Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi jotkut ihmiset näkevät unia tapahtuvista?  (Luettu 10463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pulu-81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 24.06.2007 12:27:23 »

Eli olen miettinyt mistä lähteä purkamaan sekavaa päätä, joten aloitan sen sitten kirjoittamalla tänne, jos vaikka saisin jotain vastauksia kysymyksiini.  Smiley

Olen pienestä asti nähnyt unia tulevista tapahtumista. Aluksi näin vain silloin tällöin unia. Nykyään paljon useammin. Näen unia ja välähdyksiä ihmisistä joita tunnen. Yleensä unien näkeminen oli sitä, että tiesin jos joku odottaa lasta. Tiesin kumpi sukupuoli lapsella tulee olemaan. Tiesin myös milloin joku läheltäni kuolee.

Nykyään näen paljon enemmän kaikista tulevista tapahtumista, ja jopa hereillä minulle tulee jonkinnäköisiä tuntemuksia asioista. Esimerkiksi osasin sanoa tarkalleen milloin tuttavillemme syntyy lapsi, kellonajan jolloin lapsi syntyy ja sukupuolen.

Olen aina kasvanut kotona, jossa ei liiemmälti olla tunteista puhuttu, joten olen ollut aika hiljaa asioista joita näen ja koen. Nyt vanhempana (26v) minua on alkanut ihmetyttää mistä tällainen "kyky" johtuu. Halu ymmärtää olisi siis suuri. En vain tiedä mistä lähteä etsimään, joten olisin todella iloinen, jos joku voisi antaa minulle hieman suuntaa mihin mennä.

 angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2007 13:51:52 »

Enpä osaa sanoa, onko tuo kyky/lahja sielussa vaiko DNA:ssa, mutta toisilla se vain ON  smitten

Tervetuloa foorumille  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #2 : 24.06.2007 13:53:18 »

Hmm..
Se on lahja, sie synnyit sen kanssa ja sitä kannat mukanasi  smitten
En tiedä tarkalleen, miksi joku saa näkemisen lahjan ja toinen ei. Se valikoituu ehkä senkin mukaan, että kuka kestää sen ja kuka taas ei Smiley
Esim. Jotkuthan näkevät kuolleita ihmisiä/enteitä/"satu"olentoja. He kestävät ne... Minä taas todennäköisesti saisin sydänkohtauksen aaveen kohdatessani Cheesy
Tavallaan olen "näkijä", mutten näe tulevaisuuteen. paremminkin tämän hetken ja sen, mihin kaikki mahdollisesti johtaa.
Tältä foorumilta onkin hyvä aloittaa, kun tämä on täynnä tietäviä ihmisiä (itse nyt en niihin kovin lukeudu) ja apua varmasti saat.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 24.06.2007 18:19:54 »

Tulevien tapahtumien näkemisessä, nähtiinpä niitä hereillä tai unessa, ei ole kyse mistään yliluonnollisesta vaan täysin luontaisesta kyvystä, joka pääsee meiltä unohduksiin kun synnymme maan päälle (tai jollekin muulle planeetalle).

Tapahtumia on mahdollista nähdä ennalta, koska toisin kuin täällä ajatellaan ei ole olemassa meneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta, vaan kaikki nuo kolme aikaa limittyvät päällekäin. Henkimaailmassa tämä on ihan normaalia ja usein kanavoidut henkiolennot sanovatkin, että heidän on vaikeaa selittää tätä ja tuota asiaa suhteutettuna aikaan, koska he eivät ymmärrä mitä aika on. Aikahan on olemassa vain paikoissa, jonne synnytään, kuten täällä Maassa.

Ihminen, joka näkee enteitä, on saanut kanavansa auki ja pystyy poimimaan tiedostaen tai tiedostamattaan asioita ja tapahtumia näistä eri kerroksista. Voimakkaat tapahtuvat esim. henkilön elämässä kuluvat osaksi tämän ihmisen sielun suunnitelmaa - eräänlaista "kohtaloa" siis- ja näitä sielun suunnitelmaan kuuluvia tapahtumia on mahdollista nähdä ennalta.

Yleensä enteitä nähdään unissa, koska silloin järki/päivätietoisuus ei ole esteenä enteelle. Ihmiset myös kokevat minusta unissa nähdyt enteen turvallisemmaksi kuin päivätietoisuuteen saadut enteet - pahimmillaan tällainen päivätietoisuuden enne saattaisi järkyttää henkilön mieltä, eikä henkimaailma missään nimessä halua mitään sellaista.

Selvänäkökyky ei minusta ole niinkään lahja vaan uudelleen opittu vanha taito Smiley Riippuu paljon sielusta, miksi juuri se on selvänäköinen ja naapuri ei täällä Maassa. Voi olla, että selvänäköisyys kuuluu tuon sielun valitsemaan sielun suunnitelmaan tai sielu on jo niin vanhassa iässä, että sille selvänäkeminen tulee luonnostaan.

Lapsetahn ovat luonnostaan selvänäköisiä ja herkässä yhteydessä henkimaailman puolelle. Ihmiset, jotka eivät tukahduta tai anna tukahduttaa tätä kykyään myöhemmässä lapsuuden vaiheessa, saavat pidettyä tuon kyvyn mukanaan koko elämänsä. Toisille näkökyky avautuu vasta myöhemmin tässä elämässä, joillakin se jää avautumatta. Varmaa kuitenkin on, että jokainen meistä tulee olemaan selvänäköinen jossain elämässä - jos ei tässä niin sitten jossain tulevassa Wink Jos selvänäköisyys on kulkenut mukana lapsesta asti on mahdollista, että henkilö on ollut jo aikaisemmissakin elämissä selvänäkötaitoinen.

Itse en näe fyysisesti mitään, koska saisin samanlaiset sätkyt kuin Cheva, mutta näen asioita Kolmannella Silmällä tietämällä, yleensä tahattomasti.
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #4 : 24.06.2007 20:42:45 »

Minä en näe oikeastaan lainkaan varsinaisia "enneunia", mutta näen kyllä unissani viitteitä ja vihjeitä asioihin, jotka ovat tapahtuneet tai tapahtumassa, mutta joita en oikeastaan voi tietää. Nämä sselviävät vasta unen näkemisen jälkeen kun kyselen unieni henkilöiltä, mitä he esim. tekivät eilen, mitä asiaa heillä on minulle tai mitä he aikovat tehdä. Nämä vihjeet eivät ole suoria, eli en näe jotain tiettyä tapahtumaa tms, mutta vahvoja vihjeitä kuitenkin.

Minulla on eräs vanha ystävä, jota näen erittäin harvn ja jonka kanssa pidän vähän huonosti yhteyttä. Embarrassed Hänestä kuitenkin näen joskus unia, pari kertaa vuodessa yleensä, jos silloinkaan. No kuitenkin nämä unet aina tarkoittavat sitä, että hänellä on minulle asiaa ja että hän ehkä ottaa yhteyttä, ellen minä ehdi ensin. Joka kerta kun hän on unessani piipahtanut näin on käynyt. Tiesin kerran unessani jopa hänen raskautensakin, vaikken moista oikeasti ollut tiennyt lainkaan, hän kertoi asiasta vasta kun otin häneen unen jälkeen yhteyttä. Grin
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #5 : 24.06.2007 21:01:47 »

Minä näen unta paikoista, taloista ja asunnoista, jotka tavalla tai toisella tulevat elämääni myöhemmin  Smiley  Liittyisiköhän siihen, että olen muutenkin hyvin visuaalinen - en esimerkiksi muista kadunnimiä, vaan suunnistan näkömuistini avulla...? Olen saanut vierailla kaikissa asunnoissani etukäteen. Heti eivät unet palaudu mieleen, vaan tarvitaan jokin tietty tapahtuma, sama "kuvakulma" kuin unessa, joka laukaisee muiston. Jännä ilmiö!

Nyt olen jälleen nähnyt unta kerrostalosta, joka sijaitsee tässä ihan lähellä. Unessa liikuin hyvin verkkaisesti - taisin olla jo vanhus. Saapa nähdä, toteuttaako uni vielä jonakin päivänä itseään...  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 02.07.2007 15:23:34 »

Niitä välillä vain näkee, en tiedä miksi.
Ehkä niillä halutaan varoittaa/valmistaa jotakin tapahtumaa varten.
Näen niitä silloin tällöin, mutta en pysty mitenkään kontrolloimaan
niitä, tulevat kun tulevat. Smiley

Isoäitini ja varsinkin iso-isoäitini, joka oli ihan kuuluisa
enneunistaan, näkivät niitä. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 02.07.2007 19:37:00 »

Lainaus
Miksi jotkut ihmiset näkevät unia tapahtuvista?

Se on ONly synkronismia - se vain ON niin  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astroilija
Vieras
« Vastaus #8 : 05.07.2007 22:02:05 »


Tapahtumia on mahdollista nähdä ennalta, koska toisin kuin täällä ajatellaan ei ole olemassa meneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta, vaan kaikki nuo kolme aikaa limittyvät päällekäin.


jep jep  Wink

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: