Heips !
No ei se mun kartta samanlainen ole, mutta jotain samaa siinä lienee...
olen härkä, nouseva jousimies ja kuu neitsyessä
Olen harrastellut astrologiaa ihan omaksi ilokseni, lueskellut tulkintoja itsestäni ja sillai.. nyt olen vähän opetellut jotain ja yritin kysellä tuolla eräällä palstalla näiltä tietäväisiltä huonejutuista ja sellaista. Mutta heidän keskustelunsa ovat niin tiiviitä keskenään, eikä kukaan joutanut neuvomaan tällaista satunnaista astroilijaa
Tuo syntymäkartan tutkiskeluni on tosiaan alussa, tulkintoja minulla kyllä on.. siellä kartalla on alue 7 täynnä "tavaraa"... kuitenkin syntymäkartan tiedoissa 17 kohdasta 10 on 6. huone .. sitä ihmettelin.. mikäköhän se 7 sitten on ?
Olin aiemmin luullut että on kyse juuri huoneesta. No huoneiden kärjet olivat jousimiehessä ja kaksosissa eniten.. vaakaa, härkää, skorpionia, oinasta..
Niin minusta muutoin.. itsepäinen kuin härkä onkin.. sisukas... mutta puhelias, ajatukset lentelevät välillä vaikka missä, pidän palopuheita ja parannan maailmaa, olen skeptikko mutta samalla uskon sinisilmäisesti ihmiseen, kunnes petyn. Mutta ei sekään lannista.. Olen hyvin sosiaalinen ihminen. Mutta helposti stressaantuva, se on suurin läksy mikä minun tulee oppia, ottamaan rauhallisesti enkä hosuamaan. Kummallista härkähän on hidas.. Mun hyvä ystäväni on härkä, syntynyt samana päivänä 18. toukokuuta, vuosi eri.. hän on hidas ja harkitseva... minä tekemisissäni nopea ja äkkipikainen, isoissa asioissa hidas ja harkitseva. Mitenhän se niin
Kivoja astroiluja sinulle ja muillekin alkaneille