Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttaisiko joku minua?  (Luettu 4162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 20.04.2007 23:02:06 »

Osaisiko joku välittää minulle tietoa vaikka korteista katsomalla tai muutenkin? Nostin itse itselleni pääsiäisen aikaan kortteja, mutta minusta ei ollut niiden tulkitsijaksi.
Olen nyt vähän tilanteessa, jota en itse kauheasti jaksa kantaa. En oikein tiedä mihin suuntaan pitäisi katsoa ja mennä. Sad

Kiitos, jos joku haluaa auttaa!  smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 21.04.2007 16:27:18 »

Enkelikortti sanoi sinulle tällaista:

Rehellisyys
Enkeliviisaus muistuttaa sinua, että jokainen ajatus, sana, tunne ja toiminta heijastuu auraasi.
Kun olet rehellinen aurasi on kristallinkirkas.
Enkelit ehdottavat että katsot sisällesi ja puhdistat pimeät ajatuksesi ja tuntemuksesi.
Kun olet täysin rehellinen itsellesi, käyttäydyt rehellisesti ja uskallat olla avoin, ihmiset luottavat sinuun ja arvostavat sinua.
Ole rehellinen ajatuksissasi, puheissasi ja toiminnoissasi.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.04.2007 17:34:03 »

muistatko mitä kotteja nostit? jos muistat niin voisi vaikka yv:nä vastauksen laittaa..
tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.2007 18:12:17 »

Uuh, Rehellisyys.. Sitähän tietysti aina pitäisi olla, mutta kun ei tiedä onko rehellinen itsellensäkään. Olen yrittänyt esittää itselleni kysymyksiä, mutta vastaus on aina "en tiedä". Onko tämä kohtalonsa väistelemistä vai mitä? Oon jotenkin ihan solmussa asian kanssa.

Voi, kun muistaisinkin kortit! Tein kelttiläisen ristin, mutta en ehtinyt laittaa kortteja ylös  Sad Voisin paremmin muistaa, jos jostain näkisin kortit..ne kun eivät ole täällä. Kuitenkin 7-10 olivat kaikki Valtteja. Kahdeksas (muistini mukaan) oli Torni. 10 taisi olla Tähti (tai Maailmankaikkeus). Ne pitäisi katsoa varmaan kokonaan uudestaan.. Jos se onnistuu, niin voi laittaa vaikka yv:nä.
Tornista tiedän sen, että se tarkoittaa ulkoisia muutoksia. Mutta se ei tunnu sopivan tähän asiaan, koska se muutos tahtoo lähteä itsestäni. Tai ehkä Torni liittyy johonkin muuhun asiaan sitten, kuin siihen mikä nyt eniten painaa...

 Undecided
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.04.2007 18:16:52 »

no tuosta tornista..tosiaan tarkoittaa muutosta ja yleensä suurta ja näkyvää mutta tornin asettamat muutokset eivät yleensä voi päästä tapahtumaan ellet tietoisesti uskaltaudu rikkomaan omia ajatusmallejasi samoin kuin käytösmalleja jotka huomaat olevan elämässäsi sellaisia mitkä tunnet ahdistaviksi ja jotka eivät ole pitkään aikaan toimineet...

ja jos tahdot niin otappa tuon auttajalistan kautta yhteyttä niin voin vaikka katsoa asioitasi tarkemmin
tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #5 : 21.04.2007 20:53:33 »

Ok, kiitos Jadeania.

Mietiskelin tässä sitä Rehellisyyttä päikkäreille mennessä ja vastauksia alkoikin soljua mieleeni.  Smiley Ehkä enkelit tulivat auttamaan avaamaan tietä edessäni  Wink
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: