Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen aiheen otsikko saa sinut kiinnostumaan asiasta ?  (Luettu 8375 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« : 12.11.2006 21:30:39 »

Selailin noita otsikoita ja tulipa mieleeni.
Millaset otsikot yleensä saa avaamaan kyseisen aiheen?
Mikä tuntuu kiinnostavalta ?
Jotkut jutut vaan yksinkertaisesti jättää välistä.
Toisiin taas takertuu aina vaan uudestaan.
Että tälläistä pujahti nyt mieleen foorumia selaillessa.
 smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1 : 12.11.2006 22:07:36 »

Kuule,

oma aihehan se kiinnostas, vaikka usein sattuu, että muita se ei kiinnostakaan.

Minua kiinnostaa se, mikä on pinnalla, mielessä ja kutkuttaa milläkin hetkellä. Niin kuin planeetat tuolla kulkee ratojansa, kai me muutkin omia ratojamme. Ja siihen napsahtavat asiat, toisenlaiset toisena hetkenä, toisenlaiset toisena.

Mutta hyvän kysymyksen teit!  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 12.11.2006 22:13:35 »

..ja sinä aikas viisaasti vastasit..
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2006 22:22:14 »

Niin vastasikii! Cheesy

Sama juttu,mutta yleensä menee näin.Tietyt ketjut kiinnostavat enemmän kuin muut.Ne jotka sivuavat omia mielenkiinnon kohteita.
Niissä luen yleensä jokaisen uuden jutun,miettimättä sen kummemmin otsikkoa.
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #4 : 12.11.2006 22:22:47 »

Niin vastasikii! Cheesy

Sama juttu,mutta yleensä menee näin.Tietyt ketjut kiinnostavat enemmän kuin muut.Ne jotka sivuavat omia mielenkiinnon kohteita.
Niissä luen yleensä jokaisen uuden jutun,miettimättä sen kummemmin otsikkoa.

Näinhän se menee.. Wink
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #5 : 13.11.2006 00:09:12 »

Kyllähän se näin on eli se mikä otsikko osuu niihin asioihin joka itseä kiinnostaa, mutta on käynyt niinkin, että otsikossa on ollut jokin sellainen sana tai nimi jota ei ymmärrä ja on ollut pakko selvittää mitä se tarkoittaa ja hupsis onkin löytynyt uusi mielenkiinnon kohde  Grin .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Jasca
Vieras
« Vastaus #6 : 13.11.2006 11:53:43 »

Allekirjoitan edelliset vastaukset, mutta teknisenä yksityiskohtana parhaiten bongaan lyhyet ja ytimekkäät otsikot. Jos asian saa tiivistettyä hyvin kahteen tai kolmeen sanaan, niin varmimmin sen luen ja palaan siihen uudestaan. Itse en hallitse tätä taitoa, mutta arvostan niitä ketkä siihen kykenevät.  angel
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 13.11.2006 13:29:20 »

Allekirjoitan edelliset vastaukset, mutta teknisenä yksityiskohtana parhaiten bongaan lyhyet ja ytimekkäät otsikot. Jos asian saa tiivistettyä hyvin kahteen tai kolmeen sanaan, niin varmimmin sen luen ja palaan siihen uudestaan. Itse en hallitse tätä taitoa, mutta arvostan niitä ketkä siihen kykenevät.  angel

Sama juttu. Ja mikä aihe milloinkin sattuu olemaan mielenkiinnon kohteena.
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #8 : 15.11.2006 23:11:43 »

Otsikossa tulisi olla selkeä kuvaus siitä, mitä viestiketju sisältää. Otsikot tyyliin "Moi!" tai "Ongelma. Auttakaa!" eivät juuri kiinnosta. Hauskat ja osuvat otsikot ovat tietenkin myös houkuttelevia.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Jinx
Vieras
« Vastaus #9 : 15.11.2006 23:52:15 »

Otsikossa tulisi olla selkeä kuvaus siitä, mitä viestiketju sisältää. Otsikot tyyliin "Moi!" tai "Ongelma. Auttakaa!" eivät juuri kiinnosta. Hauskat ja osuvat otsikot ovat tietenkin myös houkuttelevia.

Aivan, ja yleensä miulta jää myös lukematta suurin osa jeesustelu aiheista yms. Jos ei sitten ole jotain ihan fiksuakin. Ei tuo uskonto ole niin lähellä sydäntä...  :Smiley
Muuten tulee luettua kaikki aiheet aika hyvin ja on täällä foorumilla PALJON hyviä aiheita.

Jatketaan!!!  smitten
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #10 : 16.11.2006 01:01:33 »

Niin minäkin tutkin monet aiheet, ensin mä tietty luen tosta alemmasta uudet viestit kun ne on siinä avoinna ja hyökkään heti jonkun kimppuun jos nään kiinostavaa juttua. Minuakaan nuo jeesustelut ei kiinnosta eikä noi julkkisten jututkaan, ne mä ohitan heti.....anteeksi vaan niille jos tää loukkas jotenkin, mutta tää on totuus.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #11 : 16.11.2006 11:53:33 »

Minuakaan nuo jeesustelut ei kiinnosta eikä noi julkkisten jututkaan, ne mä ohitan heti.....anteeksi vaan niille jos tää loukkas jotenkin, mutta tää on totuus.

Aah.. Niin pahoitteluni myös, en halua loukata ketään.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #12 : 16.11.2006 12:00:23 »

Sellaiset aiheet, jotka eivät ole liian korkeelta ja kovaa ohi meneviä. Informoivat otsikot kiinnostavista aiheista yleensä lukasen ja jopa osallistun. Niin ja tottakai ne omat aiheet, niihin vaan tuppaa tulemaan kovin vähän vastauksia  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 28.02.2007 11:10:29 »

Tietenkin otsikot, jotka pomppaavat esiin tältä forumilta. Yleensä niillä on aina jokin juttu minulle tarjottavana tai minulla tarjottavaa niille. Samalla tavoin lainaan esimerkiksi kirjoja kirjastosta - katson, mikä kirja pomppaa nimensä mukaan hyllystä ja lainaan sen! Cheesy

Tietenkin henkimaailman asiat kiinnostavat minua, erityisesti aiheet enkelit, oppaat, jälleensyntymä, entiset elämät, poltergeist ja kummittelut. Unissa nappaan auki otsikon, joka vetää huomioni puoleensa, yleensä siitä unesta saa sitten myös tehtyä jonkinlaisen tulkinnan toiselle.

Tykkään pohtia hyvinkin syvällisiä, joten en välttämättä itse jaksa innostua maallisista "hyvää päivää, mitä kuuluu?"-tyyppisistä keskusteluista, vaikkei minulla olekaan mitään niitä vastaan coolsmiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 28.02.2007 19:39:39 »

taitaa olla hieman aina tuosta omasta mielentilasta kiinni.yleensäkkin sellaiset jotka jotenkin hyvinkin intuitiivisesti pomppaavat silmille.niihin tulee yleensä enenmin tai myöhemmin vastattuakin jotain... angel smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: