|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #1 : 08.04.2006 23:34:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : 09.04.2006 00:06:39 » |
|
Elämänilo ihanaa, että otit Sonia Choquetten esille omaksi aiheekseen.  Olen lukenut hänen kirjansa Toteuta sydämesi toiveet
Herätä sisäinen äänesi
Luota vaistoihisiLisäksi suomeksi on ilmestynyt teos Löydä todellinen tasapainosi, joka käsittelee chakroja. Viimeksi mainittua en ole lukenut, muut kyllä erittäin ahmien.  Täytyy tunnustaa, että olen ollut ahkera lukija, mutta laiska tekemään harjoituksia niin tarkasti kuin kirjoissa on neuvottu. Vähän sinnepäin...  Mutta siitä huolimatta olen saanut kirjoista todella paljon energiaa ja voimaa ja oivalluksia.  Sonian sivut: www.soniachoquette.com
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #3 : 09.04.2006 00:21:41 » |
|
Löydä todellinen tasapainosi, joka käsittelee chakroja. Viimeksi mainittua en ole lukenut, muut kyllä erittäin ahmien.  Täytyy tunnustaa, että olen ollut ahkera lukija, mutta laiska tekemään harjoituksia niin tarkasti kuin kirjoissa on neuvottu. Vähän sinnepäin...  Mutta siitä huolimatta olen saanut kirjoista todella paljon energiaa ja voimaa ja oivalluksia. Hei "Alzbeta"
Oma kokemukseni on, että h i l j a a h y v ä t u l e e . - haluan tuntea jokaisen vaiheen, jotta koen oppivani jotakin aivan konkreettisesti. Elämänilo 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #4 : 09.04.2006 08:54:44 » |
|
Ai Sonia on nykyään tuon näköinen. Aika kiltin näköinen. Ilmeisesti elämä on kohdellut häntä hellällä kädellä - melkeen käy kateeksi. Olen lukenut yhtä kirjaa, muihin en ole perehtynyt. Hiukan minun näköiseni hassua kyllä yhdessä kuvassa. Lämmin ihminen varmaan.. mutta maailma, jossa on pahuutta..hmm.. on kiva että hänellä on mm kunnon mies.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
VE!
|
 |
« Vastaus #5 : 09.04.2006 09:28:37 » |
|
No kyllähän se elämä hyvin kohtelee, jos Toteuttaa sydämensä toiveet, Herättää sisäisen äänensä, Luottaa vaistoihinsa ja Löytää todellisen tasapainonsa  Ellei se muuhun auta, niin ainakin elämänasenteeseen - ja siitähän se onni on hyvin pitkälti kiinni!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : 09.04.2006 17:09:46 » |
|
Elämänilo, kyselin joskus julkkiskartat osiossa Sonian tietoja, mutta kukaan ei kommentoinut mitään. Enkä ole MISTÄÄN onnistunut löytämään. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #8 : 09.04.2006 18:01:59 » |
|
Hmmm...
edelleen kiltin näköinen.. onkohan elämänpolkuni sisältänyt jo vähän liikaa äärimäisen hyvän ja pahan kohtaamista, että pystyisin olemaan noin kiltti ja tasapainoinen? Rupes vähän epäilyttämään että meneekö polku ihan samalla tavalla, vaikka sitä voisi toivoakin?? Hmm..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Elämänilo
|
 |
« Vastaus #9 : 09.04.2006 18:23:45 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.04.2006 18:50:16 kirjoittanut Elämänilo »
|