Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä tarkoitus tällä on?'  (Luettu 13984 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 03.01.2007 20:19:23 »

Hirveän outoa käytöstä varsinkin jos oli henkistä yhteyttä. Mutta sellaista ne tekee. Muistanhan minäkin miten loimme tavallaan omaa henkistä olohuonetta exän kanssa. Sitten se vain katosi. Sellaista se on. Tällä hetkellä hän/he ei pysty kuin venkoiluun joten en välitä kuullakaan.

Ihmiset käyttäytyvät joskus omituisesti, aika auttaa.

Se näyttää onko paluuta, ja oliko se henkinen yhteys niin vahva tai tarpeellinen sittenkään.  Wink smitten

"nyt ei ole ketään jolle puhua näistä henkisistä asioista enään."

Selvästikin elämääsi on tulossa uusia ihmisiä! Ajatteles sitä, että minä olen menettänyt sekä bisnestiimin että miekkosia, ja kuitenkin bisnestiimit ja suhteet korvautuvat aina uusilla (minullekin tullut tosi monta mahista tänä vuonna, kuorin kermat päältä) tai sitten vain huomaa ettei heitä tarvinnutkaan - edes sitä henkistä puoltaan.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 20:22:33 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.01.2007 17:10:49 »

Tilanne tällä hetkellä on että,olemme tavanneet 2 kertaa, ja puhuneet pari puhelua,hiottu väärinkäsityksiä asiastamme.. smiley6600

Ja nyt annan heille aikaa miettiä,
tätä mistä olemme puhuneet.. angel

Aika näyttää miten käy,
kuitenkin on paljon parempi olo,
kun sain puhuttua,
ja oikaistua asioita.. :Smiley

Heillä on nyt käsissään ystävyytemme tulevaisuus.. smitten
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 12.01.2007 17:14:16 »

Hm, itse palaan asiaan noin 5 v kuluttua.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 14.01.2007 18:58:29 »

Se olisi pitkä aika.. Cry
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 17.01.2007 05:54:03 »

Enkä välttämättä sitten löydä häntä jos emme pidä yhteyttä.

Kyllä, kaikkien ihmisten merkityksen voi heittää yli laidan kun tarvis.  coolsmiley
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #20 : 19.01.2007 22:50:45 »

Kyllä, kaikkien ihmisten merkityksen voi heittää yli laidan kun tarvis.  coolsmiley

Totta, mutta aina sitä toivoo, ettei niin tarvitsisi tehdä. Itseämme, jos ketä, meidän tulee kuitenkin suojella enemmiltä kolhuilta, etenkin, kun niitä joltain taholta kuitenkin aina esim. selvittelemättömyyden takia tietää tulevan. Jos homma ei toimi, niin se ei toimi. Mutta,
Emme voi edes verrata toisiinsa tappiota,
joka johtuu epäonnistumisesta, ja tappiota,
joka johtuu yrityksen puutteesta.

-Francis Bacon
Siksi voi lohduttautua sillä, että ainakin itse on tehnyt parhaan kykynsä mukaan; oikeudenmukaisesti, rehellisesti ja rakkaudellisesti. Harmi vaan, jos se on kaikki mennyt 'hukkaan'  Sad
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: