Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katsastaisiko joku kiltti..  (Luettu 3740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Surusielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« : 14.05.2007 22:26:24 »

Hei, katsastaisiko joku kiltti tilannettani..
Moni muukin asia, itse asiassa tärkeämpikin, askarruttaa, mutta nyt mieluusti kuulisin jotain rakkauselämän suunnalta.
Mahtaakohan nykyisestä "tapailusta" tulla mitään? Aika heikolta näyttää miehen kiinnostus, vai olenko vain hätäinen. Olemme vasta tavanneet, eikä juttu alkanut ihan niin suotuisissa merkeissä kuin olisin toivonut.Kannattaako olla kärsivällinen vai unohtaa koko mies?
Kova kutina on siitä, että josko kohta pitkästä aikaa tapahtuisi rakkausrintamalla. Joko tämän miehen tai jonkun muun kanssa. Mutta kyseessä taitaa vain olla toiveajatteluni.
Tämä ei tosiaan ole niitä kaikkein tärkeimpiä kysymyksiä, mutta toisaalta elämäni on ollut jo pitkään vaikeaa. Joku pieni piristys olisi paikallaan Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 15.05.2007 01:24:39 »

No äläpäs nyt vähättele kysymystäsi! Grin Jokainen kysymys on tärkeä, jos se vaivaa vähänkin mieltä ja sitähän varten täällä ollaan, että puolin ja toisin jelpataan toisiamme. Jos ei selvänäkötaidoilla niin sitten olkapäällä taputuksilla ja kovalla tsemppaamisella!

Nostin sinulle kaksi enkelikorttia. Ensimmäinen kortti koskee tapaamasi miestä:

Toivo
Toivo ennakoi että aurinko on nousemassa elämänalueellasi.
Universumi haluaa sinun saavan sen, mitä sydämesi haluaa. Se vain odottaa sinun uskovan että ansaitset sen, ennenkuin enkelit tuovat sen sinulle.
Tee osasi päättämällä mitä todella haluat.
Lähetä sitten positiivisia ajatuksia muutoksiin joita haluat toiveittesi täyttymiseksi.
Ole positiivinen.

Kannattaa siis pysyä ainakin vielä positiivisella mielellä. Jos tämä mies ei ole oikea puolisoksi, niin ainakin olet saanut uuden ystävän elämääsi. Smiley Muistathan, että hyvä parisuhde ja toimiva parisuhde perustuu ystävyyteen. Ensin ystävystytään rauhassa, sitten rakastutaan ja ryhdytään suhteeseen. Kiirettähän tässä maailmassa ei ole mihinkään! Grin
Muista kiinnittää huomiota ajatuksiisi, sillä ne heijastuvat universumille eräänlaisena toivelistana, olitpa sitten tietoinen ajatuksistasi tai et. Universumille ajatus on aina sydämen tahto.


Sitten ihan yleisesti rakkausrintamalle:
Ilo
Enkelisi ohjaa sinua harjoittamaan tätä ominaisuutta, tavoitellen jumalallisuutta jokaisessa tilanteessa.
Nauti kaikesta, sillä ilo on avain valaistumiseen. Nauti elämästäsi. Löydä ilo kaikkialta.

Minulle hyppää täältä ensimmäisenä esiin lause "Läydä ilo kaikkialta". Se, että osaa olla iloinen synkimpinäkin hetkinä on huippusaavutus ja pelkkää plussaa itsellesi! Tietenkään ei tarvitse aina olla 24/7 elämänsä loppuun asti iloinen, harmistumiset, turhautumiset ja väsymys kuuluvat ihmiseloon. Juju onkin siinä, että kun pahimmat harmit, huolet, murheet ja väsymykset on käyty pois, vaikka itkemällä/nukkumalla/liikkumalla/siivoamalla jne. löytää myös niiden negaatioiden takaa sen ilon lähteen. "Onpa hyvä, että työtoveri morkkasi minua tänään töissä. Suutuin niin kamalasti ja purin aggressioni siihen, että siivosin. Nyt on koko talo siivottu eikä tarvitse kajota luuttuun ja moppiin vähään aikaan!"
Muistathan, että iloisuus kumpuaa sisältä, ei ulkoa. Oma iloisuutesi ei saa minusta perustua esimerkiksi juuri parisuhteeseen. "Jos saisin miehen, olisin iloinen". No, kyllä varmaan useampi sinkkunainen olisi iloinen miesystävästä, mutta miesystävä ei saa olla elämän ainoa ilonlähde. Ilo täytyy olla jo mukana, kun mies löytyy ^______^.
tallennettu
Surusielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2007 22:18:08 »

Kiitos AthaMaarit tulkinnasta. Olisin niin toivonut, että olisin vihdoin voinut uskoa tähän juttuun. Mutta ilmeisesti olen liian hölmö ja luottavainen, ja annan käyttää itseäni hyväski. Hitto, kuinka tyhmäksi itseni tunnen! Mies piti minua kuin matoa koukussa. Kuului milloin kuului, sitten taas hiljaisuutta kunnes olin jo melkein unohtanut - ja eikö taas nykäisy takaisin. Yritin ottaa kevyesti, kun vasta muutaman kerran ehdimme nähdä. Mutta sitten hän todella alkoi kohtelemaan minua huonosti. Kahteen kertaan ehdotti itse treffejä, mutta tekikin sitten oharit ilmoittamatta edes, että treffit on peruttu.

Itseluottamus on nyt nollissa. Tämän vielä kestäisi, jos olisi ensimmäinen "huonostikäyttäytyvä mies" elämässäni, mutta kun tuntuu, että jokainen on. Kerta toisensa jälkeen olen toivonut, että nyt olisi toisin, mutta aina minua käytetään hyväksi ja pompotetaan  Cry "Iso" synttärikin tulossa, ja tuntuu, että olen täysin unohdettu, toivoton tapaus  Cry Cry Cry Kuinka kauan minua on tarkoitus koetella, ja milloin saan lopulta luovuttaa? Haluaisin niin rakastaa ja saada vastarakkautta, mutta se on ilmeisesti kirjoitettu ulos kohtalostani.
tallennettu
Surusielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2007 23:01:44 »

Kiitos Leijonamieli. Mutta mitä käytännössä siis voin tehdä? Olen turhautunut, sillä allekirjoitan kaiken tuon totuutena, mutta en silti ole sitä mieltä, että se kuvastaisi minua. Olen myös voimaton, sillä en todella tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Hommian kaatuminen on joskus minulle täysi mysteeri, ja mitään en enempää haluaisi kuin tietää, mitä teen väärin ja miten voisin tehdä toisin.

Olen aika itsenäinen ihminen, enkä edes kaipaa mitään "symbioosia". Tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että joillekin asiat vain järjestyvät, ja jotkut "tuomittu" epäonnistumaan. Pahoille ihmisillekin tapahtuu hyviä asioita. Toivoisin, että voisin uskoa "yläkertaan", mutta se on selkeästi minut hylännyt.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.05.2007 23:02:30 »

voi ei ole rakkaus kirjoitettu ulos sinun kohtalostasi.sinulle nousi atlantiksen viisauksista kortiksi arvostus.

sinun täytyy herätä siihen suuren todellisuuteen jotta arvosta itseäsi. niin kauan kuin tunnet syvällä omassa sisimmässäsi tuon tunteen ettet sitä oikeaa rakkautta löydä. olet kuin magneetti niille huonommille suhteille.

jaksa uskoa edelleen siihen parempaan huomiseen ja muista että mitä nämä miehet ovat sinulle nyt antaneet tulee heille ennenmin tai myöhemmin monin kertaisesti takaisin.muista myös arvostaa aina muita aivan kuten haluaisit itseäsi arvostettavan.

syntymäpäivääsi nousi kortiksi hauskuus ja tyytyväisyys.

uskalla tehdä omana syntymäpäivänäsi juuri sitä mikä hyvältä tuntuu ja kuuntele sydämmelläsi ketkä ihmiset tulloin itsesi ympärille oikein haluat. valitse ihmisiä jotka ovat aina saaneet sinut rentoutumaan ja nauramaan. uskalla elää juuri siinä onnen hetkässä äläkä kanna silloin mitään huolta huomisesta.uskalla olla tyytyväinen siitä että päätä pitää juuri omanlaisesi synttärit.hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja miten haluat päiväsi viettää niin siitä tulee sinulle mitä mainioin.

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: