Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosmiehiä?  (Luettu 2934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« : 09.04.2007 21:24:20 »

Ajattelin tässä vähän tiedustella, että käykö täällä Astrossa useitakin Kaksosmiehiä? Olen tainnut ainakin pariin törmätä  Smiley Olisin kiinnostunut kuulemaan minkälaisia tähtikarttoja teiltä löytyy? Ja miten itse luonnehtisitte itseänne?  Cheesy Kiinnostus sattumoisin herännyt miesystäväni myötä, joka siis Kaksonen aurinkomerkiltään  Wink
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2007 18:47:28 »

mää olen kaksonen.mää olen aina tykännyt vähän tämmösistä oudoista jutuista en varmaankaan mikään tyypillinen kaksonen. meitsillä 8.huoneessa  merkurius  venus  vertex on yhtymässä  venus ja onnenpistekin on siellä. riippuu missä huoneessa hänellä on tietty planeetat mikä häntä kiinnostaa. luulisin että miehesi on ainakin iloinen varmaan vähän  knuppel2 flirtti tyyppi ja huumoria luulis löytyvän pidä huolta miehestäsi  smitten smitten
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #2 : 12.04.2007 15:40:49 »

Juu pidän kyllä varmasti hyvää huolta  Smiley

Heh mitä tarkottaa "oudoista jutuista"?  coolsmiley

No on kyllä tosi ahkera ja menevä ihminen, erittäin avoin ja puhelias, yllätyksiä täynnä, loistava huumorintaju, erittäin kaksimielinen kuten minäkin (eikä minulle yksimielinen sopisikaan) Wink Jutut on meiän välillä taatusti aina tosi lennokkaita ja täynnä kaikkia ihme oivalluksia  Cheesy Ja voi tuota intohimosuutta ja myös romanttisuutta! Ei voi muuta sanoa kuin että taidan olla aika myyty  smitten Vaikka täytyy yrittää pitää kuitenkin jalat ihan maan pinnalla..ainakin välillä  angel
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: