Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #120 : 03.02.2007 17:56:50 » |
|
Olipas mielenkiintoiset sivut, jäinpä sinne pitempäänkin lueskelemaan. 1.Planeetta- Venus 2. Pluto1.Merkki- Vaaka 2. Kauris1.Elementti- Ilma 2. Vesi1.Laatu- Johtava 2. KiinteäJoten, aikas perus-Vaaka taidan olla..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #121 : 03.02.2007 19:23:47 » |
|
Eufrasynella on samat kuin minulla:
Venus voimakkain 16,4 % Pluto toisena 13,2 %
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #122 : 03.02.2007 20:02:24 » |
|
Tervetuloa kerhoon Mitkähän sulla on , ja -merkit? :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #123 : 03.02.2007 20:42:43 » |
|
Tervetuloa kerhoon Mitkähän sulla on , ja -merkit? : aurinko rapu, nouseva skorppasi ja kuu kalat Varsinaisia yhdisteitä! Onhan meillä e-alkukirjain
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #124 : 03.02.2007 21:13:26 » |
|
Esmiralda, niinpä Eufrasynella on samat kuin minulla:
Tervetuloa kerhoon Mitkähän sulla on , ja -merkit? : aurinko rapu, nouseva skorppasi ja kuu kalat Varsinaisia yhdisteitä! Onhan meillä e-alkukirjain Tuolta pohjalta kun katseleepi Onhan siä tuo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #125 : 03.02.2007 21:36:08 » |
|
Planeetat: 1. 16,7% 2. 14,7% 3. 12,1% Merkit: 1. 21,9% 2. 14,5% 3. 10,4% Varmaankin hallitseva planeetta näkyy mulla siten että olen ollut aina taiteellisella alalla, musiikki, kauneus, visuaalisuus on vahvasti esillä elämässä. Jäskää...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #126 : 03.02.2007 22:02:04 » |
|
Esmiralda, niinpä Eufrasynella on samat kuin minulla:
Tervetuloa kerhoon Mitkähän sulla on , ja -merkit? : aurinko rapu, nouseva skorppasi ja kuu kalat Varsinaisia yhdisteitä! Onhan meillä e-alkukirjain Tuolta pohjalta kun katseleepi Onhan siä tuo Hm. Muuten. Mehän ollaan myös unettomia joskus tai iltavirkkuja. Se areena taisi kadota jonnekin. Mutta silloin ehdotin sinulle iltasatua, joka kertoo sinun kukastasi (johon liittyy nimesi, tiedätkö) ja sen kukan tarinasta. Mutta vasta sitten kun taas on unettomuutta.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #127 : 03.02.2007 22:44:13 » |
|
Esmiralda, joo kyllä ajoittain valvoskelen : Ja välillä on taas kausia, kun ei muuta tekiskään, kun vaan nukkuisi Muistan kyllä jostain toisesta topicista sen yösadun Olen ollut siinä uskossa, että nimeni liittyy jollain lailla Kreikan mytologiaan.. tarkemmin en tiedä Olisi kiva joskus kuulla tuo iltasatu kukasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #128 : 03.02.2007 22:50:02 » |
|
Varmaan sinnekin mytologiaan... nyt en kuitenkaan jaksa sitä tarinaa, tuntuu jo olo aika raskaalta. Mutta palataan...
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Absintti
Vieras
|
|
« Vastaus #129 : 13.02.2007 16:06:26 » |
|
Pähkäilin tuota nimenomaista Pullenin menetelmää astrocomilla ja vaikka mielelläni pitäisin Jupiterin voimakkaimpana planeettanani, ihan minusta näyttäisi kuin menetelmä ei ottaisi akseleita ollenkaan huomioon ja omalla kohdallani se jostain syystä sivuuttaa myös Auringon ja kuun, miksi oi miksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #130 : 13.02.2007 22:40:40 » |
|
1. Merkurius 2. Saturnus 3. Aurinko 4. Kuu ____________
1. Kauris 2.RapuKuinka tätä voisi tulkita kysyy pihalla oleva!?!? Olen ainakin sosiaalinen... hmm, help me
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
keijulapsi
Kohtuuastroilija
Where you stumble, there lies your treasure
|
|
« Vastaus #131 : 13.02.2007 23:44:34 » |
|
Aurinko 17.8% Uranus 14.6% Jupiter 13.0% Neptunus 11.1% Jousimies 21.5% Vesimies 16.3% Leijona 13.8% Härkä 11.8% Eli enimmäkseen tulta ja ilmaa vaikka oonkin härkä mielenkiintoista sinänsä että jouskari on nuinkin vahvasti esillä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Härkä Kuu: Leijona Mars: Kaksonen Venus: Rapu Asc: Leijona Punainen kosminen käärme Hevoskastanja
|
|
|
|