Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synastria kartta, mietitkö oletteko tavanneet entisissä elämissä? Tässä linkki  (Luettu 3914 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 06.07.2007 21:14:25 »

http://www.cafeastrology.com/karmicrelationshipskarma.html

Siellä puhutaan mm. siitä mitä tarkoittanee jos synastria kartalla esim. saturnus tekee aspektia venukselle jne... Eli mitä se tarkoittaa esim. edellisiä elämiä ajatellen,
oli aika jännää tekstiä ja jotenkin osa tuntui sopivan omiin erilaisiin ihmissuhteisiin.
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2007 23:38:18 »

Kas vain, sekä miehelläni että minulla on noita Saturnuksen aspekteja toisiimme.

Minun Saturnukseni tekee opposition mieheni Aurinkoon ja Merkuriukseen, sekä kuution hänen Marsiinsa. Hänen Saturnuksensa tekee opposition minun Kuuhuni ja Marsiini, sekä kolmion Jupiteriini.

En ole saanut kunnon älynväläyksiä tahi visioita yhteisistä inkarnaatioistamme, mutta varmasti niitä on, koska suhteen alusta asti on ollut sellainen jännä tunne kuin olisi aina ollut yhdessä mutta että siltikään ei kyllästy toiseen. Välillä on ollut helevetinmoista riidantynkää ja monasti on tullut uhottua itsekseen puolin ja toisin että tämä on loppu, mutta niin vain on jo vuosikymmen mennä hurahtanut yhdessä. Joskus olen ajatellut että olemme kuin vanhat viholliset jotka ovat niin kiintyneet toisiinsa, että ovat halunneet muuttaa vihan rakkaudeksi...

 2funny
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: