Kyllä on kokemuksia ja kovin samankaltaisia kuin teillä Lilli ja Asterix.
Transsissa jotenkin muu maailma lakkaa olemasta ja on 1000%:sti läsnä juuri siinä toiminnassa, mitä on tekemässä. Olo on sellainen, kuin leijuisi tai lähtisi lentoon.
Kuitenkin transsissa tuntee olevansa vähän toisessa maailmassa.
Transsitiloja koen välillä ennen nukahtamista,
jolloin koen ikään kuin kehoni sisällä olevan
minäni irrottautuvan kehostani ja yhteyden toisille tasoille,
ikään kuin "taivaan porti avoinna"-tilan.
Näitä, juuri näitä...
Asterix, itse kaipaan juuri tuota kuvailemaasi "tilaa" jonka olet saavuttanut rakastellessasi. Sillä tiedän mitä se on ja miltä se tuntuu, mutta tässä elämässä en ainakaan vielä ole sellaista kokenut, ellei yhtä merkillistä "unta" lasketa mukaan. :
Jossa minulle juuri opetettiin minkälaista ns. henkinen rakastelu voi olla ja miltä se voi tuntua. Unessa myös vihjailtiin, ettei minun enää tarvitse tyytyä vähempään.
Se on sellaista ylimaallista, jumalallista, sanoinkuvaamatonta ja samalla myös fyysisesti hyvin tyydyttävää. Eli ilmeisesti siis jotain tämän kaltaista itse kuvasit?
Niin ja by the way... Näin tuon merkillisen "opetusunen" jonkin aikaa ennen eroani. Sen unen jälkeen alkoi seksi exäni kanssa tuntua aika tylsältä (entistäkin tylsemmältä) ja liian fyysiseltä suoritukselta.
Sitä yhteyttä ei vain ollut... Tuntui ikävältä kirjoittaa näin edelleen kuitenkin rakkaasta exästäni, mutta...