Juu, siinä olen samaa mieltä, että
tuo mukanaan sitkeyttä ja voimien hillittyä, pitkäkestoista ohjailua. Merkkinä
ja sen hallitsija
hallitsevat mm. raakaa lihasvoimaa. Itselläni
on
sekä
,
ja
. Lisäksi minulla on myös
( orbi 9 astetta ). Siitä huolimatta en ole lihaksikasta pikajuoksijatyyppiä vaan kuivakka ja kevytrakenteinen. Kuntosalilla käyminen ei näy minussa muhkeina lihaksina vaan jonkinlaisena jäntevöitymisenä. Voin olla väärässäkin, mutta olen edelleen sitä mieltä, että tuo
- yhdistelmä voi toimia myös näin. Siitä huolimatta, että huonesijaintikin on vähän kumma noin urheilua/ulkomuotoa ajatellen.
Todellisuuden kieltämisjuttuni perustuu ihan muihin yhteyksiin kuin astrologiaan. Kun olen lukenut ja pohtinut läsnäoloa, tässä hetkessä olemista ja tiedostamista, niin aina törmää ajatukseen, että realismin puute on se mikä masentaa. Sitten minulla tuli mieleen, että ihan kuin tässä puhuttaisiin
. Ihminen kertoo itselleen tarinaa siitä millainen on ja ei varsinkaan ole ja sillä välin elämä tarjoaa parastaan ja siitä ottaa vastaan vain sen mikä omaan minäkäsitykseen sopii. Sitten kun asiat eivät mene putkeen niin seurauksena on pettymys. Ehkä
huonesijainti kertoo sen elämänalueen millä ihminen kamppailee egonsa kanssa.
Minulla on
enkä juuri tunne itseäni perinteiseksi merkkini edustajaksi. Hyvä mielikuvitus minulla on ja kun
kohdalla puhutaan usein itsensä syrjäyttämisestä niin tiedän, että isäni on aikoinaan syrjäyttänyt itsensä ja hoivannut äitiäni. Isäni oli aikanaan katkera tästä, mutta reipastui sitten ja alkoi elää omaa elämäänsä.
ja
sijaintihan voi kertoa myös isästä jotain. Sellainen kalamainen piirre minussa on, että minusta on mukavaa, kun minusta ei tiedetä kaikkea ( on minussa kyllä
aika lailla ).