Voi että! Taasko se
peruuttaa päälle!!!
hin siis...
liikkuukohan myös minun
päälle? 6 pis 29
Juu, Uranus on edelleen Kaloissa, mutta minun aurinkoni kun on vasta siinä 19 asteen tietämillä ja Uranus hitaasti liikkuva planeetta, niin olen nyt vasta uudistusvuorossa!
Uranus alkaa nähtävästi tuossa juhannuksena peruuttaa, mutta ihan sinne sinun auringollesi asti se ei sentään pakita, vaan kääntyy taasen menosuuntaan ennen vuodenvaihdetta. Sinänsä jännää, että se ei ennen peruuttamistaan ehdi ihan
täsmälleen oman aurinkoni päälle, vaan käy ikään kuin vain vähän härnäämässä siinä nurkilla. Täysin tarkaksi yhtymä tulee itselläni vasta ensi vuoden maaliskuussa. Tämä nyt menee vähän off-topic, mutta saanko kysyä oliko elämässäsi joku kuvaava muutostapahtuma juuri niinä päivinä, kun yhtymä oli tarkka? Lueskelen juuri Carol Rushmanin kirjaa (The Art of Predictive Astrology) ja hän mainitsee siinä, että usein pitkäkestoistenkin transiittien aikana tapahtuu juuri tarkkana ohituspäivänä jotain kyseisen transiitin kannalta kuvaavaa.
onko sinunkin uusi alasi
teemojen mukainen? itsellä vaikuttanut tuo alan "epävarmuus" (joka voi olla myös näennästä epävarmuutta, sillä onko esim. pankkiala "varmaa"?) siihen, etten aiemmin ole rohjennut lähteä tälle tielle.
Uusi alani on sosiaalipsykologia, tosin en tiedä tuleeko siitä työmielessä uusi ala (heh, sitä epävarmuutta..?), mutta ainakin mielenkiinnolla sitä opiskelen ja sen tietämys pätee melkeinpä alalle kuin alalle, joissa ryhmissä ja toisten kanssa vuorovaikutuksessa toimitaan. Yhdistän sen ehkä enemmän Jouskariin/Jupiteriin, mutta minulla onkin Jupiter tuossa auringon kainalossa eli Kaloissa sekin. Neptunus ja Jupiter sijaitsevat siis kartallani toistensa merkeissä (mutual reception).