Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistäköhän voisi johtua, etten tunne lainkaan olevani neitsyt?  (Luettu 6113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« : 03.02.2007 01:36:11 »

Aurinkomerkkini on neitsyt, mutta mielestäni se on ehkä huonoiten minuun sopiva merkki. Olen huolimaton pää pilvissä kulkeva mielikuvituksekas romantikko, joka ei koe suorituspaineita mistään  Smiley. Selittyisiköhän asia syntymäkartallani?
 Toimiikohan se, jos laitan linkin siihen?  Smiley

https://www.astro.fi/index.php?p=3&up=3
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 03.02.2007 03:30:11 »

Ainakin minulle tuo linkkisi näytti tyhjän kartan ilman mitään merkintää  Wink .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.2007 12:12:37 »

Eilen se vielä toimi Smiley No, ehkä mun pitäis keksiä joku toinen tapa saada se näytille. Osaako joku auttaa lasta?  angel
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 03.02.2007 12:46:13 »

Hei Violette!

Käväise astro.com sivustoilla ja tee tarvittavat kirjautumiset ym.
Sieltä kartan saa mielestäni yksinkertaisemmin esille ( tallennat tiedostoihisi ) ja liität täällä kirjoituksesi mukaan. En tiedä, aiheuttaako sivuston java-asetukset ( kartan yhteydessä ) hässäkkää sen esiin tuomisessa.. Huh

Muutenkin sivustot ovat käymisen/opiskelemisen arvoiset. Saat sieltä hyvin yksityiskohtaista tietoa kartastasi kunhan vain englannin kieli taittuu. Oletan, että sieltä löytäisit myös ratkaisun pohdintaasi->mikset tunne olevasi neitsyt Smiley?
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 03.02.2007 16:12:52 »

Hei Violette,
kaunis neitsytmäinen nimimerkki sulla  Wink

En mäkään haluais olla neitsyt, kun meitä aina solvataan nipottajiksi ja pakkomielteisiksi siivoojiksi ja muuta. Itse olen monessa kohtaa aikaa tyypillinen neitsyt (stellium neitsyessä 9. huoneessa), toisissa kohtaa jotain muuta.

Itselläni olen ajatellut, että

aurinko  aspect_squ  askendentti  jousimies ja
 aurinko  aspect_squ  kuu  kaksoset

haastavat tuota neitsyttä aika rankasti. Kerropa jos keksit omalle kohdalles syyn  Smiley
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2007 21:56:01 »

Mäkään en saanut sun karttaasi auki, mutta noita merkkisijainteja mietiskelin...

aurinko neitsyt
 askendentti ja  merkurius (nouseva planeetta...?)  vaaka
 kuu ja  venus  rapu
 mars oinas

Vaaka- ja rapu-vaikutteisuus näyttäisi ainakin olevan suurta! Tuleekohan jompi kumpi hallitsevaksi merkiksi (laadut/elementit)? Värittäisi entisestään kokonaiskuvaa sinusta  Wink ... Joku johtava merkki hallitsee joka tapauksessa?!

Sun perusluonteessasi on varmasti joitain neitsytmäisiä piirteitä, esimerkiksi kiinnität helposti huomiota yksityiskohtiin, vaadit itseltäsi paljon, ja osaat tunnemyrskyissäkin lopulta ottaa "järjen käteen" ja toimia "oikein" omaa sisäistä viisauttasi kuunnellen?
rapu kuitenkin syventää tunne-elämää erityisesti läheisissä ihmissuhteissa ja rakkaudessa ( venus); sieltäpä sitä herkkyyttä, vaistonvaraisuutta, lämpöä, huolehtivuutta, kotikeskeisyyttä, ailahtelevuutta ja mielikuvitusta  Smiley
Pohjimmiltasi saatat olla aika vetäytyvä, mutta toisaalta myös ulospäin sosiaalinen ja ilmaisukykyinen  askendentti  vaaka. Olet kiinnostunut tutkimaan asioita ja jakamaan kokemuksia - ja terävää älyäkin löytyy ( merkurius). Diplomaattisuus ihmissuhteissa ja voimakas kauneudentaju kuvastavat myös  askendentti vaaka:aa. Tosin sitä  neitsyt:n purevaa satiiriakin taitaa löytyä tarvittaessa  Grin

Kaikki neitsyet eivät missään tapauksessa ole nipottajia ja siivousintoilijoita, josko joku vielä niin luulee  Cheesy ... Meillä kotonakin asuu  aurinko askendentti neitsyt (lisähöysteenä stelliumi  neitsyt...), eikä ole ollenkaan sellainen! Hallitsevaksi merkiksi tulee muuten  kaksoset ...

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #6 : 04.02.2007 13:05:30 »

Kiitos ohjeista ja vinkeistä, taisinkin jo itse ruveta tajuamaan, miksen tunne olevani kovin neitsytmäinen Smiley
 Karttaa katsellessani huomasin, että mulla on 1.huoneessa nouseva vaaka ja aurinkomerkki neitsyt vasta huoneessa 12. Eikös aurinkomerkki ole yleensä 1.huoneessa? 1. huonehan kuvastaa ihmisen näkyvimpiä ominaisuuksia ja kyllä minä huomattavasti paremmin sovin vaa'an kuvaukseen kuin neitsyen.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 04.02.2007 14:10:17 »

Hei Violetta

olen Aurinko-Neitsyt, nouseva Vaaka kuten alhaalta näkyy. Aurinko minulla on huoneessa 11.
Oliko vielä muitakin samoja meillä?

Johtuisikohan siitä, että olen koko ikäni ollut liikaakin itsekriittinen ja ikäänkuin toivonut olevani enemmän muuta kuin Neitsyt-persoona. Neitsyestä kun nimenoman on kautta aikojen puhuttu nipottajina. Mitä minä taas en ymmärrä ollenkaan.

Kun meissähän on monia erittäin hyviä piirteitä, vaikka itse sanonkin.
Mutta ainakin nuorempana koin olevani aika herkkä juuri toisten mielipiteille itsestäni, tyypilleni ominaisesti. Kunnes olen kasvattanut itseni ulos siitä, että välittäisin mitä muut minusta ajattelevat.

Ollaan vaan ylpeitä siitä, että ollaan Neitsyitä.

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Harschi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 04.02.2007 14:26:36 »

Karttaa katsellessani huomasin, että mulla on 1.huoneessa nouseva vaaka ja aurinkomerkki neitsyt vasta huoneessa 12. Eikös aurinkomerkki ole yleensä 1.huoneessa? 1. huonehan kuvastaa ihmisen näkyvimpiä ominaisuuksia ja kyllä minä huomattavasti paremmin sovin vaa'an kuvaukseen kuin neitsyen.[/color]

Ei, aurinkomerkki voi olla missä huoneessa vaan. Kun sulla on Aurinko 12. huoneessa, niin se tosiaan selittää sitä, että Aurinko on "piilossa", eikä vaikuta niin vahvasti. Olen itse sitä mieltä, että Askendentti on ihmisen tärkein ja parhaiten kuvaava merkki.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 07.02.2007 21:16:53 »

Itse olen aurinkomerkiltäni oinas ja nousevalta merkiltäni neitsyt ja en tunne sopivani täydellisesti oinaan kuvaukseen vaikka olenkin sosiaalinen, itsepäinen jne. Olen huomannut, että olen TODELLA kriittinen, pikkutarkka tietyissä asioissa enkä voi sietää laiskuutta, vastuuttomuutta tai myöhästelyä  knuppel2, mitä nyt stereotypioina liitetään neitsyen ominaisuuksiin. Toisaalta kartassani on aika paljon muitakin maa elementtejä, joihin liittyy samantyyppisiä piirteitä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: