Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilmoitus  (Luettu 4119 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Blanka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.01.2007 12:29:26 »

Olen saanut yv.nä paljon tulkintapyyntöjä.
Niin paljon kuin haluaisinkin, en välttämättä kerkeä vastaamaan kaikkiin.
Yhteystietoni on astron auttajalistalla, ja minulla on postissa ruuhkaa.
Olen siis oikeasti "maksullinen näkijä", ja vaikka teenkin välillä "vapaaehtoisena" näkemistä, en ole varma, kerkeänkö tällä hetkellä vastata ihmisille, jotka yv.nä kysyvät.
Edelle menee ne, jotka ovat tulkinnasta maksaneet, en halua heiltä viivyttää vastausta.

Eli, jos vastaustani ei kuulu, tai se myöhästyy pahemman kerran, olen pahoillani. Aikani ei vain riitä.

Toivon teille kaikille hyvää alkanutta vuotta ja enkeleitä poluillenne.
tallennettu
Surusielu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2007 14:02:32 »

Voisitko laittaa auttajalistallekin ilmoituksen, että nyt on ruuhkaa, ja vastaus voi viipyä sen ja sen ajan? Ymmärrän kyllä taakkasi, mutta on ikävää odotella vastausta maksettuun katselmukseen kun ei tiedä ollenkaan, meneekö päiviä vai kenties viikkoja. Ja kun kuitenkin huoli painaa, ja haluaisi siksi saada vastauksen mahdollisimman pian.
Voisitko esim siinä meilissäsi, jossa annat tilinumeron kertoa arvion siitä, milloin pystyt vastaamaan. Ettemme ala kyselemään perään turhaan. Meinaan, että sitä väistämättä ajattelee, että on unohdettu.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 20.01.2007 15:37:28 »

Onhan niitä muitakin näkijöitä, muista että näkemiset voi olla ristiriidassa.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Blanka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2007 20:45:34 »

Voisitko laittaa auttajalistallekin ilmoituksen, että nyt on ruuhkaa, ja vastaus voi viipyä sen ja sen ajan? Ymmärrän kyllä taakkasi, mutta on ikävää odotella vastausta maksettuun katselmukseen kun ei tiedä ollenkaan, meneekö päiviä vai kenties viikkoja. Ja kun kuitenkin huoli painaa, ja haluaisi siksi saada vastauksen mahdollisimman pian.
Voisitko esim siinä meilissäsi, jossa annat tilinumeron kertoa arvion siitä, milloin pystyt vastaamaan. Ettemme ala kyselemään perään turhaan. Meinaan, että sitä väistämättä ajattelee, että on unohdettu.

Vastaukseni kestää yleensä kahdesta kolmeen päivään, sen jälkeen, kun maksu on näkynyt tilillä.
Sinun maksusi näkyi eilen, sait tänään vastauksen.

Varjelusta sinulle Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: