Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: härät ja kaksonen  (Luettu 6993 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 16.12.2005 19:39:02 »

Moi!
Mua kummastuttaa eräs ilmiö.Olen ollut n.25 vuotisessa suhteessa härkä merkkisen miehen kanssa,erosimme vuosi sitten lopullisesti.Miehen nousumerkki on neitsyt.itse olen kaksonen nouseva vaaka.Nyt huomaan härkiä ilmaantuvan tielleni erilailissa tapauksissa,ja usein tunnen kiinnostusta tai parin kohdalla,mutta kun he ilmineeraavat horoskooppi merkkisä olen niin lapsellinen että peräännyn.olen lukenut ettei härkä ja kaksonen sovi yhteen ollenkaan.kuitenkin eräs jonka nouseva merkki on rapu on koskettanut mua,mutta pelkään vaan että taas saa niskaan sitä itseään härältä.Tiedän olevani hieman höperö.mutta osaisikohan kukaan kertoa faktaa omasta kokemuksesta ja merkkien mahdollisesta vaikutuksesta parisuhteessa. :Smiley
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Nahna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 19.12.2005 19:31:28 »

knuppel2 Hei Remppa, itse olen härkä-nousu rapu.
Kaksosissa on jotain mikä viehättää. Joskus tulee mieleen, onko se sitä, kun ei heidän mielenliikkeistään saa kiinni = ei pysty hallitsemaan heitä. He eivät ole niin ennalta-arvattavia, kuin monet muut  Undecided  Ja toinen hieno piirre heissä on se, etteivät he lähde kahinoimaan härän kanssa, härän itsepäisyys ja sarvienkalistelu on ihan turhaa näiden diplomaattien seurassa. Kaksoset kun osaavat ratkoa ongelmia ihan fiksusti.

Mutta  olen joskus kokenut niin, että kaksosen ilmavuus ja hälläväliä-meininki saattaa joskus ärsyttää, heidän kiinnostuksensa asioista on niin lyhytjännitteistä, huiskivat ympäriinsä keskittymättä juuri mihinkään kovinkaan kauaa.

Kaksonen on sanonut minun taas olevan aivan raivostuttavan hidas, hän kun on jo käsitellyt aiheen ajat sitten, minä vasta kypsyttelen ja vastaus on valmis vasta, kun kaksosesta näkyy enää vain perävalot.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.12.2005 21:00:40 »

Moi Remppa! Mikä on muuten oma Kuumerkkisi? Jos se olisikin vaikka Härkä.... Tai onko sinulla joitain muita planeettoja Härässä, Venus tai Mars esimerkiksi? Ne voisivat selittää salaperäisen vetosi Härkä-miehiä kohtaan, vaikka Aurinko- ja Nousumerkkisi aika vieraita Härkä-energioille ovatkin. Ta Aurinko-Kaksosena Merkuriuksesi voisi hyvinkin olla Härän merkissä, jolloin se voisi selittää härkäpäiden sielunelämän vaivatonta ymmärtämistä.

Olen Aurinko-Härkä, Nouseva Neitsyt, Kuu Vesimiehessä ja eräällä erittäin hyvällä miespuolisella ystävälläni on Aurinko Kaksosissa, Kuu Neitsyessä ja Nousu Oinaassa. Olemme (lähes) aina tulleet hyvin toimeen ja ymmärrämme toisiamme lähes puolesta sanasta. Vaikka Aurinkomerkkimme ovatkin keskenään eri planeetoilta, kartat stemmaa kuitenkin muutoin yhteen: minun Härkä-Aurinko kolmiossa hänen Neitsyt-Kuuhun ja hänen Kaksos-Aurinko kolmiossa minun Vesimies-Kuuhun. Nämä vain esimerkkinä.

Joten äläpä Remppa suinkaan pakita Aurinko-Kaksosen kohdalla. Voit olla astumassa elämäsi seikkailuun juuri hänen kanssaan.  Wink
tallennettu

remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.12.2005 21:43:41 »

Kiitos tsempistä kaikille ;)Mulla on aurinko kaksosissa ja venus ravussa kuu ja mars härässä.Eli härkiä on tossa kartalla noi muutamat.Olen vaan jollain lailla aika arka etenemään ja kailuotto omaan itseeni on eneiten pielessä,sillä se mikä on ollut kai sai aikaan sen itsetunnon aikas alas,mutta jos te viisaammat ette pidä kuvioita ihan mahdottomana niin mikä ettei,kyseessä on joytten sanoisi uskomatottoman ihan tyyppi smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2005 13:44:15 »

Pakko sanoa omasta elämänkokemuksestani, ja suhteistani, että kyllä ainakin mun elämässä härät ja kaksoset jollain kummallisella tavalla sopii loistavasti yhteen. Itse olen kaksonen, ja eräät rakkaimmista ja läheisimmistä ystävistäni ovat kaikki härkiä.

En tiedä mistä se johtuu. Ehkä omalla kohdallani osaselitys siihen on ainakin se, että itselläni on hyvä olla ihmisen kanssa, joka on tietyllä tapaa hyvin erilainen kuin minä. Kai se sitten kunkin kohdalla riippuu myös noista nousevista merkeistä sun muista, että energiat on kohdallaan. Mutta omalla kohdallani täytyy ainakin todeta, että kyllä monessa tapauksessa vastakohdat täydentävät toisiaan.

smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2005 10:14:19 »

Myös minulla on monia Härkä-ystäviä, olen sitä ihmetellytkin joskus että miksihän näin. Myös härkä-veljeni kanssa tietty läheisyyden tunne on säilynyt läpi aikojen vaikka olemmekin vähän tekemisissä. santa_rolleyes
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 23.12.2005 16:59:57 »

Hei Auringonkukka!

Mulla sama juttu; meillä on todella läheiset välit härkä-veljeni kanssa, vaikka hän onkin minua paljon nuorempi eikä nähdä kovin usein. Ja elämäntyylimmekin ovat kuin yö ja päivä, mutta silti homma pelittää Cheesy
Jännä juttu kyllä..
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 23.12.2005 20:42:08 »

Itse olen rapu. nouseva kaksonen.
kuunsolmu härässä ja vielä 12. huone....  aika paha.  Huh

en tule kauheen hyvin toimeen härkien kanssa,
varsinkaan naispuolisten... mut mummin kanssa tuun....

se on niin henkilökohtasta. edellinen pomo oli aluks mukava,
mut sitten siitä tuli pompottelija ja  vahtaaja. vahti muiden tekemisiä,
hyvä ku hoiti omansa. olin kukkakaupassa töissä.

Ne härät joiden kanssa olen ollut tekemisissä
ovat olleet ylipainoisia. 

ikävä kyllä... taitavat pitää makiasta.  santa_afro
tallennettu

Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: