Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vertexin merkitys...  (Luettu 37756 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 24.02.2007 23:18:50 »

kauris taidat vierastaa  vaaka keveyttä ja esteettisyyttä sekä sitä vaikeutta tehdä valintoja, eli heilua puolelta toiselle.  kauris pelkää asioita jotka eivät ole hanskassa. Ja vielä  neptunus  aspect_squ on vaikea kun joutuu "huijatuksi" jos ei osaa pitää varaansa.

Vx  vaaka kertoo joustavuudesta, charmista, esteettisyydestä sekä viattomasta avoimuudesta, toisaalta naivista suorasukaisuudesta, joutua edistämään yhteisymmärrystä, tuomaan esille tasapainottavaa näkökulmaa, reagoida tilanteisiin sovittelevasti, joutua laittamaan itsensä peliin, jotta suurin mahdollinen hyvä kohtaisi mahdollisimman suurta määrää ihmisiä. Saattaa myös merkitä usein oikukasta yksilöä, joka kapinoi, jolloin tekee vain omaa juttuaan, samalla kuitenkin herättelee muita kuitenkin yhteisen hyvän puolesta.
Kohtalona hurjapäisyydestään huolimatta joutuu tekemään kompromisseja, tunnustamaan muiden ihmisten tärkeys elämässään, olemaan diplomaatti usein olosuhteiden pakosta.
Tämä on edelleen Risto Vartiaisen monisteesta.

Kun on Vx  aspect_squ Mc kanssa niin joudut työsi puolesta kohtaamaan näitä asioita, niin kauan kun vastustat tuntuu  aspect_squ vaikealle mutta saat myös voimaa tehdä tarvittavia muutoksia.

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #61 : 25.02.2007 00:22:25 »

Mateve, kiitos osuvasta tulkinnasta. Näinhän se menee, minua nimenomaan Vaaoissa ahdistaa se puolelta toiselle heiluminen, ei olla mitään, mutta sitten ollaan ja sitten ollaankin taas tätä mieltä ja kiikun kakun.  :Smiley Minulle kun asiat ovat "NÄIN" tai "NOIN" ja sillä sipuli, enkä kestä sellaista häröilyä yhtään. Cheesy

Voivoi, paljon on opittavaa minullakin. Tuo oikukas "kapinoiva" yksilö kuulostaa jo enemmän sellaiselle, joka minun elämänkumppanini voisi paremminkin olla, tuollaisen vaakamaisen harmonian sijaan (en sano etteikö se olisi hyvä tavallaan minullekin, mutta en vain sellaista hyssyttelyä kestä  Embarrassed)...

Eli siis tuo Neptunuksen neliö merkkaisi höynäytetyksi tulemista? Hmm...voihan se tavallaan pitääkin paikkansa, ainakin usein olen suhteissa kokenut tulleeni jotenkin höynäytetyksi, jotenkin uskon liikaa ihmisten hyvään ja sitten sieltä takaa paljastuukin jotain muuta...

Kiitos vinkeistä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 28.02.2007 19:46:37 »

Pidän vertexiä erittäin merkittävänä osatekijänä kartallani koska se on yhtymässä kahteen muuhun akseliin. Laskusolmuun sekä DC:hen oinaassa.
Epäilemättä minun on saatava tässä elämässä paljon aikaan parataakseni minun ja ihmisten välisiä suhteita... Embarrassed
Mieheni kuu osuu yhtymään vertexini, dc:ni ja laskusolmuni kanssa. Mitä lie tarkoittaakin..
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry: