Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikkuesittely  (Luettu 5708 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkumari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 02.04.2007 21:12:36 »

Hei olen Mari,
En oikein tiedä miten esittäytyä, kuinka päästä mukaan keskusteluihin.
Oisko hyvä heti alkuun kertoa rohkeasti itsestään kaikki ja omat mielipiteet asioista vai pikkuhiljaa kuulostella mitä on mistäkin aiheesta sopivaa puhua?
Ollaanko täälä miten rennosti omia itsejä vai vähän pintapuolisempia juttelu-tuttuja?
Oon kyllä jo jonkin aikaa lueskellut foorumia ja huomannut monien kirjoittavan mielenkiintoisia juttuja ja monia mielenkiintoisia aiheita. Minua on yllättänyt se että kaikki ovat yleensä samaa mieltä asioista. Onko se niin totta vai ettei ole sallittua kirjoittaa muuta?
Vähän pelottaa aloittaa...

 Smiley pikkumari
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #1 : 02.04.2007 23:22:59 »


Rohkeasti mukaan vaan!!!  smitten Eiköhän täältä löydy myös aitoja omia itsejään sekä noita 'pintapuolisempia juttelu-tuttuja'  :Smiley Ja tietysti on sallittua sanoa myös oma mielipiteensä asioista sehän pitää keskustelua yllä!
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 03.04.2007 13:07:30 »

Rohkeasti vain!  smitten Täällä on paljon ihania kirjoittelijoita, ja eri mieltäkin saa ja voi olla asioista.  coolsmiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2007 18:26:34 »

tervetuloa mukaan vaan minunkin puolestani ja rohkeasti vain ilmaisemaan oma mielipide asioista sillähän sitä parasta keskustelua pääsee syntymään... smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 03.04.2007 18:49:38 »

Tervetuloa pikkumari  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #5 : 03.04.2007 19:56:10 »

Hei olen Mari,
En oikein tiedä miten esittäytyä, kuinka päästä mukaan keskusteluihin.
Oisko hyvä heti alkuun kertoa rohkeasti itsestään kaikki ja omat mielipiteet asioista vai pikkuhiljaa kuulostella mitä on mistäkin aiheesta sopivaa puhua?
Ollaanko täälä miten rennosti omia itsejä vai vähän pintapuolisempia juttelu-tuttuja?
Oon kyllä jo jonkin aikaa lueskellut foorumia ja huomannut monien kirjoittavan mielenkiintoisia juttuja ja monia mielenkiintoisia aiheita. Minua on yllättänyt se että kaikki ovat yleensä samaa mieltä asioista. Onko se niin totta vai ettei ole sallittua kirjoittaa muuta?
Vähän pelottaa aloittaa...
 Smiley pikkumari
Hei Mari - ihan just niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu...oma kokemukseni menee näin...että aika piitkän aikáa "ns. hyvinkin matalalla profiililla"/ ja välillä siihen palaan vieläkin) kuunnellen ...vaan kyllä alusta asti ihan ittenäni - rentoutus tuli itselleni jossakin kohtuuastroilijan ja kanta-astroilijan välillä JA vieläkin olen hyvin varovasti ja "suht sammutetuin lyhdyin liikkeellä" niillä osioilla joissa koen olevani ihan alkumetreillä-oppipoika sanoisin JA minulla tämä tarkoittaa juurikin niitä topiceja joissa puhutaan pidempään asiaan perehtyneiden ja asioista perillä olevien "astrologian korkeamman ymmärryksen kieltä"  smitten... Shocked  ja vaikka itselläni usein tukka vain pölisee niin aina koetan niitä kirjoituksia lukea ja oppia :Smiley ... jotain sentään olen oppinut jo, vaan ihan perusasioita JA tätä oppimista varten on erinomaiset topicit "aloittelijoille" -kuten minullekin, ... ja tuttuus tulee ajan myötä...se kaiketi on ainakin jossain määrin persoonakysymys...ja niinhän sen kuuluu ollakin...NETTIKETTI on se oleellisin säännöstö police  smitten...eikä sekään tarkoita etteikö voisi olla eri mieltä asioista....mitä enemmän näkökulmia ja kokemuksia sitä rikkaampaa tämä on...ei astrofoorumilaisille(kaan) ole mitään muottia...ja kun tarkemmin katsot NIIN kyllä täällä ollaan joskus kovinkin erilaisin kokemuksin ja ajatuksin liikkeellä - vaan kunon SE jokin yhdistävä tekijä - niin se riittää...ja huumori on hyväksi...kun meinaa omat käämit kärähtää....puhun nyt ihan itsestäni ja itselleni tekee kovin hyvää aina välillä pudota persauksilleni - säilyy "tämä pieni ja hento ote - eli kunnioitus Smiley toisia kohtaan ja  myös terve itsekritiikki police.... 2funny ...ihan omaan tahtiisi...ja välillä tämä on tällaista tutunomaista jutustelua väliin taas syvempää pohdiskelua - kyllä nekin osiot löytyy "missä voi käydä relaamssa - eli kaikki mukavat testit - huumoritopicit - kuunkierto ja uusi yleinen juttelutopici....ja kuinka villisti sukkasi pyöriikään... smitten ...ja jos ei muuta niin lähettää vaikka hymiöt jonkun toisen kirjoituksen perään - niin sekin on jo osallistumista...jotensakin näin tämän näin - ja näen Wink  Smiley eli tervetuloa joukkoon tähän ja meitä ei todellakaan ole vähän... smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.04.2007 23:05:40 »

Hei, tervetuloa!

Erilaisia me kaikki ollaan, aiheiden sisältö vetää vain puoleen eikä kaikesta tarvitse kinastellen keskustella.

Vaikka eipä silti, pikkukinat ne vasta piristäviä onkin!  knuppel2 smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
pikkumari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #7 : 04.04.2007 00:05:21 »

 smitten Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!
Ehkäpä nyt rohkenen ottaa osaa keskusteluihin.
Epäröin että osaanko hehkuttaa positiivisia juttuja kuten täälä on tapana, kun olen tavallisempi asenteeltani. Ehkä opin  Smiley
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #8 : 05.04.2007 17:28:57 »




Heippa vielä täältä ja tervetuloa hauskaan joukkoon pikkumari!

 smitten smitten smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
pikkumari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #9 : 06.04.2007 17:48:36 »

Kiitos Kulta-Sulallekin  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: