Nyt alkaa kuulostamaan tutulta tekstiltä... kaikinpuolin
Rakastan toimia ihmisten kanssa yhteistyössä, mutta samalla se on yksi peloistani. Suuri intohimo, mutta oon tosi kiinni siinä, että itte tiedän parhaiten, tahdon tehdä kaikki työvaiheet alusta loppuun yksin ja toisiin ihmisiin ei ole luottamista. Vaikka rakastankin sosiaalisia kontakteja ja minulla on niitä aina ollut paljon, pelkään silti sosiaalisia tilanteita. Tai siis jännitän. Silloin kun pystyn rentoutumaan tunnen olevani elossa!
Se tuntuu aivan mahtavalta, juuri siltä kuin se olis se mun elämän tarkoitus.
Hei, hienoa että sait tästä oivalluksen!
Itselläni on sattumoisin solmujen merkit toisinpäin kuin sinulla ja omat pelkoni ja haasteeni ovat liittyneet nimenomaan omaan intuitiooni luottamiseen ja tavallaan "kutsumuksen" seuraamiseen jossain asiassa, vaikka muut ihmiset vähättelisivät. Se, että olen osannut jättää kaksosmaisen arkipäivän tiedon ja "katsoa kauempaa", on avartanut paljon. Samoin ihan konkreettinenkin matkustelu on ollut minulla sellainen haasteellinen "kutsumus", jota ympäristö ei ainakaan nuoruudessani juurikaan arvostanut, mutta jonka toteuttaminen vaan omaan tahtooni perustuen on ollut huiman palkitsevaa.
Olisin sitä mieltä, että ei sinun Jouskari-jutuista tarvitsekaan kokonaan päästä eroon. Uskon nimittäin, että solmujen symboliikan ymmärtämisen tarkoitus on enemmänkin päästä tasapainoon tuon alasolmun "painolastin" ja yläsolmun haasteiden välillä. Alasolmusta pitäisi oppia käyttämään niitä lahjoja joita on annettu, mutta tehdä se nimenomaan yläsolmun haasteiden saavuttamiseksi.