Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksipäinen vauva!  (Luettu 11187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #15 : 06.01.2007 17:28:36 »

Mistä tämä voisi kertoa? Normaalielämässä vauvat ovat mielestäni ihania ja haluaisin vaan paijata ja suukotella...

tuo univiesti olikin alitajuinen viesti. Voisitko ajatella, että on ihan normaalia välillä "inhota" lapsia, jotka vaativat kaiken huomiosi? Ettet kieltäisi negatiivisia tunteitasi vaan tuntisit ne reippaasti pois.

Useinhan omat lapset lisäksi laukaisevat oman äitisuhteen ja sen miten olet oman äitisi kokenut.

Aukeaisiko tätä kautta...?
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 17:30:35 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 06.01.2007 22:24:24 »

maalintekijä saa yleensä hyvän syötön erinomaiselta keskikentän pelaajalta,pelin rakentajalta,joukkueen "aivoilta"..
ehkä ois hyvä delegoida noita vastuita useampaan suuntaan eikä yrittää olla se "maalintekijä" joka asiassa..
että relax,
leikkimieltä elämään,että jouvat sinne otteluihin vastedes muulloinkin kuin unissasi..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #17 : 07.01.2007 10:00:03 »

Minä todellakin näen paljon unia, monissa niistä olen jäähallissa joko katsomossa tai sitten pelaajien kanssa pukuhuoneessa. Ja näenhän minä muitakin unia, mutta saisin potkut tältä palstalta jos kertoisin ne kaikki tänne.

Viime yönä yritin tuota, että saisin vastauksen unessa mutta ei kuulunut. Epämääräistä jotain, en muista. Yritän uudestaan.

Siinä on ideaa, että nuo kaksi vauvaa kuvaisivat lapsiani. Inho voi todellakin olla sitä, että välillä tympäisee kun he ovat aina tunkemassa väliin... Vanhempi tajuaa jo tuon että minäkin kaipaisin sitä omaa aikaa, nuorempi ei vielä.

skorpioni-poika on aivan ihana, toissa iltana hän käpertyi kainaloon ja totesi, että "Äiti minä rakastan sinua". Jo tuo pieni hetki auttaa kovasti jaksamaan.

Mutta yritän järjestää itselleni sitä aikaa, soitan vaikka Mannerheimin Lastensuojeluliittoon jos sieltä saisi vinkin. Työasiat varmaan myös järjestyvät...

... jatkan vielä, toinen poika tuli väliin.  Niin, joskus Kaurilla on paha tapa haluta aina olla se ainut pomo (Oinaat ovat samantyyppisiä) eikä aina haluaisi jakaa vastuuta. Elämä on joukkuepeliä.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2007 10:31:32 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: