Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kannattaako muuttaa yhteen?  (Luettu 6730 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« : 11.07.2007 23:11:39 »

Hei rakkaat astrolaiset! Olemme tässä rakkaan jouskariystäväni kanssa pyöritelleet ajatusta mahdollisesta yhteenmuutosta ja olenkin alkanut todella pohtia tätä ja totta kai on mukaan otettava myös astrologia ennen ”tuntemattomaan” hyppäystä! Wink Tulemme hyvin toimeen ja täydennämme toisiamme mukavasti, mutta riittääkö se siihen että yhteiselämä sujuisi vai muuttuuko kotimme heti muuton jälkeen yhdeksi isoksi sotatantereeksi? Minua henkilökohtaisesti vähän pelottavat nuo ystäväni Mars-aspektit ja Mars IC:llä, vaikka uskonkin sen Marsin IC:llä viittaavan enemmänkin hänen nykyisiin koti – ja perheoloihinsa. Olisi kuitenkin ihanaa jos voisitte vähän antaa näkökulmaanne asiaan ja antaa ohjeistuta ennen kuin hyppään tielle tuntemattomalle...

Tässä meidän komposiitti -ja synastriakarttamme. Kiitän sydämellisesti kaikista vastauksista!!

(http://img299.imageshack.us/img299/8298/astro671gw0106tiinahannku3.gif)
(http://img339.imageshack.us/img339/2104/astro61gw0106tiinahannawf5.gif)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #1 : 13.07.2007 00:07:59 »

En ole kartta asiantuntija, mutta ei varmaan kannata
joka asiassa tuijotella horoskooppimerkkiä.
Elämään valitettavasti kuuluvat ylä, ja alamäet. 
Oli sitten kyse parisuhteesta, työstä tai ihan mistä vaan.
Kaikkea hyvää parisuhteeseesi Smiley
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 13.07.2007 08:33:33 »

Lainaus
Lainaus
Tulemme hyvin toimeen ja täydennämme toisiamme mukavasti, mutta riittääkö se siihen että yhteiselämä sujuisi vai muuttuuko kotimme heti muuton jälkeen yhdeksi isoksi sotatantereeksi?
Mielestäni se ei riitä jos puuttuu Rakkaus ja kunnioitus.  Shocked
Itserakkaus vaatii ja sotii itselleen, pyyteetön Rakkaus ON mutta ei vaadi mtään.

Planeetet tulevat ja menevät, Rakkaus ON ja pysyy.

ONNEA  smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.07.2007 09:19:47 »

Taisin kirjoittaa hieman epäselvästi. Kyse on siis ystävästäni jonka kanssa muuttaisimme asumaan samaan kämppään ihan vain käytännön syistä - ja tietenkin muuten vaan. Smiley Emme ole siis menossa naimisiin tai mitään sellaista. Cheesy Ajattelin lähinnä, että tuleeko tämä yhteiselomme toimimaan sitten saman katon alla, vai meneekö se vain riitelyksi, joka pahimmillaan tuhoaisi rakkaan ja tärkeän suhteemme...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2007 15:47:57 »

Taisin kirjoittaa hieman epäselvästi. Kyse on siis ystävästäni jonka kanssa muuttaisimme asumaan samaan kämppään ihan vain käytännön syistä - ja tietenkin muuten vaan. Smiley Emme ole siis menossa naimisiin tai mitään sellaista. Cheesy Ajattelin lähinnä, että tuleeko tämä yhteiselomme toimimaan sitten saman katon alla, vai meneekö se vain riitelyksi, joka pahimmillaan tuhoaisi rakkaan ja tärkeän suhteemme...
Embarrassed Huh Huh :Smiley.................... 2funny Olikokan tuo edellinen vastaukseni omaa toiveajatteluani (peilipeili  Wink

No sitten onkin vähän eri tilanne, vaikka lähimmäisenrakkaushan siinäkin punnitaan ja jonkinlainen taajuuksien resonanssi
  -  kosminen tanssi
ystävyydessä  angel
Onnea silti  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 13.07.2007 18:33:56 »

Tosi vaikea heittää mitään järkevää kommenttia kun ei näe molempien karttoja erikseen.

Mitä aspekteja ystäväsi  mars tekee sinun planeettoihisi? Jos se on esim. Merkuriuksesi päällä tai neliössä siihen, niin varmaan tulee sanomista jossain vaiheessa...

Entä teidän Merkuriukset? Ovatko harmoniassa?

Entä Kuut? Kuuhan kuvaa monesti sitä millainen ihminen on kotona. Minä kun Rapu-Kuuna olen vähän tällainen hössöpössö ja mieheni on Jousimies-Kuu, joka taas ei meinää millään ymmärtää omia hassuja tapojani...

Pelkkään aurinkomerkkiin muuten ei kannata tuijottaa tuossa asiassa (no tuskimpa sinä sitä noin ajatteletkaan) sillä muistan kun minulla oli opiskeluaikoina eka kämppis Kala, jonka kanssa luulisi Kauriin tulevan hyvin toimeen mutta ei toiminut. Sen jälkeen tuli Kaksonen, jonka kanssa taas astrologisesti ei pitäisi toimia mutta hänen kanssaan oli hauskaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.07.2007 19:53:48 »

Kaurisenergiaa, sinun kommenttiasi odotinkin!

Tuossahan ne kartat ovat. Smiley Eli ensimmäinen kuva ja siinä on ensin minun karttani, sitten composite chart ja sitten hänen karttansa. Viimeinen on synastriakartta. Eikö noita siis näy?

Hän on Kuu-Kauris, minä Kuu-Rapu. Periaatteessa koen että tuo olisi ihan hyvä yhdistelmä. Se vähän pelottaa että oma IC:ni on Ravussa, hänellä taas Oinaassa - en näkisi niitä kauhean hyvänä parina?

Lisäksi mietin tosissaan sitä, että kaverillani on Mars IC:llä ja se tekee vain neliöitä Kuuhun, Uranukseen, Saturnukseen ja neptunukseen. Minulla taas on todella heikko Mars, ei tee mitään aspekteja. Tuosta synastriakartasta näkee että hänen marsinsa osuu minun 12.huoneeseeni, mutta ei tee mitään suoria kontakteja.

Lisäksi mietin kun hänen Chironinsa osuu synastriakartassa melkein IC:lleni.  Shocked

Tämä on siinä mielessä todella iso asia, että olemme hyvin syvästi ystäviä, sydänystäviä melkeinpä. Venus Vesimiehen tapaan minulle ystävyyssuhteet ovat todella tärkeitä ja ehdottomasti tärkeämpiä usein kuin parisuhteet. Siksi minulle on todella iso asia, jos muutan ystäväni kanssa yhteen ja riitelisimme jatkuvasti ja välimme menisivät huonoon kuntoon sen takia.  Sad Minulla on huonot perhevälit ja näin ollen ystävät "korvaavat" minulla näitä lähisuhteita ja senkin takia ne ovat minulle todella tärkeitä ja voin kuvitella, että luonteidemme pahimmat/parhaimmat puolet tulisivat esille varmasti yhdessä asumisessa ja pelkään sitä hiukan...

Mutta jos mitään kommenttia osaisit sanoa niin olisi kiva tietää.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 13.07.2007 20:28:07 »

No niin, nyt tajusin että siellähän se ystäväsi kartta myös oli.  Smiley

Lisäksi mietin tosissaan sitä, että kaverillani on Mars IC:llä ja se tekee vain neliöitä Kuuhun, Uranukseen, Saturnukseen ja neptunukseen. Minulla taas on todella heikko Mars, ei tee mitään aspekteja. Tuosta synastriakartasta näkee että hänen marsinsa osuu minun 12.huoneeseeni, mutta ei tee mitään suoria kontakteja.

Juu, tuosta voi tulla ongelma. Nimittäin, jo pelkästään se seikka, että ystäväsi  kuu ja  mars ovat neliössä, tekevät hänestä helposti malttinsa menettävän, mutta vaikeampaa on se, että sinun  aurinko sattuu tähän "tulilinjalle". Jossain vaiheessa voitte todella alkaa ärsyttää toisianne, joka saattaa johtaa  mars-tyyppisiin yhteenottoihin. Tuo on se pahin ongelma tuossa.

Hmm. Vaikea sanoa, mutta todellakin veikkaisin että jossain vaiheessa alkaa räiskähtelemään. Kestääkö ystävyys sen?

muoks. En halua masentaa, mutta composite kartalla  aurinko aspect_con saturnus eli tuskin se yhdessäolo mitään herkkua on, ennemminkin vakavaa. 

Todennäköisesti tässä käy niin, että vaikka viihdyttekin yhdessä, niin se yhdessä asuminen tuo uusia piirteitä ystävässä esiin, ja tottakai jossain vaiheessa tulee riitaa, se nyt on aina todennäköistä kaikissa suhteissa.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2007 21:01:49 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 13.07.2007 21:09:51 »

Se vielä piti sanomani että aika paljon tavaraa composite kartalla huoneessa 12, eli jos / kun asutte yhdessä niin ehkäpä pidätte silti paljon juttuja salaisuutena toisiltanne?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.07.2007 21:26:58 »

Kiitos paaaaljoon kommenteistasi Kaurisenergiaa.

Olet varmaan oikeassa, nimittäin epäilen itsekin että jossain vaiheessa alkaisi räiskähtelemään ja kunnolla. Ystävälläni on nimittäin todella herkästi leimahteleva temperamentti, hän suuttuu todella erikoisista asioista, hän ylireagoi todella helposti (jousimies Wink) ja minun on usein kaurismaiseen tapaan oltava se "kantava olkapää", joka herättelee todellisuuteen ja on vakaa kuin kivi. Pelkään että jo nyt näkyvä tietynlainen "äitimäinen" asenteeni suhteessa häneen ottaisi vallan yhdessä asumisessa, kun joutuisin olemaan hänen raivokohtaustensa "uhri" ja pelkään että se saattaisi sitten aiheuttaa sitä, että minä en saisi olla sitten täysin oma itseni, kun pitää olla tietylainen rooli päällä ystäväni raivokohtauksia varten. Siksi olen hieman mietteissäni. En ole tosissaan varma kävisikö näin, mutta siksi juuri kyselenkin että mitä ne kartat mahtaisivat sanoa.

En missään nimessä uskoisi, että yhteiselo tulisi olemaan jotenkin erityisen "upeaa", en edes oleta sitä (kun olen itse jo yli 2 v asunut omassa kämpässä), mutta yhdessä asumisesta ei ole tosissaan kokemuksia. Totta kai kärhämää aina on, mutta missä määrin on se kysymys paremminkin...Ja nimenomaan se, että kestääkö ystävyys sen...Sitä tässä mietin, että kannattaako sitä riskiä ottaa.

Tuo 12.huoneen juttu on siinä mielessä minulle tuttua, että oikeastaan kaikissa ystävyyssuhteissani se on jollain tavalla osallisena (itselläni on 12.huoneessa tavaraa ja muutenkin horisontin yllä tavaraa), joten se on "tuttua juttua". Olen itse kokenut sen niin, että se syventää ystävyyssuhteita ja tuo salattuja piirteitä ihmisestä esille suhteeseen. Uskon, että salaisuuksia varmasti olisi, meillä on molemmilla voimakas henkinen elämä ja omat vaikeat polut ollut kuljettavana - uskon että voimme oppia toisiltamme paljon kyllä. Mutta onko yhteenmuuttaminen sitten se oikea tapa oppia toisiltamme? Sitä tässä pohdin...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 20.07.2007 19:53:58 »

No, oletko päättänyt jo?

Onhan sekin mahdollista että muutatte yhteen, ja jossain välissä alkaa räiskähtelemään, mutta ehkä silläkin on tarkoituksensa. Ja jos sitten muutatte erilleen, niin eiköhän se ystävyys vielä palaa.

Itse olen huomannut, että kaikki on mahdollista.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 21.07.2007 15:18:25 »

En ole päättänyt vielä mitään, otan ihan rauhallisesti ja mietin asiaa monelta kannalta. Tavallaan olen ollut lähiaikoina "ei":n kannalla, mutta täytyy nyt vielä miettiä. Eniten mietityttää juuri se, että kun hän on niin hmm, helposti ärtyvä tapaus, että onko se yhteiselämä sitten minun kannaltani sitten ihan pelkkänä maalitauluna olemista. Mutta kuten sanoit Kaurisenergiaa, ehkä se on vain mentävä niin sitten. Mutta haluan kaurismaisesti pohtia asiaa sivulta ja oikealta ennen tämän päätöksen tekemistä.  Cool
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: