Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osuvatko arvauksesi oikeaan?  (Luettu 14203 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 03.02.2007 23:53:04 »

Ei kukaan tietäisi mikä on merkiltään Vesa Vierikko? Kasvonrakenteiden perusteella veikkaisin Vaakaa.

 :Smiley
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #16 : 04.02.2007 17:40:43 »

Wikipediasta löytyi seuraavaa:

Vesa Tapio Vierikko, s. 24. toukokuuta 1956, Lappeenranta. Kaksosen puolelle taitaa mennä aurinko, siis.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #17 : 04.02.2007 20:41:24 »

Tänks. Ilmamerkki kumminkin.

 Wink
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.02.2007 22:09:24 »

minä ainakin voin myöntää olevani todella huono arvaamaan jonkun toisen horoskooppimerkkiä.sitten kun saat merkin tietää niin tulee olo että tuohan oli aivan selvää..mikäpä muukaan se olisi voinut olla.joskus kyllä osunut oikeaankin mutta ne ovat harvassa.
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #19 : 04.02.2007 22:14:13 »

Mä olen huomannut jännän ilmiön, nimittäin kun veikkaan jonkun uuden tuttavuuden aurinkomerkkiä, niin ehkä joka kolmas kerta menee kuuseen, joka kolmas kerta onnistun ja joka kolmas kerta osuu ja uppoaa aurinkomerkin vastamerkkiin! Melkeimpä niin että vielä vastamerkiksi luulen useammin kuin oikeaksi.. Kellään muulla näin?  idiot2 Smiley

Jostain kumman syystä kauriit, ravut ja leijonat tunnistan lähes aina..  Grin
tallennettu
anathema
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #20 : 05.02.2007 11:50:49 »

monesti sellaset ihmiset joita tapaa ja arvuuttelee heidän merkkiään,arvaus on oikea mitä todennäköisemmin. Näyttelijöistä on aika vaikea itseni sanoa, mutta ne jousimiehet joita olen tavannut ja puhun nyt miehistä ovat olleet pitkiä ja jollain tapaa vetäviä.. hmm siksi minun miehenikin on varmaan jouskari,tumma pitkä ja harteikas,itse olenkin sit neitsyt..pieni.. tickedoff
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #21 : 06.02.2007 12:35:18 »

En ole itsessäni huomannut mitään erityisiä kykyjä arvata eri aurinkomerkkejä, mutta jostain syystä omanmerkkiset eli aurinko-Kalat on ollut melko helppo tunnistaa. Samoin vastamerkki Neitsyt, ainakin miehissä, koska jostain syystä aina vedän heitä mm. baareissa puoleeni. Myös kavereiden Neitsyt-miesten kanssa tulen aina hyvin juttuun.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 06.02.2007 13:08:46 »

Wikipediasta löytyi seuraavaa:

Vesa Tapio Vierikko, s. 24. toukokuuta 1956, Lappeenranta. Kaksosen puolelle taitaa mennä aurinko, siis.

Juuh, Aurinko on 3 astetta Kaksosia. Hauskaa, täsmälleen sama syntymäpäivä - vuotta myöten - kuin työkaverillani. Elikkä myös Vesan kartalla on haastava Suurristi Mars opp. Jupiter/Pluto neliössä Aurinko/Merkurius/Laskusolmu opp. Kuu-Saturnus-Noususolmu. Työkaverillani Saturnus-Kuu-Noususolmu osuu 6. huoneeseen ja onkin aiheuttanut kroonisia terveysongelmia. Tarkemmin ajatellen huomaan, että työkaverissani ja Vesa Vierikossa on kuin onkin paljon samaa olemuksen vaihdellessa vauhdikkaasta huumoriveikosta vakavamieliseen, joskus vähän synkisteleväänkin pohdiskelijaan.
tallennettu

Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #23 : 10.02.2007 12:20:06 »

Jossain vaiheessa kuvittelin muutamia Oinaita Vaa'oiksi, eli minullakin on joskus mennyt vastamerkit sekaisin.

Nyt kiinnostaisi Tea Leoni. Olen jostain ollut kuulevinani että hän olisi Kala...? Olisin kiinnostunut tietämään voisiko hän olla nouseva Leijona, kun on juuri sillä tavalla "äkeän" näköinen kuin olen esim. nousu-Leijona-mieheni nähnyt toisinaan olevan. Sitäpaitsi kun Leonin mies on au-Leijona, niin se sopisi teoriaani että nousu- ja au-merkit usein päätyvät kimppaan. Tai ei se vissiin minun teoriani ole...

 Smiley

Lisäys:

http://www.gotohoroscope.com/tea_duhovn.html

Mutta en tuolla kyllä mitään kellonaikoja nähnyt.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 12:24:04 kirjoittanut Triton » tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #24 : 18.02.2007 19:50:55 »

Myytinmurtajat-sarjassa olevat tyypit olen arvuutellut Oinaaksi ja Neitsyeksi. Elikkäs se lapsellisempi äijä olisi Oinas ja se vakava mursun näköinen mies olisi Neitsyt (tai Kauris).

Mistähän nekin tsekkaisi.

 crazy2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: