Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hissiuni, kertoisko joku mitä tarkoittaa?  (Luettu 3137 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 14.12.2006 10:39:26 »

Viimeyönä olin menossa entiseen asuntooni joka on ylimmässä kerroksessa. Hissi nousi hitaasti ja nitisten ja jäi ylimpäänkerrokseen puolksi oven eteen, täytyi mennää matalaksi, että pääsin pois hissistä, samalla kun olin osittain ulkopuolella hissi lähtikin alaspäin ja jäin roikkumaan kuiluun, kun vuokranantajani oli jo yläkerroksen tasanteella. Olin hänen käden varassa kuilussa. Toisella puolella oli sellainen betonpalkki johon yritin päästä istumaan, mutta sinne oli vaikea päästä, kuitenkin pääsin sinne lopulta. Olin hädissäni ja ikkunoita avattiin ja yritettiin saada apua. Yht'äkkiä joku mies tuli ja hyppäsi minun puolelleni ja otti minut kainaloonsa ja sanoi, että hyppää tuohon seinällä olevalle palkille ja sitten siitä tuonne toiselle puolelle, ja niin teimme yhdessä ja selvisimme. olin peloissani koko ajan sen jälkeen. Heräsikö kellään ajatuksia unesta? Lips Sealed
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.12.2006 11:31:57 »

hissillä ylimmäiseen kerrokseen meneminen voi merkitä halua päästä jonnekin korkealle asemalle elämässä. roikkumaan jääminen on selvä merkki siitä, että sinulla on vaikeuksia päästä tavoitteeseesi. ikkunoiden avaaminen ja avun huudot kertovat halusta huutaa ulkomaailmalle sisäiset tunteesi ja se auttava mies voi olla oikeassakin elämässä joku auttava ihminen tai voima, joka auttaa sinut tavoitteeseesi.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: