Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: enkelit  (Luettu 3141 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cartsa
Satunnainen astroilija
*

hyppyloikkakoikkanen...

Profiili
« : 17.03.2007 21:50:51 »

luin Diana Cooperin Ihanat enkelit kirjan. Kyllä oli mahtava, aion lukea sen piakkoin uudestaan. smitten Ainoa ristiriita tulee vastaan siinä, et uskoni jumalaan on kadonnut jo kauan sitten kun olen ollut pikkutyttö. Oon joutunu kokemaan asioita mitä en toivo edes pahimalle vihamiehelleni (jos sellainen olisi) ja siinä vaan väkisin se usko horjuu, kun rukoilet apua, mut mitään et saa. ei edes sitä oloa et tiedän etten ole yksin. Cry
Mut niinkun joskus taisin täällä jo mainita, niin minä etsin vielä omaa polkuani, mut vielä sitä ei ole löytynyt.
Sit vie lopuks kysyisin, et mistä voisin tilata/ostaa kirjan joka kertoo astrologiasta mulle enemmän? Esim. selittäis tiettyjen asioiden merkityksen ym ym.
tallennettu

nousu: skorpioni
kuu:härkä
aurinko:oinas
Merkurius:kala
venus:vesimies
valkoinen magneettinen koira
vesikoira
mars:vaaka
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.03.2007 22:12:58 »

mutta nyt kun olet tuon kyseisen kirjan lukenut niin muistatko kun alussa oli kohta jossa kerrottiin siitä kuinka on kolme tapaa miten enkelit voivat meitä auttaa...apua saa silloin kun se ei tule tuolta ulkoiselta egoltamme vaan omasta sydämestä.

sitten tietysti on ne tietyt asiat joita meidän on opittava tämän elämämme aikana joihin yksikään enkeli eikä muukaan voi vaikuttaa...joskus nämä asiat voivat olla todella kipeitä ja vaikeita ja niihin todella kaipasi apua.

ehkä nämä asiat ovatkin elämässämme vahvistamassa yhteyttämme tuohon alkulähteeseen...
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 18.03.2007 17:43:51 »

Kaikella on merkityksensä - niillä vaikeilla elämänkokemuksillakin. Mäkin olen alkanut vasta nyttemmin ymmärtää, miten tärkeitä oman elämäni synkät kokemukset ovat olleet. En edelleenkään anna niille hyväksyntääni ja siunaustani (vaikka anteeksi olen antanutkin), mutta tiedostan niiden osuuden omassa henkisessä kasvussani ja sisäisen viisauteni kehittymisessä. Monta vuotta se vei, että pystyin tarpeeksi etäältä menneisyyttäni tarkastelemaan. Nyt koen sen voimavarana. Omalla kohdallani enkelit ovat aina olleet läsnä ja kantaneet vaikeiden aikojen yli. Lapsen usko Jumalaan on horjahdellut joskus vuosien varrella, mutta vahvistunut aina uudestaan. Pitääkin lukea tuo Diana Cooperin kirja!

Voimia ja onnea oman tiesi etsinnälle, Cartsa  smitten

Hyvä ihan astrologian perusteiden opas on Tuikku Ljungbergin "Opi astrologiaa". Kirjan saa tilattua vaikkapa Suomalaisen Kirjakaupan kautta. Vähän syvällisempi opus on oma suosikkini, Juhani Nummelan "Astrologian käsikirja", jota ei saa enää kirjakaupasta, mutta välillä olen nähnyt myynnissä esim. Huutonetissä.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: