Kaikella on merkityksensä - niillä vaikeilla elämänkokemuksillakin. Mäkin olen alkanut vasta nyttemmin ymmärtää, miten tärkeitä oman elämäni synkät kokemukset ovat olleet. En edelleenkään anna niille hyväksyntääni ja siunaustani (vaikka anteeksi olen antanutkin), mutta tiedostan niiden osuuden omassa henkisessä kasvussani ja sisäisen viisauteni kehittymisessä. Monta vuotta se vei, että pystyin tarpeeksi
etäältä menneisyyttäni tarkastelemaan. Nyt koen sen voimavarana. Omalla kohdallani enkelit ovat aina olleet läsnä ja kantaneet vaikeiden aikojen yli. Lapsen usko Jumalaan on horjahdellut joskus vuosien varrella, mutta vahvistunut aina uudestaan. Pitääkin lukea tuo Diana Cooperin kirja!
Voimia ja onnea oman tiesi etsinnälle, Cartsa
Hyvä ihan astrologian perusteiden opas on Tuikku Ljungbergin "Opi astrologiaa". Kirjan saa tilattua vaikkapa Suomalaisen Kirjakaupan kautta. Vähän syvällisempi opus on oma suosikkini, Juhani Nummelan "Astrologian käsikirja", jota ei saa enää kirjakaupasta, mutta välillä olen nähnyt myynnissä esim. Huutonetissä.