Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oon Leijona -kertosäe soi ja soi...  (Luettu 3575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 07.06.2007 09:34:06 »

Pitkästä aikaa musiikkia unessa! (tai no jaa, eihän siitä kauaa ole kun lauleltiin Fredin kanssa) Uni sinänsä oli aika sekava, siitä ei jäänyt muita muistikuvia kuin mahtipontinen musiikki. Joku esitti laulun Leijonasta (siis horoskooppimerkistä, ei eläimestä) ja se kaikui kovaa.

Melodia oli helposti tarttuva, iskevä, kertosäe meni näin:

"OON LEIJONA, OON LEIJONA, OON LEIJONA
OON LEIJONA, LEIJONA, TATTA-TADDA-DAM"

Tuo laulu oli niin iskevä se piru soi vieläkin korvissani. Angry

Että säveltäjäksikö tässä nyt pitäis ruveta?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2007 11:30:55 »

Taisin itse keksiä selityksen unelleni. Nimittäin, Uranus on viime aikoina puhallellut uusia tuulia työrintamalle, ja edelliseen työpaikkaani kyllästyneenä huomasin keskiviikkona kaksi mielenkiintoista työpaikkailmoitusta. Soitin välittömästi, laitoin hakemuksen meilitse ja soitin vielä perään. Toimin niin rivakasti että toiseen paikkaan sain heti haastattelukutsun.

Eilen sitten oli tuo haastattelu, ja koko ajan päässäni soi "OON LEIJONA" joten astelin paikalle ylväästi, pää pystyssä, täynnä urosleijonan intoa ja varmuutta. Joten haastattelija oli myytyä miestä ja lupasi ilmoitella pian vastauksen.

Silti taistelin itseni myös vielä toiseen paikkaan haastatteluun, sinnekin menin LEIJONANA ja hyvin meni. Tosin sillä ei ollut enää väliä, koska samaan aikaan ekasta paikasta ilmoitettiin että sain paikan.

Että ehkäpä uneni käski minua ottamaan Leijonan positiiviset ominaisuudet käyttöön, Kauris kun saattaisi mennä löntystää työpaikkahaastatteluun kumarassa, itseään vähätellen että en minä varmaan tähän pysty mutta yritetään...  Minä menin vähän liiankin rinta rottingilla sillä paitapuserostani aukesi nappi mennessäni mutta huomasin sen onneksi ajoissa.  Embarrassed

Leijonamaista viikonloppua!   coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 11:47:58 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2007 19:21:51 »

Heh, täähän oli hauska viisu! Ihanaa, Leijonat, ihanaa! Grin

Selityksesi kuulostaa osuvalta, onnea uudelle työlle! Mikäs työnvaihtotransiitti muuten nyt Kauris-merkkiin osuu, kun tänään sekä Kauris-MC-ystäväni ilmoitti irtisanoutuneensa työstään että Kauris-aurinko-ystäväni lähetti viestiä, että etsii uutta työtä..?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.06.2007 19:28:53 »

Joo Ajatus, sinänsä mielenkiintoista tuo Kauriiden tyytymättömyys työelämään. Ehkäpä me valmistaudumme (tiedostamattamme) Jupiteriin tuloon??

No minulla kuitenkin oli onnistunut homma tuo eilinen. Tuleva pomo olis tosi symppis, jotenkin arvasin että hän valitsee minut vaikka hakijoita oli käynyt muitakin. Sen vaan näkee.

Tietämättä tulevasta pomosta mitään muuta kuin mitä tapaamisesta jäi mieleen, niin veikkaan miehen olevan Kaksonen. Kerron kun asia paljastuu.  Wink

Itse asiassa hauska homma kun sinä otit esille tuon Ihanaa Leijonat Ihanaa -virityksen, itse kun en sitä suurena jääkiekkofanina osannut yhtään tähän yhdistää! Tuo unessani soinut biisi oli erilainen, semmoinen iskelmä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: