Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jupiterin transiitti mc:hen  (Luettu 6065 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astroilija
Vieras
« : 08.06.2007 16:20:10 »

Voisiko joku ystävällisesti valistaa tietämätöntä?  :Smiley

tutkailin transiitti nyk. transiitti kartaani ja löytyi tulossa oleva jupiterin transiitti mc:hen. mithän se tarkoittaisi? jotain onnekasta valitsemallani uralla?

myös olisi siis tulossa jupiterin transiitti neptunukseen samalla. siitä löytyi tällaista: Transiting Jupiter Conjunct Natal Neptune

During this transit, your creative imagination and sense of spirituality are high.  It gives you the time to look within to better understand yourself. This is the best time to explore any  neglected talents or inner sources of inspiration.

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2007 16:35:58 »

Voisiko joku ystävällisesti valistaa tietämätöntä?  :Smiley

tutkailin transiitti nyk. transiitti kartaani ja löytyi tulossa oleva jupiterin transiitti mc:hen. mithän se tarkoittaisi? jotain onnekasta valitsemallani uralla?

Tuosta ymmärsin että tarkoitat konjunktiotransiittia (eli sinulla on MC Jousimiehessä?). Oikein pohdiskelit, jotain onnekasta uralla voisi tietää.

Kannattaa siis tarttua nyt tosissaan uramahdollisuuksiin. Eihän Jupiterkaan pysty niitä auttamaan, jotka makaavat sohvalla koivet ojossa, mutta jos sinulla on työpaikka tai olet sellaista hakemassa, niin onni on mukanasi nyt!

Jupiter voi tuoda eteesi myös Jousimies-tyyppisiä henkilöitä, päättäjiä, kenties ylennyksen.

Kun 16-vuotias Marion Rung lauloi Euroviisuissa, hänellä oli tämä onnekas transiitti. Siitä alkoi hänen uransa, joka on jatkunut jo yli 40 vuotta.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astroilija
Vieras
« Vastaus #2 : 08.06.2007 17:32:16 »

oih! jotain onnekasta tässä todellakin tarvitaan!  Smiley angel

mc:ni on tosiaan jousimiehessä sekä yhtymässä neptunuksen kanssa - ei mikään ihan yksioikoinen asetelma uralle - varsinkaan jos pitäisi saada myös palkkaa työstään...  :Smiley angel

kiitos kaurienergiaa  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 08.06.2007 18:01:59 »

mc:ni on tosiaan jousimiehessä sekä yhtymässä neptunuksen kanssa - ei mikään ihan yksioikoinen asetelma uralle - varsinkaan jos pitäisi saada myös palkkaa työstään...  :Smiley angel

Idealistinen sijainti. Voisi sopia näyttelijälle, filmit, fantasia, jotain tällaista tuli mieleen...

Jousimies taas viittaisi opettamiseen ja julistamiseen. Ehkä sinulla on joku sanoma jota haluat julistaa kansalle? Oma poliittinen tai uskonnollinen näkemys?

Mutta joo, noissa vaihtoehdoissa tosiaankin se rahan ansaitseminen ei ole kovin varmaa. Mitään peruskirjanpitäjää tuolla sijainnilla tuskin tulee.. Grin

Käytä luovuuttasi nyt kun Jupiter on mukana tukemassa!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2007 19:51:56 »

Heissan tuliruusu, minulla aivan samat MC:n ja Nepparin asemat ja tr Jupiter tulossa MC:lle piakkoin. Saako kysyä ihan mielenkiinnosta, että missä asteissa MC:si on? Minulla MC vajaat 18 astetta Jouskaria ja Neptunus vajaat 12 astetta eli menee ysihuoneen puolelle. Jupiter siis seilasi jo kertaalleen Nepparini yli ja peruuttelee nyt siihen takaisin.

Tr Pluto on myöskin viime vuodet liikkunut kymppihuoneessani, sen lisäksi tr Uranus on alkanut hiljattain tehdä neliötä MC:lle ja lähennellyt aurinkoani, joten mitäpä muuta olen viime syksystä lähtien tehnyt kuin opiskellut uutta alaa. Smiley Tosin Jouskari-teemoja löytyy siitäkin. Jollei sinulla ole tällaisia muita merkittäviä mullistuksia meneillään, niin Jupiter MC:llä Jouskarissa voisi liittyä horisonttien laajenemiseen uran suhteen, matkailua tai opiskelua tai muuta henkistä/fyysistä reissaamista voi olla luvassa. Oppositio IC:lle tietysti voi myös tarkoittaa kodinlaajennushaaveita, itselläni ainakin on viime aikoina vain vahvistunut hinku vaihtaa isompaan asuntoon.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
astroilija
Vieras
« Vastaus #5 : 14.06.2007 13:04:00 »

Ajatus,

jää täpärästi 9. huoneeseen  neptunus

neptunus 16 sag 01 
 keskitaivas 16 sag 50   

Aloitin minäkin uudet opiskelut syksyllä 2006!

Jopas jopas, lienevät  pluto transiitit mc:hen tehneet tehtävänsä  Grin  Grin  Grin

Myös vanhoja juttuja kuitenkin vielä mukana.Miettinyt, että pitäisikö irrotautua tyystin näistä vanhoista kuvioista.... Shocked  Shocked  Shocked  Hankalaa tällä hetkellä - mm. koska saan sen verran paljon kannustusta. Vanha ala  askendentti teemojen mukainen.

Varauduin uranuksen liikehdintään aurinkomerkissäni  kalat 2004.... että muutoksia tulee- ja niille oli tarvettakin! Muutos vaati irrottautumista monista ympäristön vaatimuksista/ odotuksista ! Todellista  uranus -voimaa siis!  Wink

Uusi ala enempi  neptunus tyypinen - olo on  smitten sen suhteen
(Olen kokeillut taannoin myös  keskitaivas neptunus hyvin istuvaa alaa, mutta en välittänyt julkisuudesta ym. muista lieveilmiöistä- piti keksiä muuta. Ja pitkään siinä menikin!)

oppositio IC:lle - heh, muutin isompaan asuntoon viime talvena (vaikka ei veläkään tarpeeksi tilava). Mutta muutan usein eli liekö tuo nyt niin hurja "uutinen".

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #6 : 14.06.2007 14:09:00 »

Ahaa, sinulla siis Neptunus ihan tarkasti MC:llä!

Myös vanhoja juttuja kuitenkin vielä mukana.Miettinyt, että pitäisikö irrotautua tyystin näistä vanhoista kuvioista....

Aivan samoja mietin minäkin. Smiley Pluto ei kuitenkaan vienyt vanhaa työpaikkaakaan vielä ihan täysin mennessään, vaikka entisen pomon (aur-Kaksoset) veikin.

Nähtävästi meillä on aivan sama aikataulu opiskelujen aloittamisen suhteen! Hauskaa. Minä mielenkiinnolla odottelen noita Uranus-juttuja, koskapa tr Uranus on parhaillaan aivan tarkasti  kalat-auringollani...minäkin olen muuttanut usein (liekö se Kaksoset IC:llä), mutta viimeiset kolme vuotta on mennyt nyt omistusasunnossa, eli tahti on hiukan hidastunut. Grin
tallennettu

Asc Kauris
astroilija
Vieras
« Vastaus #7 : 14.06.2007 14:28:26 »

Hurjan samankaltaiselta siis kuulostaa!  Smiley

Voi että! Taasko se  uranus peruuttaa päälle!!!  kalat hin siis...
liikkuukohan myös minun  aurinko kalat päälle?   6 pis 29

no muutokseen on tässä pyörityksessä alkanut jo tottua, Grin
vaikka  kuu  harka olenkin! 

onko sinunkin uusi alasi  neptunus teemojen mukainen? itsellä vaikuttanut tuo alan "epävarmuus" (joka voi olla myös näennästä epävarmuutta, sillä onko esim. pankkiala "varmaa"?) siihen, etten aiemmin ole rohjennut lähteä tälle tielle.

aurinko  kalat kun vielä sattumalta ollaan...

vanhojen juttujen parissa on tapahtunut sisällölisiä muutoksia - minun on nyt helpompi toimia myös sillä saralla! - kiitos  pluto ja ajan hammas  uranus -

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 20.06.2007 11:59:04 »

Voi että! Taasko se  uranus peruuttaa päälle!!!  kalat hin siis...
liikkuukohan myös minun  aurinko kalat päälle?   6 pis 29

Juu, Uranus on edelleen Kaloissa, mutta minun aurinkoni kun on vasta siinä 19 asteen tietämillä ja Uranus hitaasti liikkuva planeetta, niin olen nyt vasta uudistusvuorossa! Smiley Uranus alkaa nähtävästi tuossa juhannuksena peruuttaa, mutta ihan sinne sinun auringollesi asti se ei sentään pakita, vaan kääntyy taasen menosuuntaan ennen vuodenvaihdetta. Sinänsä jännää, että se ei ennen peruuttamistaan ehdi ihan täsmälleen oman aurinkoni päälle, vaan käy ikään kuin vain vähän härnäämässä siinä nurkilla. Täysin tarkaksi yhtymä tulee itselläni vasta ensi vuoden maaliskuussa. Tämä nyt menee vähän off-topic, mutta saanko kysyä oliko elämässäsi joku kuvaava muutostapahtuma juuri niinä päivinä, kun yhtymä oli tarkka? Lueskelen juuri Carol Rushmanin kirjaa (The Art of Predictive Astrology) ja hän mainitsee siinä, että usein pitkäkestoistenkin transiittien aikana tapahtuu juuri tarkkana ohituspäivänä jotain kyseisen transiitin kannalta kuvaavaa.

onko sinunkin uusi alasi  neptunus teemojen mukainen? itsellä vaikuttanut tuo alan "epävarmuus" (joka voi olla myös näennästä epävarmuutta, sillä onko esim. pankkiala "varmaa"?) siihen, etten aiemmin ole rohjennut lähteä tälle tielle.

Uusi alani on sosiaalipsykologia, tosin en tiedä tuleeko siitä työmielessä uusi ala (heh, sitä epävarmuutta..?), mutta ainakin mielenkiinnolla sitä opiskelen ja sen tietämys pätee melkeinpä alalle kuin alalle, joissa ryhmissä ja toisten kanssa vuorovaikutuksessa toimitaan. Yhdistän sen ehkä enemmän Jouskariin/Jupiteriin, mutta minulla onkin Jupiter tuossa auringon kainalossa eli Kaloissa sekin. Neptunus ja Jupiter sijaitsevat siis kartallani toistensa merkeissä (mutual reception).
tallennettu

Asc Kauris
astroilija
Vieras
« Vastaus #9 : 02.07.2007 13:50:41 »

ehti aika vierähtää kunnes taas pääsin koneen äärelle...

ilmeisesti uranus on ollut tarkalleen syntymäaurinkoni päällä 14.5.2004.
eb saa päähäni mitään yksittäistä ulkoista tapahtumaa, joka olisi ollut merkittävä.

sisäinen kehitys oli merkittävimpiä asioita tuolloin - hyvin rauhaisaa aikaa
itseasiassa. mutta näin paljon enteellisiä unia ym. tuohon aikaan. ja ensimmäisen kerran
taisi livahtaa ajatuksissa tämä "ura" jolle nyt olen suuntautumassa.

noihin aikoihin koin vahvan yhteyden korkeampaan "minääni" ja kykenin varsin hyvin säilyttämään yhteyden arkielämässäkin. sitä kautta kykenin suuntaamaan uudenlaisille "urille".

minulla moni asia on ollut kiinni siitä, etten ole ollut sisäisesti valmis asioihin. tilaisuuksia ym. olisi kyllä ollut - mutta sisäinen kehitys on vienyt kaiken kiinnostuksen ja energian.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: