Taisin itse keksiä selityksen unelleni. Nimittäin, Uranus on viime aikoina puhallellut uusia tuulia työrintamalle, ja edelliseen työpaikkaani kyllästyneenä huomasin keskiviikkona kaksi mielenkiintoista työpaikkailmoitusta. Soitin välittömästi, laitoin hakemuksen meilitse ja soitin vielä perään. Toimin niin rivakasti että toiseen paikkaan sain heti haastattelukutsun.
Eilen sitten oli tuo haastattelu, ja koko ajan päässäni soi "OON LEIJONA" joten astelin paikalle ylväästi, pää pystyssä, täynnä urosleijonan intoa ja varmuutta. Joten haastattelija oli myytyä miestä ja lupasi ilmoitella pian vastauksen.
Silti taistelin itseni myös vielä toiseen paikkaan haastatteluun, sinnekin menin LEIJONANA ja hyvin meni. Tosin sillä ei ollut enää väliä, koska samaan aikaan ekasta paikasta ilmoitettiin että sain paikan.
Että ehkäpä uneni käski minua ottamaan Leijonan positiiviset ominaisuudet käyttöön, Kauris kun saattaisi mennä löntystää työpaikkahaastatteluun kumarassa, itseään vähätellen että en minä varmaan tähän pysty mutta yritetään... Minä menin vähän liiankin rinta rottingilla sillä paitapuserostani aukesi nappi mennessäni mutta huomasin sen onneksi ajoissa.
Leijonamaista viikonloppua!