Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyttärestä  (Luettu 8478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Absintti
Vieras
« : 11.01.2007 11:46:02 »

askendentti kauris
 aurinko rapu
 kuu kauris
 venus rapu :aspect_con:DC
 mars vesimies
 saturnus kaksoset :aspect_con:IC
 neptunus jousimies aspect_con jupiter skorpioni :aspect_con:MC

Levoton taiteilijasielu, ei rauhaa sielullain   uglystupid2

Olen ihan uusi täällä mutta taidan jäädä, täällä on kivaa! Wink

Oikeastaan lähdin etsiskelemään keskustelupalstaa mielessäin polttava kysymys, 1,5v. esikoistyttärelläin on Kuu 12. huoneessa, onko mun nyt hyväksyttävä se julmana tosiasiana että mun täytyy olla jollain tapaa huono äiti  Embarrassed kun kaikkien tahojen tulkinta kertoo vaillinaisesta äitikuvasta kyseisessä asemassa???  Kaiken muun kamalan lisäks mun Saturnus on tarkalleen reppanan Kuulla. On muun Venus sentään Askendentillaan. Sit meillä on Ac-Dc -akselit vastoinpäin, tarkalleen. Tällaisia kovin rapumaisia murheita minulla tällä kertaa!
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 11:59:31 kirjoittanut Absintti » tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #1 : 11.01.2007 14:09:46 »

Hei, mäkin huomasin just, että tyttärelläni on  kuu oinas huoneessa 12.!!! Vai että huonoa äitiyttä siitä povataan, JASSOO  knuppel2 Ei varmasti pidä paikkaansa!  tickedoff

Joten ei varmasti sinullakaan! Niin, ja tosiaan tuo Kuu Oinaassa kertoisi vielä jostain tunnekylmyydestä äidin puolelta, joopa joo. Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Astrologia voi olla ja ON väärässä.

Sitä paitsi ainahan äitejä syyllistetään milloin mistäkin. Kaikki on aina "huonon" äitisuhteen syytä. Hui hai!

Rauha sinun sielullesi  Wink Kaikki on varmasti aivan loistavasti  smitten

P.S Tervetuloa mukavaan joukkoon!
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 14:17:15 kirjoittanut IN » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.01.2007 15:39:52 »

Kuu Oinas voi kertoa esim. siitä, että on saanut sellaista huomiota tai rakkaudenosoituksia, mikä ei toisaalta ole ihan täysin sitä mitä lapsi tarvitsee tai että toinen vanhempi on ollut jotenkin etäinen hänelle henkisellä tasolla. Ei se aina tarkoita äitiä ja sehän riippuu paljon niistä aspekteista. Kuu 12.huoneessa yleensä merkitsee sitä, että ihminen salailee tunteitaan eikä näytä niitä niin helposti ja omien tunteiden ymmärtämisessä voi olla ongelmia. Toisaalta se saattaa tehdä ihmisestä myös hyvin empaattisen toisten tuskaa kohtaan, jos pääsee näiden omien tunneongelmien ohi jotenkin. 
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 11.01.2007 19:05:48 »

kuu huoneessa 12 tarkoittaisi huonoa äitisuhdetta? miten ihmeessä?

älä huolehdi, minullakin on kuu siellä, eikä äitini todellakaan ole ollut huono, rakkautta olen saanut paljon, ja olen siitä kiitollinen. toki onhan hänellä, ja ymmärränkin jotkin hänen ongelmansa, mutta eikö meillä kaikilla ole niitä?  Cool
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2007 19:23:54 »

Hei, jos teidän äidit vielä elää niin kysykääpä millainen tilanne on ollut äidillänne äitinsä ( sinun mummosi) kanssa kun syntymää odotettiin.

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 12.01.2007 14:36:32 »

lisäilen vielä..
jos uskot olevasi huono äiti, niin varmana sitä oletkin.
kun tiedät, että pystyt antamaan lapsellesi rakkautta ja hyvän tulevaisuuden, se on kaikki mitä tarvitaan. ei tarvitse olla rikas tai taitava kodin hengetär.
palaapa vaikka takaisin aikaan, jolloin olit itse lapsi. mitä silloin odotit äidiltäsi? olen varma, että pystyt selviytymään kunnialla, vaikka mitä aspekteja lapsesi kartalla olisikin.
sinun kannattaa vain lopettaa se astrologiaan tuijottelu, ja keskittyä lapseesi.  Smiley

ja lapsihan on tärkeämpi kuin kukaan mies ikinä?  smitten
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #6 : 12.01.2007 20:09:25 »

Hei siistii mää oon saanut vastauksii  Cheesy

Astrologiaan en liiemmin "tuijottele", mutta olen perehtynyt siihen toistakymmentä vuotta ja Lapsen Kuu 12. huoneessa tulkitaan mm "keskenjääneeksi äitiin samaistumiseksi". Kun sain oman lapsen ja huomasin tämän ja lisäksi sen että hänen Kuunsa on tarkalleen Saturnuksellani, huomasin miten vaikeaa on olla objektiivinen oman lapsensa suhteen, tämä kun on todella se maailman tärkein olento minulle. Kun avaa minkä tahansa astrologisen opuksen, lapsen Kuuta äidin Saturnuksella ei kuvata lohduttavasti ja kyllä, tuossa Kuu 12. huoneessa asemassa aina mainitaan hämärtynyt äitikuva. Tällaiset seikat pistävät miettimään omaa suhtautumista astrologiaan  Undecided...objektiivista näkemystä lähdin hakemaan täältä teiltä muilta, mutta voitte olla varmoja että yritän suoriutua äitiydestä parhaani mukaan. rakkautta ainakin piisaa smitten.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 13.01.2007 16:53:21 »

kovin pelottavalta kuulosti tuo

" onko mun nyt hyväksyttävä se julmana tosiasiana että mun täytyy olla jollain tapaa huono äiti , kun kaikkien tahojen tulkinta kertoo vaillinaisesta äitikuvasta kyseisessä asemassa???  "

semmoista ei saisi sanoa edes leikillään.  tickedoff  Cheesy

sen saturnuksen voit kääntää vaikka hyviinkiin puoliin. ehkä pystyt vakauttamaan hänen tunne-elämäänsä, silloin kun se alkaa heittelehtimään. tai pystyt asettamaan hänelle selvät rajat, niin että hänestä kasvaa tasapainoinen ihminen.  Smiley
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #8 : 13.01.2007 17:44:26 »

Itsekin olen ajatellut että lienee osa suurta suunnitelmaa että tämä tupla-Rapulapseni on saanut vanhemmikseen Nousu-Kauriit ja äidin jolla Kuukin on Kauriissa. Tytöllä ei ole yhtään maata kartallaan ja aspektiton Saturnus, joten hän tarvinnee maadoitusta  laugh.

En tykkää tabuista enkä edes koe sanoneeni ääneen sellaista, saati muutakaan kamalaa  Cheesy, tuon vain omalla tavallani esiin miten olen tietyt asiat astrologiassa kokenut. Mutta mielestäni on vähän asioita joita ei voisi sanoa ääneen. Smiley.

Sinulla Ave^^on näköjään sekä  :kuu:että  askendentti  kalat , vau, en ole koskaan törmännyt moiseen,  Shocked onko Kuusi 1. vai 12. huoneessa?
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #9 : 13.01.2007 22:27:43 »

Tytölläni on vielä (siis kuu  oinas 12. huoneessa) ja  aspect_con askendenttiaskendentti on siis myös  oinas

Onko tämä lieventävä asianhaara, vai "pahentaako" tilannetta?  Wink

Kuu Oinas... että toinen vanhempi on ollut jotenkin etäinen hänelle henkisellä tasolla. Ei se aina tarkoita äitiä ja sehän riippuu paljon niistä aspekteista.

Tämä lienee sittenkin totta, sillä jouduimme juuri eroamaan lapsen isän kanssa. Siihen liittyi osaksi myös edellä mainittu asia  Cry Cry Cry
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #10 : 13.01.2007 22:36:54 »

Voimia ja enkeleitä sinne, IN  Embarrassed Kiss

Tupla-Oinas tytär Vaaka-äidillä, mielenkiintoista  Smiley. Tyttö saattaa kiikuttaa vaakakuppejasi jossain vaiheessa aika rajusti, luulemma  Wink. Mutta todennäköisesti olette toisillenne enemmän kuin tarpeen ja tarpeelliset  smitten.
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #11 : 13.01.2007 22:54:37 »

Absintti...Kiitos todella paljon sanoistasi  :Smiley Voimia tarvitaan tosiaan. Ja enkeleitä haluaisin lähettää edelleen tytön isälle. Hän tarvitsee niitä todellakin  Cry

Tupla-Oinas tytär Vaaka-äidillä, mielenkiintoista  Smiley. Tyttö saattaa kiikuttaa vaakakuppejasi jossain vaiheessa aika rajusti, luulemma  Wink. Mutta todennäköisesti olette toisillenne enemmän kuin tarpeen ja tarpeelliset  smitten.

Kyllä, varmastikin  Wink Mutta käytän kaiken psykologis-käyttäytymistieteellisen ymmärrykseni, ja että tyttö saa MIELETTÖMÄSTI rakkautta ja hyväksyntää, selkeät rajat ja rutiinit. No, kaikkea mitä toivon hänelle en pysty kirjoittamaan (kukaan ei jaksa lukea  Wink) Olemme toisillemme varmasti "tarpeen ja tarpeelliset"  smitten

P.S Viittaan tuohon yhteen kiinnostavaan ketjuun...Itsekäs pikkupoika  aurinko kaurisaskendentti jousimies  on nyt nähty ja koettu  Wink Asiaa kirjoitit  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 14.01.2007 12:22:03 »

IN, ainahan kuun yhtymä asciin tuo pehmeyttä ja lisää tuohon oinaaseen rapumaisuutta.  Smiley

Lainaus
Sinulla Ave^^on näköjään sekä kuu että  askendentti  kalat , vau, en ole koskaan törmännyt moiseen,   onko Kuusi 1. vai 12. huoneessa?
kuuni on 12. huoneessa, taisin siitä jo aikaisemmin mainitakin.

smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: