Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Linnut  (Luettu 3815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« : 06.01.2007 17:10:40 »

Näin unta, että tikoilla (pelin tikat) heiteltiin jostain joku? viestiä valkoiselle taululle ja sanoin siinä, että en ymmärrä tuota viestiä. Sen jälkeen 2 pikkulintua lensi minun kurkkuuni kiinni kuin sanoen, että etkö jo ala ymmärtää viestiä. Tuntui , että tukehdun ja yritin ottaa linnut pois kaulaltani. Linnut oli pikkulintuja. Toista en muista mutta toinen oli vihreä. Sitten unessa näkyi karhu joka nukkui rannalla ja vesi huuhtoi häntä.
Oisko kukaan täällä kokenut vastaavaa?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2007 18:19:18 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10283.msg94152#msg94152

tuossa on eläinsymboliikkaa ja tsekkaapa vielä AthaMaaritin kirjoittama aihe "unien symboliikan pieni ABC" tai joku sellainen...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2007 00:07:47 »

Linnut todella ovat viestin tuojia kuten sinulla tama valkoinen lintu ja ET ymmartanyt ja sehan on selvempaa kun nama vihreat pikkulinnut hyokkasivat kurkkuusi=kurkkuzaktra joka on myos yhteydessa viestintaan, mika on jossain viestinnassasi pielessa, onko se tuo karhu sinun feministinen puolesi, koska karhu oli veden aaressa ja vesi symbolisoi tunteita. En ole varma, mutta kasitin unestsi etta sinun pitaisi oppia osoittamaan tunteitasi enemman.
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2007 11:16:55 »

Kiitos vinkeistä ja tiedoista.
Tunteiden osoittaminen on todellakin "heikko" kohtani, johtuu lapsuudestani. Hienosti tulkittu Diamond, tuota en olisi itse käsittänyt, nytpä se selvisi. Olen vasta-alkaja chakrojen ym.tutustumissa mutta tuosta ymmärsin todella paljon.KIITOS :)ja Pikkusikolle kiitos hyvistä vinkeistä! Smiley
 smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: