juu en ole perusluontoinen neitsyt, kämppä ei ole todellakaan siisti varsinkaan nyt kun talossa on kaksi lasta
siis en ole koko ajan siivoamassa, nykyään en edes jaksa siivota, energiaa siis olen siirtänyt ihan muualle vaikka välillä tuo silmä sairastaa tässä kaaoksessa
Kumman hyvin tuo elämä on kulettanut vaikka kartassa on noita neliöitä
vaikka muille jakaa
ehkä elämä on se verran koulinut että ei aina tarvitse kaikki olla tip top
kaveri on myös neitsyt, ja se jaksaa rehkiä talonsa fiiniin kuntoon vaikka käy töissä ja lapsia on myös. Turhaa energian tuhlaamista
Että näin
JESS, olet ainakin jo tuossa suhteessa samoilla taajuuksilla kuin minäkin! Meillä myös kaksi vilkasta tenavaa tekee tyhjäksi haaveet viivaimella asetelluista huonekaluista ja koriste-esineistä... Olen siis (viisaasti?) lakannut pingottamasta turhia, mieheni
sen sijaan jaksaa yhä välillä nipottaa...
olisikohan työn saralla sitten muutoksia, kun olen sen pluton takia ollut pari vuotta sairaslomalla
Olet muuten ollut pois työelämästä suunnilleen saman ajan kuin minäkin, mie tosin opiskelen nyt uutta ammattia. En tiedä, iskikö mulla Pluto-energia vai mikälie neliö, mutta ison haverin kautta tähän tilanteeseen on päästy - enkä jaksa enää ihan pienistä nipotella...
Tästä lienee siis vaan yksi suunta meillä kummallakin: ETEENPÄIN niinku mummo lumessa...