Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: venuksen ja marsin transiitit  (Luettu 6629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 11.07.2006 19:30:16 »

Kokeillaanpas laittaa uusi aihe pystyyn, samalla vähän päiväkirjamainen sitten. Eli venuksen transiittejahan ei juuri seurailla ja marskin viuhahtaa nopsasti ohi, mutta minkäslaisia transiitteja itse kullakin ko.planeetat tällä hetkellä tekevät ja mihin huoneeseen osuvat. Niin ja kuinkas se ilmenee? Kuulumisiahan foorumilla voi vaihtaa näinkin, eikö totta?
Aloitanpas sitten itse:
-Venus ysihuoneessa ja oppositio radix-Marsiin lähestymässä. Vähän miettinyt ns.rentoutumis- tai tarinateatterikurssille menoa, ysihuoneeseenhan kuuluu kaikenlaisen opiskelunkin teemat. Ja noiden kurssien sisältö lienee vähän venusmainen. Transiitti  mars :iin ei ainakaan vielä tunnu, mitään mieshälytystä eivät sisäiset kellot toistaiseksi ole antaneet.
-Mars kympissä ja tulossa kolmioon radix-Marsin kanssa. Kaikenlaista rästihommaa on tullut tehtyä ja energiaa piisaa niin, että yöuntakaan ei ole joutanut kerryttämään. Olen jopa harrastanut muutakin kuin hyötyliikuntaa, punnerruksia jne. Fyysisesti harvinaisen aktiivinen fiilis.

Että näin. Nyt vuoro seuraavalle, toivottavasti saadaan tästä ketju käyntiin!!
 
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.07.2006 20:11:28 »

mulla venus on tällä hetkellä 4:ssa (eli kodin huoneessa) ja olen lähinnä siivoillut ja järjestellyt huonekaluja uusiin paikkoihin. Mars pörrää 7:ssa (suhteet)ja kyllä, olen mestarillisesti saanut aikaan riitoja (tosin on päällä myös mar 90 ven) mutta myös puhtia siivota komeroita. Näissä on vaan se vaikeus, että mitä huonejärjestelmää käyttää?? esim jos laitankin tasahuoneen venus onkin jo 5.ssa ja mars 8.ssa.....mitä huonesydeemiä sinä käytät?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 11.07.2006 20:25:55 »

terve suski7
Sitäpä käytän mikä tuolta astro.comista pötkähtää ensimmäisenä, taitaa olla Placidus. Ei se niin nokonuukaa ole jos ihan asteella parilla heittää, vaikka mulla onkin kolmekin planeetta strategisesti ihan huoneiden kärjillä.  Tasahuonejärjestelmästä olen jummartanut että se heittää huoneet minne sattuu.
Jänskää että sulla on Mars kasvattavassa aspektissa Venukseen, mulla just toistepäin. Onkohan se sitten ihan sama tulkinnan suhteen kumpi on transitoiva ja kumpi vastaanottava hmm..?
Tekiös sulla tuo transitoiva Venus mitään aspektia vai onko se juuri nyt osumatta mihinkään?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #3 : 11.07.2006 20:36:35 »

Venus matkailee 12. huoneessa ja Mars ylitti jokin aika sitten IC:n, on vielä 4. huoneessa. Mitään ISOJA riitoja ei kotona ole ollut, mutta olen kyllä ollut tavallista ärtyisämpi ja siivonnut kiukuspäissäni Smiley Tällä hetkellä ei mitään transiittia päällä, ensi viikolla Venus tekee neliön radix-Plutoon, täytyy sitten raportoida, jos jotakin merkillepantavaa ilmenee Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 11.07.2006 21:52:35 »

Venus on tällä hetkellä kahdeksannessa huoneessa, mutta kun tuo koko huone on minulle jotenkin hämärä, en osaa sanoa, miten se voisi näkyä. Venus ei tee transiitteja at the moment.

Mars on yhdeksännessä huoneessa ja tekee neliötä Jupiteriin. Se näkyy ehkä siinä, että minulla on optimistisia suunnitelmia, jotka liittyvät ko. huoneen teemaan.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 23.07.2007 08:27:28 »

Tänään on yksi selvityksen päivä, ei tunnu niin hankalalta kuin silloin, kun kuulin siitä. Menneisyyden asioita, joista olen kulkenut jo ohi. Sitten alkaakin toinen periodi..

Confrontations   
This is a day of critical culminations, when many activities and projects will come to a climax in your life. It is particularly important that you have worked with complete knowledge and understanding of what you were trying to accomplish. Even under the best of circumstances, you will confront others at this time. For most people the area of greatest unconsciousness in this regard is that of close personal relationships, as with family and partner. In these relationships you are most likely to experience the negative effects of this influence in the form of arguments and conflict. If you are in such a conflict, look carefully to see what is really at stake, if anything, and try to arrive at a workable compromise.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Sun Opposition Mars SunOppositionMars, exact at 13:02 [more information]
activity period from 22 July 2007 to 24 July 2007.

Transformation   *
Valid during many months: Basically your ego drives will create a confrontation with something, which will force a transformation of some kind in your life. For example, you may encounter someone who has a powerful effect upon you and causes you to change. This may happen through a conflict with this person, or he or she may gain influence over you and thereby affect you strongly. In a marriage or love relationship, the two of you may disagree strongly on the management of jointly held resources. It is also quite likely that the two of you will use your joint resources, particularly money, rather foolishly and wastefully. The sum total of all of your experiences at this time will lead to either great or small ways of transforming the ways in which you assert yourself in the world.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mars in the 8th House Mars 8, from 17:24 [more information]
activity period from 24 July 2007 until middle of February 2008.


Liittynee bisneksiin, jotka hieman tauolla tässä kesällä.. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 08:29:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #6 : 30.07.2007 00:18:32 »

Venukseni nyt 3.huoneessa:

The pleasures of life 
Valid during several months: This influence has the effect of making your everyday surroundings and activities more pleasant and agreeable. Your social life often picks up at this time as you get together with friends and neighbors to have fun or simply socialize and talk. All your dealings with people in the everyday world will be pleasant and light. You will not want to discuss serious matters, because this influence makes one interested only in the pleasures of life. On a somewhat deeper level, this influence can provide an opportunity to discover that there is a considerable amount of love in your everyday life. You do not have to search for true affection. Many of us go through life without ever acknowledging the love that we encounter every day. This is a good time to let people know how much you love them. 
                                          smitten smitten smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.2007 01:17:26 »

Pitipä kurkata Planeettaohitukset-sivulle ja näkyypi olevan
tr.  mars  aspect_opp rx.  mars  aspect_squ rx.  kuu

Ihmettelen nyt vain, miksi ei ole merkittynä  venus n transiittia + tulkintaa siellä, vaikka ON tarkka:
tr.  venus  aspect_con  rx. pluto  (  aspect_con rx.  kuu )

Huh Huh Huh


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #8 : 12.08.2007 17:33:30 »

Tällä hetkellä ei mitään transiittia päällä, ensi viikolla Venus tekee neliön radix-Plutoon, täytyy sitten raportoida, jos jotakin merkillepantavaa ilmenee Smiley

Ja ilmenihän sitä, silloin vuosi sitten! Teimme asuntokaupat, liittyyhän Venus omistamiseen ja Pluto muutoksiin Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.08.2007 18:40:06 »

 mars aspect_opp askendentti jousimies
              aspect_squ jupiter kalat
              aspect_sex kuu leijona
              aspect_squ uranus neitsyt
               aspect_tri saturnus vesimies

ihan tarpeeks aineita vatkattu vattupiirakkaan,
kaikkia aineksia löytyy,joka elementtiä,
sellanen irrallinen,irrationaalinen olo,
etokehtanen,saamaton,epätodellinen,jonninjoutava,
kaipuu jonnekin poies,
Mätänevä velho oikein sopivaa luettavaa tähän olotilaan..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: