Onko sinulla paljon seksiä RV?
Ajattelin vain että pitäiskö sitä olla.. en tiedä kun olen hyvässä kunnossa, kaunis ja nuorekas, ei ryppyjä, ei selluja, enkä silti usko seksin autuaaksi tekevään voimaan millään. Se oli ehkä kovin fyysinen kokemus, ei mitkään taivaat auenneet koskaan joten en jäänyt siihen koukkuun.
Tuota... No ei kyllä tällä hetkellä... Uskon kuitenkin seksin
kin autuaaksi tekevään voimaan, kunhan se on "oikeanlaista", eikä pelkästään fyysinen suoritus, eikä silloin myöskään kokemus.
Ei siihen seksiinkään silti tarvitse jäädäkään koukkuun. Mielestäni liika on liikaa kaikissa asioissa. Pitäisi vallita se tasapaino tässäkin suhteessa.
Ja tämän seksin tarpeen tai tarpeettomuuden suhteen olemme kaikki hyvin yksilöllisiä. Mikä on toiselle paljon tai usein, on toiselle vähän ja harvoin jne.
Niin ja seksi ei kuitenkaan todellakaan ole minulle mikään tärkein asia maailmassa. Kukin tavallaan... Joku selibaatissa ja toinen "kukasta kukkaan hyppien". Tai pitäisi varmaan näin heterona sanoa, että jokaiselle pörriäiselle kukkana oleminen.
No jokatapauksessa Näistä "ääripäistä" ei ole kumpikaan minun tieni... Vaan se on jotain siltä väliltä. Kultainen keskitie.