Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä aiheuttaa näitä ongelmia ?  (Luettu 5364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kakskaksonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 04.06.2007 21:26:46 »

Kuten ihmissuhdepuolelle jo vajavaisesti kirjoitin, olen ihan kusessa ihmissuhteissa. Ainoa, joka on säilynyt, on avioliittoni. Yhteensä 4 rakasta ihmistä on tänä vuonna alkanut syyttää minua asioista, joita en ole tehnyt ja on sitten mennyt välit kaikkien kanssa.
Elämässäni olen aina tullut erinomaisesti toimeen kaikensorttisten ihmisten kanssa, mutta nyt kauhistuttaa tämä ihmisten julmuus ja suoranainen veemäisyys.
Olo on välillä suorastaan hirvittävän yksinäinen ja ekaa kertaa ikinä tuntuu siltä, etten voi luottaa Ihmisiin. Surullista.

Kertokaa pliis mitä näkyy ja koska helpottaa/palautuu normaaliksi ! 
 
tallennettu

24.05.1977 HKI NKL klo 14.26
kakskaksonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1 : 07.06.2007 08:24:27 »

Eikö kukaan osaa?
tallennettu

24.05.1977 HKI NKL klo 14.26
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 07.06.2007 08:56:09 »

Kertomuksestasi "paistoi" läpi Neptunus (=sekavuutta, petoksia) sekä Saturnus (=yksinäisyyttä), joten pitipä ihan vilkaista olisiko näillä osuutta asiaan.

Sinullahan on Kuu 14 asteessa Leijonaa, eli transiitti-Neptunus on tehnyt siihen viime aikoina oppositiota. Neptunuksen kautta olet varmaankin joutunut kokemaan väärinkäsityksiä, pettymyksiä ja pettämistä, sotkuja. Kaiken lisäksi tr. Saturnus ohitti juuri Kuusi, ja Saturnuksen yhtymä Kuulle tuo monesti yksinäisyyttä, masentuneisuutta, "kaikki ovat minua vastaan" -tilanteita.

Koska syntymäkartallasi on  kuu aspect_con saturnus, niin varmasti reagoit näihin juttuihin vahvasti ja otat pettymykset vakavasti.

Siinä varmasti suurin "aiheuttaja". Transiitit ovat onneksi väistymässä.

Vilkaisin vielä mielenkiinnosta ap-kartan ja kiintotähdet. Kuinka ollakkaan, ap-kartalla Algolia on tasan DC:lläsi! Tuohan on paha tähti, joudut siis täysin ilman omaa syytäsi kohtaamaan muiden ihmisten vihaa (DC hallitsee muita ihmisiä) sinua kohtaan.

Mikä tarkoitus sillä on? Kumpa tietäisi. Sinua varmaan koulutetaan jotain suurempaa tarkoitusta varten. Voimia. 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2007 10:39:35 »

Algoa - Algolia = asteroidi 1394? idiot2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 07.06.2007 10:45:55 »

Algoa - Algolia = asteroidi 1394? idiot2

Algolia on paha kiintotähti, joka sijaitsee n. 26 asteessa Härkää. Sen saat kartalle valitsemalla "Add some fixed stars" nappulan Astro.comissa. Tosin koska se on kiintotähti, se pysyy paikallaan eli löydät sen tuosta kohdasta (26 Härkää) joka tapauksessa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kakskaksonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 07.06.2007 13:08:22 »

Kiitos selvennöksestä.
Hetken olen jopa epäillyt omaa mielenterveyttäni, että olenko itse ns "paha" tietämättäni sitä.
Kiitos!
tallennettu

24.05.1977 HKI NKL klo 14.26
Atomi
Vieras
« Vastaus #6 : 07.06.2007 18:56:58 »

Algoa - Algolia = asteroidi 1394? idiot2
Onko Algoa sama, kun astro.comissa se menee vaakaan ja kymppihuoneeseen. Kaurisenergian mukaan sen pitäisi olla härässä? Jos katson härän asteita, niin silloin Algolia olisi seiskahuoneessa. Aiheuttaako se sitten pahennusta sen huoneen asioihin?   Huh     Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 07.06.2007 21:40:38 »

Ei voi olla totta, se on minulla nimenomaan vitoshuoneessa, eli vaikka osaan olla rakastava ja kaipaan sellaista kumppania, rakkaus on kyllä kaikkea muuta kuin kivaa ja helppoa - siis silloin kun joku tuntuu jossain. Se on minulla myös neliössä kuuhun ja oppositiossa Plutoon.

Tästähän juuri olen kysellyt että miksi 2005 2006 ystävällisyysyritykset eivät kantaneet mihinkään eräiden kanssa. Jipii.. noh.. aina sitä ajattelee että seuraava on sitten hyvä-- vai onko nyt hyvä ilman tunnesiteitä. Muuten AP kartalla k.o A-planeetta on 3-huoneessa eli ilkeää kommunikointiako kohtaan? No jaa, ei tunnu enää missään.

Mistä tällainen karma tulee kartalle??
« Viimeksi muokattu: 07.06.2007 21:43:54 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 08.06.2007 12:00:45 »

Algoa - Algolia = asteroidi 1394? idiot2
Onko Algoa sama, kun astro.comissa se menee vaakaan ja kymppihuoneeseen. Kaurisenergian mukaan sen pitäisi olla härässä? Jos katson härän asteita, niin silloin Algolia olisi seiskahuoneessa. Aiheuttaako se sitten pahennusta sen huoneen asioihin?   Huh     Undecided

Ei, Algolia ei IKINÄ voi olla Vaa'assa. Se ei ole asteroidi vaan kiintotähti joka sijaitsee aina 26 asteessa Härkää.

Suomeksi lisätietoa on aika vähän, mutta englanniksi löytyy: Caput Algol (The Gordon's Head): Primitive female sexuality, strangulation, beheading, danger to throat and neck, murder, violence, the "Evil One", passionate, intense, hysterical. Effect: very unfortunate

Tuosta ei kannata pelästyä, koska Algolia löytyy tuolta Härän lopusta niin kaikilla meillähän se on jossakin. Tuossa alkuperäisessä kakskaksosen kysymyksessä vaan halusin kurkistaa, josko Algolia olisi esillä ap-kartalla. Itse kun kohtasin jokin aika sitten myös vihaisia ihmisiä työelämän parissa, mietin myös että olenko itse sekoamassa vai mistä tämä yht'äkkinen vihaisuus johtuu. Itse kun olen aina tullut toimeen muiden kanssa, niin  miksi nyt näin. Ap-kartallani samainen Algolia sattui kymppiin MC:n lähelle, eri sitä kautta kohtaisin vihaa. Jännä juttu muuten, että nuo vihaiset ihmiset minulla liittyivät juuri uraan, ei yksityiselämään kuten kakskaksosella voisi olla, DC kun kuvaa suhteita muihin, ei niinkään uraa.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 12:03:24 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: