Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Exiä lappaa unissa  (Luettu 5610 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« : 13.05.2007 13:44:20 »

Viimeisen parin viikon aikana unissani on vieraillut paljon exiä (minulla näitä ns. elämäni miehiä on mittava kokoelma). Kaikki ovat näyttäytyneet vain kerran, siis yksi/uni. Tunnelma on ollut lämmin ja rakastavakin, tosin olen unissa miettinyt, että tuleekohan näistä jutuista mitään...

Olen nähnyt yhden tai kaksi exää yössä. Päiväsaikaan en ole muistellut heitä yhtään, saati ollut kenenkään kanssa pitkiin aikoihin yhteydessä. Onhan monista jutuista melkoisen kauankin.

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa, tai miten tällainen pitäisi tulkita? Tuli jo mieleen, että kuolemakohan tässä lähestyy, kun ex-rakkaat käyvät vielä tervehtimässä.
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #1 : 13.05.2007 13:51:32 »

 Grin ihanaa huumoria viestissäsi  Grin

Entä jos olet vain päästämässä irti niistä kaikista? Teet tilaa uudelle. Tai mietit millaisessa suhteessa tahtoisit olla nyt?
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #2 : 13.05.2007 14:17:46 »

Maskuliinisen olemuspuolen eheytyminen/yhdentyminen sinussa?
Suuteloin ja halailin yhteen aikaan unissani miehiä: exiä, mitä jos -ihmisiä ja joita muuten vain tunsin. Tunne tuli siitä että se oli sielujen sovinto ja "puhdas pöytä" - me kaikki olemme olemassa toisillemme itsessämme, se maskuliinikin itsessäni.

Heitä todella lappasi yksi sun toinen yö ja tuumailin että mittee mittee und vot tö.. Shocked
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 13.05.2007 15:24:11 »

Grin ihanaa huumoria viestissäsi  Grin

Entä jos olet vain päästämässä irti niistä kaikista? Teet tilaa uudelle. Tai mietit millaisessa suhteessa tahtoisit olla nyt?

Sama "vika" oli jokin aika takaperin - silloin tällöin edelleen. Ja on se sitä pöydän puhdistamista  smitten
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #4 : 13.05.2007 22:42:35 »

Kiva kuulla Tulitirppa ja Valo, että muutkin ovat kokeneet samaa!

Nämä exät ovat tosiaan vuosien takaisia ja unohdettuja. En ole hyvä pitämään yhteyttä ihmisiin (saati exiin). Ja huh miten paljon menisikin aikaa, jos näitä kaikkia pyörittelisi aktiivisesti mielessä.

Ardith, esitit hyviä kysymyksiä, ehkä olen puhdistamassa jotakin elämässäni, ehkä jopa jotakin muuta osa-aluetta. Nykysuhteeni ei muuten esiinny näissä unissa, vaan niissä olen aina kulloisenkin exän kanssa.

Pysähtyykän tämä ex-kavalkaadi nyt, kun keksin säännönmukaisuuden.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 14.05.2007 17:48:29 »


Pysähtyykän tämä ex-kavalkaadi nyt, kun keksin säännönmukaisuuden.

Saathan tuota toivoa!  Grin
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #6 : 14.05.2007 19:46:45 »

itse asiassa vähän hassua, mutta minä aloin nähdä samoja unia  Shocked niin että tuli melkein ikävä kun aamulla heräsin!!  Huh
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #7 : 17.05.2007 13:22:15 »

Yksi yö oli taukoa, nyt on vieraillut tuntemattomia ja yksi opiskelukaverikin, ja joka unessa on jokin viritys meneillään. Exät taisivat jo loppua kesken.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2007 11:11:59 »

Mie puolestani näin exäni unessa  Grin

Kävelimme hiekkatietä pitkin ja hän kysyi, että eikö noin korkeakorkoiset kenkäni ole epämukavat kävellä - mihin totesin, että jos tiesin näin pitkän matkan hänen kanssaan kulkevani, niin olisin ehkä laittanut matalakantaiset kävelykengät jalkaani  Wink

Puolestani ihastelin hänen tuuheita hiuksiaan sekä tyylikästä pukeutumistaan. Hän oli matkalla etsimään uutta asuntoa itselleen vanhan opiskelupaikkakuntansa suunasta.


Ymmärsin, että hän on nyt päässyt tasapainoon kuolemansa jälkeen, ja on hyväksynyt tapahtuneen ja jatkaa elämäänsä omalla tasollaan.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 19.05.2007 22:04:36 »

Minulla tuli oikein vaimonsa kanssa selittämään suhteestaan, selvä selvä, uskon jo.  idiot2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: