Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Joko Suunta Muuttuu?  (Luettu 3517 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maryuni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.12.2006 12:09:37 »

Hei! Jos joku ystävällinen voisi valaista tätä tilannetta. Lähes koko tämä vuosi on ollut yhtä alamäkeä. Siskoni kouluvaikeudet, unelmamatkani osuttautuikin kaikkea muuta kuin unelmaksi, raha-tilanne heikko.. Ja juuri hetki sitten sain kuulla äitini olevan sairas.

Muuttuuko suunta? Onko parempaa luvassa? Löytyykö se kumppani vai onko se tämä tumma, jonka kanssa olin tuntevani suurta yhteenkuuluvaisuutta?

kiitos.

tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 11.12.2006 17:26:31 »

Smiley minua alkoi hymyilyttää -ei voi mitään. Paljon sinulle on hyvää tulossa mutta ensin sinunkin pitää tarkistaa kurssisi elämässäsi. Tyytymättömyytesi johtuu vain ja ainoastaan siitä muutoksen tarpeesta, jonka itsekin näet tarpeelliseksi.
Siskosi ja äitisi tilanne ei suoranaisesti liity sinuun muuten kuin siten, että heilläkin vähän samankaltainen tilanne heidän oman herkkyytensä kanssa kuin sinullakin. Oireilette vähän samaan aikaan (kuten läheisten naisten kuukautisestkin tulevat samaan aikaan jne.)

Sinunkin parisuhde tilanteesi muuttuu radikaalisti, kun saat taas elämäsi suunnan raiteilleen ja löydät sen ansaitsemasi harmonian elämääsi. Ihan nurkan takana se jo odottaa, kun olet valmis tekemään vähän töitä sen eteen.

Palaset kyllä loksahtavat paikoilleen ilman suurempaa vääntämistä, kun annat niille mahdollisuuden.

Kaikki mikä elämässäsi nyt "tökkii", tökkii juuri sen takia, että se vaatii sinun huomiotasi. Mitään ei ole tapahtunut "turhan takia". Hienoa, että olet jo tiedostanut tilanteen!
 smitten

Lisään vielä, että nämä olivat asioita, jotka  minulle nousivat esiin tilanteestasi.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2006 17:42:01 kirjoittanut *~*astraali*~* » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 12.12.2006 11:27:16 »

Hei! Jos joku ystävällinen voisi valaista tätä tilannetta. Lähes koko tämä vuosi on ollut yhtä alamäkeä. Siskoni kouluvaikeudet, unelmamatkani osuttautuikin kaikkea muuta kuin unelmaksi, raha-tilanne heikko.. Ja juuri hetki sitten sain kuulla äitini olevan sairas.

Muuttuuko suunta? Onko parempaa luvassa? Löytyykö se kumppani vai onko se tämä tumma, jonka kanssa olin tuntevani suurta yhteenkuuluvaisuutta?

kiitos.

Hindujen "Uuden Testamentin", Bhagavad-giitaan mukaan

gahanaa karmaNo gatiH (unfathomable is the course of action).

Tarkottaa varmaan jotankin sentapaista, että kukaan ei pysty
päättelemään oman karmansa kaikkia aspekteja. Se, mitenkä elämässä
kulloinkin menee, riippuu olennaisesti siitä, minkälaatuinen
karma on kulloinkin "kypsymässä". Vaikkapa erilaiset henkiset
harjoitukset, kuten esim. meditaatio, voivat ilmeisesti
nopeuttaa karman kypsymistä, sekä "positiivisen" että "negatiivisen".
Kaikkea kasaantunutta karmaa kutsutaan kai termillä
"saMcita-karma*". Kypsyvä eli kulloisellakin hetkellä elämään
olennaisesti vaikuttava karma on taas "praarabdha-karma".
Tuleeko ihmiselle lunta tupaan vai suulperia lärville, riippuu
siis kai siitä, onko "praarabdha-karma" "positiivista" vai
"negatiivista". Jos nyt on hyvin pullat uunissa, ei siitä voi päätellä
tietenkään, että "aina" tulee menemään hyvin, ja luonnollisesti
myös päinvastoin.
Noin mää ite oon pähkäilly ton asian; en tiedä
onko sillä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

*)Lausu suurinpiirtein "santshita-karma"

crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: