Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bioteekin puhdistuskuuri  (Luettu 10616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 01.12.2006 11:20:09 »

Kuulin hieman "vinkkiä", että tämä voisi kai tehdä minulle hyvää...

Onko jollain kokemuksia? Kuulisin mielelläni.

Harkitsin josko tosiaan aloittaisin tuon joulun jälkeen.

En oo ikinä ollu millään tollasella "kuurilla" mitä siis pitäisi ottaa huomioon?  Huh Vai tarviiko mitään?  Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 01.12.2006 12:37:36 »

Hmmm... onko se jauhetta, joka sekoitetaan veteen mehuun tms.?

Jos on, niin olen kokeillut sitä Suomessa.
Ihan ok. Smiley
Poistaa lievästi nesteitä, vilkastuttaa lievästi vatsan toimintaa.

Ei mikään kovin tehokas mielestäni yksin,
mutta jos puhdistautuu muutoinkin, eli paastoaa,
niin hyvä tuki siihen. Smiley

Maku voisi olla parempikin.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.12.2006 18:03:27 »

Muuten hyvä tuote, mutta maku on aikamoisen kamala verrattuna esim. luumunmakuisiin Detox-nesteisiin. Mutta ehkä tämä Bioteekin kama auttaa paremmin nimeomaan suoliston puhdistamiseen kun taas Detoxit puhdistavat mm. maksaa jne... Voi olla että puhun nyt ihan puuta heinää, oikaiskaa tietävämmät jos näin.

Bioteekin puhdistuskuuri maistuu juuri samalta kuin laittaisi piparmintulla maustettua purua suuhunsa. Mutta tarkoitus varmaan pyhittää keinot tässäkin tapauksessa.  Smiley
tallennettu

Lilja-82
Vieras
« Vastaus #3 : 05.12.2006 12:36:13 »

Piparmintulla maustettu puru... hmm... pitää kokeilla.  Grin

Kiitos vastauksistanne.  Smiley

Täytyy miettiä asiaa, en kyllä oo kauheen innoissani mistään paastosta, vaikka voisin kuvitella, että teho sillä korostuisi kyllä.

Hmm, jos ensin kokeilen ilman mitään paastoa ja sitten jos tuntuu, ettei vaikuta niin seuraavalla kerralla sitten paaston yhteydessä. Vaikka paasto kuulostaa siltä että väsyttää, energiat vähissä, kiukuttaa...  Embarrassed

Jokin syy siinä kai silti oli, että juuri tämä minulle mainittiin...  Huh
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2006 19:26:58 »

Bioteekin puhdistuskuuri puhdistaa enemmänkin suolistoa, mutta olen kokeillut Detoxia ja se ainakin tuntui poistavan kuona-aineet paremmin. Jos paasto ei miellytä, voisi kokeilla aluksi hedelmä- tai mehupaastoa, eivät ole niin rankkoja.
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 11.12.2006 19:40:12 »

Miten olisi Kodin putkimies???  Grin  2funny
Joo, älkää siis ihmeessä kokeilko, voipi olla liiankin tehokas. police

tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 15.12.2006 21:25:12 »

Kertokaa muuten mikä olis sellanen pilleri, joka kertois sulle koska sulla on nälkä tai jano ja mitä pitäis syödä tai juoda.  Embarrassed
Höpsö, Herätys!kello.

Aamutee
Iltatee
Tst  uglystupid2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 16.12.2006 12:11:48 »

Moi
Oon joskus aikoinaan käyttänyt tuota luumun makuista detox kuonanpoistoainetta. on niin kauan etten muista mutta muistaakseni oli ihan ok... Kuurin loopuvaiheessa koko homma alkoi vaav kyrsimään ja maistumaan kamalalle.

Pitänee suositella kaverille tuota toista. sil on suolistoongelmia. Jos vaikka puhdistaminen auttaisi.... Ja riittävä nesteenjuonti!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: