Minulla on eräs ystävä, jolla on jousimies-kauris stellium 1.huoneessa (Aurinko, Merkurius, Neptunus, Uranus, Saturnus, Kuu 2.huoneen puolella) ja hän on juuri tuollainen, hän inhoaa esim. kirjojen lukemista, ei koskaan lue uutisia eikä ole todellakaan tietoinen maailmanmenosta.
Olemmekin tässä hyvin erilaisia, minulle politiikka on jossain määrin intohimo ja kaikenlaiset yhteiskunnalliset asiat ovat todella lähellä sydäntä ja hänelle on välillä vaikea ymmärtää minulle hyvin yksinkertaisia sanojakin (demokratia jne.), mutta sitten selittelen hänelle ja siinähän sitten oppii viimeistäänkin.
3.huoneessa (kommunikaation huone) hänellä mars - voisiko olla että tuo mars jotenkin estää ihmistä "keskittymään" tuohon kommunikaatiopuoleen esim. kirjallisuuden kautta, sillä pitäisi koko ajan olla enemmänkin actionia eikä hiljaisen rauhallista lukemista?
Minullakaan ei ole mitään 1-3 huoneissa, 4.huoneessa on Kuu ja loput ovatkin sitten horisontin yläpuolella, 7, 9, 10, 12 huoneissa. Kiinnostusta ulkomaailmaan kyllä todella on.