Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisen ulottuvuuden juttu?  (Luettu 4009 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« : 24.05.2010 18:22:19 »

Moi kaikki!

Heti uutena tällä foorumilla paljasta itsestäni ison asian. Tai oikeestaan ison kokemuksen elämästäni.
Jospa jollain olisi vastaavia kokemuksia tai tietoa enemmän asiasta?

Siis,

tämä tapahtui noin 15 vuotta sitten. Olin nuori (14-15v) koululainen. Muistan sen päivän olleen tavallinen koulupäivä. Mitään erityistä ei ollut aikoihin tapahtunut; koulu meni hyvin, kavereiden kanssa oli kivaa jne.

Olin tullut tuona kyseisenä päivänä koulusta kotiin. Olin yksin. Tein keittiössä itselleni ruokaa (munakasta, jos oikein muistan  Grin) ihan rentoutuneena. Muistan liikutelleeni rauhallisesti paistolastaa siinä pannulla. Yhtäkkiä, ihan sadastuhannesosassa, mun pää jotenkin tyhjeni ja samalla tiuskasin/huusin kovalla äänellä; "AINA SÄ PILAAT KAIKEN!!"
Tuntui, kuin joku toinen ihminen sanoi mun kautta sen. Ihan ku olisin kuullut pätkän jonkun toisen puhelusta. Toi lause herättää vielä tänäkin päivänä voimakkaita tunteita, se tunne herää heti, kun vaan ajattelen tapahtumaa.
Mä tunnen, että sen lauseen sanoi nainen. Se lause sanottiin miehelle. Sanoja ja vastaanottaja olivat kummatkin ~30v. Tai ainakin aikuisia, semmoinen tunne siitä jäi.
Lause ei ollut mun sanomani. No, sanoinhan mä sen, mutta tunnen, että en ole se kyseinen nainen. En edes nyt aikuisena.

Mä itse säikähdin tilannetta niin, että silloin lensi paistolasta seinään ja ruokailukin taisi jäädä siihen.. Nykyään kylmät väreet kulkevat koko kehoa pitkin, kun tota tapahtumaa mietin. En mä kuitenkaan tuntenut siinä mitään pelottavaa energiaa. Tunnen energioita todella paljon melkein joka päivä, joten luulen tietäväni mikä on negatiivista ja mikä positiivista energiaa. Se tapahtuman energia oli jotenkin turhautunutta, pettynyttä ja jokseenkin vihaistakin.

Oonko mä ihan  idiot2 ?

 Cheesy
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.2010 19:47:48 »

kivahdit siis ruuallesi, että se se pilaa kaiken. =O se on varmaan surullinen yhä, ja väijyy, että voisi pilata jotain.... xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2010 00:31:00 »

Tässä voi olla taustalla myös menneen elämän muisto, joka pompsahti pintaan jostain syystä X Smiley Eteenkin, kun osasit noin hyvin vielä sanoa, että kyseessä oli nainen, joka kivahti miehelle. Meillehän jää muistoon KAIKKIEN menneiden elämien KAIKKI tapahtumat - me emme vain tietoisesti muista niitä, mikä on hyvä. Johan siitä tietomäärästä jo aivot sulaisivat! Cheesy

Minulla oli vähän samantapainen kokemus suunnilleen samassa iässä. Ennen nukahtamista pään sisälläni kajahti minulle tuntemattoman miehen erittäin vihainen karjaisu "Sä kuolet huomenna!" Voitte uskoa, että olin kauhusta jäykkänä seuraavat 2 viikkoa, kun odotin vaan kuukahtavani! Jotain menneiden elämien muistojahan tuo sitten oli, en onneksi muista sen tarkemmin mistä ja milloin.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.2010 11:45:42 »

Voipi olla myös energiajäämä, jossa paikassa koettu tunne- ja ajatusenergia
on jäänyt siihen. Vähän niin kuin "kummituksena" paikalle. Vastaanotin ottaa
vastaan ja tulos voi olla tuo kun kerroit. Tyypillistä voimakkaille tunne-elämyk-
sille. Äänenä ilmentyminen on myös tyypillistä.  Smiley Paikalle energiapuhdistusta.  smitten
tallennettu

Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #4 : 25.05.2010 20:41:56 »

Kiitos vastaajille.  smitten

Mä olen liian monta kertaa suunnitellut meneväni regressioterapiaan/tapaamiseen, jotta tietäisin enemmän menneisyydestä. Jospa vaikka se mun kokemukseni pompsahtais jostain menneestä esiin. Vielä joku pvä menen, se on saletti.

Hmm, energiajäämä. Kuulostaa mahdolliselta. En ole vuosiin asunut enää siellä, joten en sitten tiedä millaiset energiat siellä talossa nykyään on.

Vielä ois kiva kuulla muidenkin kokemuksia, jos jollain vastaavia on ollut. Tai sitten tietenkin faktaa tai fiktiota tuosta asiasta.  Grin


tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 26.05.2010 23:52:05 »

Mielestäni se voi olla juuri jotain noista edellämainituista...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: