Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä minulle opetetaan?  (Luettu 3075 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 08.04.2007 20:14:18 »

Auttakaa nyt ihmistä!Elämässäni on kolme ihmistä joiden kanssa olen tekemisissä vuorokauden ympäri..siis aamupäivät kahdestaan yhden oinaan kanssa,nousu rapu.Sitten työpaikan vaihto ja iltapäivä taas vain yhden työkaverin kanssa ja hänkin on tietysti Oinas,nouseva rapu.Sitten pikaisesti kotiin ,jossa yllätys,yllätys odottaa oinas-merkkinen mieheni,joka tietysti on nouseva rapu.KYSYMYS KUULUU:MITÄ MAAILMANKAIKKEUS YRITTÄÄ OPETTAA MINULLE? Luulin jo sen tietäväni,mutta kun tammikuussa sain tämän uusimman työkaverin ja tutkimme hänen karttaansa huomasin kauhukseni,että ei voi olla totta, minut pistetään vieläkin tiukemmalle,enkö olekaan oppinut läksyäni.

Itse olen kaksonen,nousu leijona,merkurius+venus kaksosissa,mars oinaassa ja ykköshuoneessa pluto.Et sillai
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 08.04.2007 20:16:43 »

Kunnianhimoa uralla? Mars? Minua oinaat ei koskaan laita lujille vaan heidän kanssa on hauskaa ja sellainen menestysfiilis. Tekniikka tai juridiikka. Vois tulla lisää heitä, paljon.  oinas
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2007 13:38:05 »

Ja sitten kun tulet tänne Astroon rentoutumaan niin täälläkin sinua vaanii aurinko oinas, nousu rapu  2funny  2funny  Grin  Grin
Tarinan opetus on tietenkin se että oinas-rapulaiset ovat levittäytyneet joka paikkaan eikä heidän seuraltaan voi välttyä millään  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: