Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Häiriöitä kentässä  (Luettu 10011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« : 25.08.2007 20:29:04 »

Olen aikaisemminkin tästä maininnut, mutta nyt tuntuu että jotain on pakko keksiä.

Eli minulla on ollut jo monta kuukautta tunne että joku "käy" kentässäni tai lähettää todella voimakkaita etiäisiä omista tunteistaan.
Nämä tunteet ovat voimakkaita, lähinnä pelkoa, syyllisyyttäkin, epäoikeudenmukaisuuden raivoa ja jotain joka tuntuu häpeältä. Joskus kun näitä tulee voi vain haukkoa henkeään ja odottaa että häviävät yhtä nopeasti kuin tulivatkin..ja joskus oksettaa ja hengittäminenkin on tiedostettava erikseen.

Siltl tavallaan tiedän etteivät ne ole omia tunteitani, vaan jokun joka kokee sillä hetkellä? jotain. Joskus pystyn laittamaan ne "laatikkoon" jolloin on helpompi olla, mutta kaikki energia menee siihen että se kansi pysyy kiinni..

Joskus tulee taas sellaisia aaltoilu-oloja, ihan kuin irtoaisi hetkeksi ruumiistaan, yleensä pari sekuntia, pisin aika llähelle minuutti. Jälkeenpäin on päänahka kosketusarka ja korvat joko paukkuu tai on lukossa.

Selitykseksi olen saanut sen että nämä tunteet ovat minussa itsessäni ja siksi voin tuntea ne niin voimakkaana jonkun muunkin lähettämänä. Ja että niiden pitäisi vaan antaa tulla (ja rehellisesti en kyllä niitä pysty estämäänkään..), mennä läpi ja katsoa mistä tuli..no, siinäpä se pulma sitten onkin..

En keksi yhtään. Mikä ihme on näin voimakas linkki? Miksi minä tunnen noin voimakkaasti ja mitä tässä voi tehdä kun maadoitukset, meditaatiot yms ei auta. Mitään viestiä en saa kun toivon että "pysyn hengissä" ja että lähettäjä saa hommansa siihen malliin, että lähetys katkeaa..

Olenko ainut jolla on näitä? Miksi tällaisia yhteyksiä on? Varmaan huomaa pientä hermostumista kirjoituksestakin, mutta koko ajan useammin tätä tapahtuu-eikä varsinkaan liikkeellä tai töissä ole mukava juttu..
Anteeksi sekava sepustus, ehkä joku saa selvää..tämäkin jo auttoi (ja täytyy sanoa että kohta epäilen mielenterveyttäni Shocked)

tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 26.08.2007 01:05:44 »

Minulle tulee vain ihan ensimmäiseksi mieleen Kaksoisliekkisi, jonka kanssa teillä on jatkuva yhteys 24/7 elämästä toiseen ja elämien välillä. Ei ole väliä, missä Kaksoisliekki asuu, elä tai on parhaillaan. Ihan sama, vaikka hän olisi jo henkimaailman puolella pysyvästi. Se mitä hän tuntee tulee sinulle ja mitä sinä tunnet tulee hänelle. Tällä on omat hyvät ja huonot puolet, joista lyhyesti voidaan sanoa, että yhteiset tuntemukset ja ajatukset joko edesauttavat valaistumista/sielun kasvua tai hidastavat sitä.

Kokeilepa ensi kerralla lähettää tälle tunteitten lähteelle positiivista energiaa. Voit meditoida energiaa sinne päin, pyytää enkeleitä avuksi, tehdä mielikuvaharjoituksia. Jos se vaikka auttaisi ja kaiken järjen mukaan sen pitäisi auttaa, jos kyseessä on Kaksoisliekkisi tuntemukset. JOS sitten Kaksoisliekki vain suostuu ottamaan vastaan tuon energian. Ketäänhän ei voi pakottaa.

Oletko kokeillut gayatri-mantraa tai arkkienkeli Mikaelin apua?
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.2007 09:48:02 »

Nyt kun luen tätä niin minusta tuntuu että itse olen ollut tämän kuukauden juuri sellaisessa oudossa ajatusten sekamelskassa
ja oma harkitsemiskyky on ollut hukassa ja olen syöksynyt sen enempää ajattelemetta sanomaan asioita jotka ovat nyt sekoittaneet minun suhteeni rakkaaseeni, joka ollut nyt jo vuoden toisessa maassa, minä yleensä harkitsen tarkkaan ennenkuin sanon mitään.
 
Olisikohan hänen ajatuksensa sekoittaneet minun ajatukseni,
kun olen tullut siihen tulokseen että meillä on jonkinlainen suurempi yhteys toisiimme,
hän siellä kaukana on alkanut nyt pelkäämään, ja nyt yritän tasoittaa maata välillämme joka on ollut ja on vaikeaa, mutta olen ajatellut että tämän täytyi tapahtua meidän kasvumme vuoksi ja että huomaisimme ja hän ja kaikki muutkin huomaisivat kuinka suuri onkaan se rakkaus meidän välillä, hän aikoi/aikoo luovuttaa kun huomasi sen, siis pelkää.
Tuntia ennen kun hän oli tulossa suomeen viime viikolla hän perui matkansa ja jäi itkemään sinne ja on nyt aivan sekaisin siellä.  Cry

Minä olen ajatuksissani lähetänyt enkeleitä hänen luokseen tasoittamaan hänen mieltään
ja tukemaan häntä ja nyt odottelen tulosta.
Rakkautta hänelle  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.08.2007 09:51:32 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 26.08.2007 12:11:04 »

Minullekin tällainen on tuttua. Juuri eilen kirjoitin yhdestä blogiin, mutta en
saa tekstiä vielä talletettua. Itse en useinkaan muista tehdä suojauksia tai pyytää apuja. Se tunne on niin yllättävä ja ihmeellinen, että huomio menee selviämiseen. Rauhoittuminen ja varmuuden hakeminen tuntuu mahdottomalta. Ehkä ne on tarpeen käydä läpi. Olen päätynyt juuri ajatukseen, että puhdistamisen tarvetta on itsessä, mutta ne nappaa jostain ilmasta. Ne saa otteen, kun on otollinen maaperä tai aukko jossain. Kärsimyspyörteitä, joista mm. Tollen kirjoissa on puhetta. Jos osaisin, pysähtyisin vaan 'tuijottamaan' rauhassa ja keskittyneesti niitä. Voinhan opetella.
(http://www.angelsbysharae.com/files/Angel_Prosperity_190s_web.gif)

Lämpöisen lempeä halaus sinulle m o n d o ja kaikille.... Kiss  Kiss  Kiss .... kuvauksenne kuulostavat tutuilta ,  hmmm. itse  olen myös tullut siihen YDINKOKEMUKSEEN ETTÄ - juuri nyt ( ehkä jos milloinkaan ) on e n s i a r v o i s e n oleellista ja merkittävää pitää  hyvää huolta omast energiatasostansa - olen havainnut , ainakin omalla kohdallani, että hetkellisiä " humsauksia tai putoamisia " matalimpiin energioihin  tulee aikas helposti ja tuon tuostakin - eli oleellista on SE missä omat energiat , ajatukset, kiinnostukset liikkuu - varsinkin nyt kun maailmalla on niin paljon hätätilaa ja kriisejä -  ja " sfääreissä liikkuu " varmasti huikeat määrät hätää ja hämmennystä - jotka liikkuvat siellä levottomina " ja vailla päämäärää" ja kun samankaltaisuudet vetävät puoleensa - niin jotenkin ajattelen ETTÄ on melkein päivänselvää - SE JOSJAKUN IHMISET KOKEE ERILAISIA JA  KOKEMUKSINA ERILAISILTA TUNTUVAA HÄIRIKÖINTIÄ omassa energiakentässään -     niinpä  tämä tämänhetkinen tilanne nostattaa hyvin herkästi pintaan myös oman hädän ja "epätoivonkin" ( varsinkin herkillä energioilla siunatuilla , kuten allekirjoittanutkin on  Cheesy  angel ) - joka kyllä näissä ajoissa on aika luonnollistakin - ETTÄ vaikka hetkeksi humsahtaisikin  " pelkoon ja hätään" niin niissä hetkissä kun ymmärtää mistä on kyse niin "pääsee nopeammin palaamaan takaisin omaan energiaansa - tai rauhoittamaan oman olotilansa"  .... NIIN että oleellista ja tärkeää on ymmärtää MISSÄ NYT MENNÄÄN ja MITÄ TAPAHTUU ja ETTÄ  jokaisella olisi ELI on " SE OMA JUTTU" - MANTRA , KUVA, JOKIN MUSIIKKI TAI VÄRI - whatever jolla saa itsensä takaisin "omaan keskukseensa" ....

Enkä nyt tarkoita ETTÄ pitää sulkea silmänsä, korvansa, sydämensä.... maailman ~ÄitiMaan tilalta - vaan  ETTÄ toimii niin että pääsee sen hätätilan yläpuolelle -  sillä hätä luo lisää hätää - ja jokainen pienikin "valonsiemen" vetää puoleensa lisää valonsiemeniä - eli ajatuksia ja rukouksia joilla auttaa itseään ja ihmiskuntaa moninverroin enemmän kuin pelolla ja hädällä .... jotensakin näin

tietty on ETTÄ ensin löytää itselleen rauhan ..... ja voin kertoa ETTÄ melkoisen matkan ainakin minä olen kulkenut viimeviikoissa -  hädässä ja huolessa - ja kun unetkin ovat olleet jokseenkin huikeaa extremeä - ja lopulta havahduin siihen ETTÄ kun avasin aamulla silmäni  - niin  ajatukset alkoivat hetimiten liikkua melkoisen huolestuneissa tunnelmissa - NIIN havahduin siihen että nyt on tehtävä asialle jotain ....

Ja niinpä sitten muistin tämän ARKKIENKELEIDEN SIUNAUKSEN ... ja  samalla sen että " se lisääntyy mihin keskittyy" eli  oman energiakenttänsä siivoaminen on yhtä oleellista kuin roskien vienti ja pöllyjen pyyhkiminen .... ja  esimerkiksi ETTÄ LAITTAA seinälle tai pöydälle - whatever- jokatapauksessa SIIHEN PAIKKAAN joka näkyy aamulla ekaksi kun silmänsä avaa - niin sinne jotain sellaista joka itselleen symboloi jotain merkittävää ...


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17206.msg144583#msg144583

Täällä metsässä ÄitiMaan lempeän voiman puhdistavassa hiljaisessa sylissä - luonnon sylissä - jossa juuresi ankkuroituvat kuin itsestään

(http://holyspiritzone.com/images/waterfallpretty.gif)
...voit , jos niin tahdot, rukoilla - meditoida seitsemän arkkienkelin kanssa - ja näin annat myös suurta kirkkautta, iloa ja suojelusta Maalle- Maaplaneetalle...kuin itsellesikin...

Kun kutsut seitsemää arkkienkeliä, sinulle suodaan suurta kirkkautta, iloa ja suojelusta. Eräs mahtavimmista ja voimallisimmista rukouksista kuuluu seuraavasti:

(http://www.whitelighter.be/archangels.jpg)

    "  Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Mikaelia seisomaan oikealla puolellani. Vala minuun rohkeutta ja voimaa ja auta minua onnistumaan pyrkimyksissäni. Katkaise kaikki kielteiset kytkökseni ja riippuvuuteni miekallasi. Peitä minut suojaavalla, tummansinisellä viitallasi niin, että auraani pääsee vain se, mikä hohtaa kirkkainta ja puhtainta valoa  ~ Kiitos"
 


(http://www.luisprada.com/Protected/IMAGES/archangel_michael4.jpg)

      Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Mikael voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.
 
      "  Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Gabrielia seisomaan vasemmalla puolellani ja sädehtimään puhdasta, valkoista valoaan. Tuo auraani puhdasta, valkoista energiaasi ja ohjaa minua omalla tielläni tai seuraavissa askeleissani. Valaise ja viritä elämäntehtäväni vertauskuvat. Tuo elämääni iloa, kauneutta, selkeyttä, ymmärrystä, anteliaisuutta ja järjestystä ~ Kiitos"

(http://www.riselikeaphoenix.com/gabriel.jpg)

        Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Gabriel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.
 
          "Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Urielia seisomaan edessäni ja täyttämään aurani viisauden ja rauhan purppuranpunaisella ja kultaisella valollaan. Sovita kaikki riidat elämässäni ja korvaa ne seesteisyydellä ja veljeydellä. Katkaise kaikki henkiset kahleeni ja kielteiset tunnesiteeni ja vapauta minut peloistani  ~ Kiitos"    


(http://www.luckymojo.com/arch-angel-gabriel.jpg)

          Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Uriel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.
 
        " Pyydän nyt smaragdinvihreää valoa sädehtivää mahtavaa arkkienkeli Rafaelia seisomaan takanani. Anna minulle parantavaa energiaa ja runsautta. Suojele matkojani ja täytä minut oikeudenmukaisuudella, totuudella ja näkemyksellä ~ Kiitos " 

(http://www.riselikeaphoenix.com/raphael.jpg)

            Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Rafael voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.
 



         "Pyydän nyt vaaleanpunaista valoa sädehtivää mahtavaa arkkienkeli Samuelia kohentamaan rakkauden liekkiä sydämessäni. Auta minua herättämään itsessäni myötätunto ja anteeksianto itseäni ja kaikkia niitä kohtaan, joita koskaan olen vahingoittanut joko tieten tahtoen tai tiedostamattani. Avaa nyt sydämeni niin yksilöllisellä kuin kosmisellakin tasolla  ~ Kiitos"   

(http://www.angelsbysharae.com/files/Love_Print_190_web.gif)

         Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Samuel voi saattaa työnsä päätöksen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä
 
        "Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Jofielia täyttämään minut viisauden ja valaistumisen kultaisella valolla kruunuchakrani kautta. Anna viisautesi valaista ja innoittaa mieltäni, jotta voisin oppia ja opettaa parhaimmalla mahdollisella tavalla. Valaise ja viritä kaikki ne viisauden vertauskuvat, jotka olen kerännyt kaikkien elämieni aikana . ~ Kiitos"
(http://www.angelinet.com/images/ArchangelPrince.jpg)
   
        Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Jofiel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

 
        "Pyydän nyt armon, ilon ja muutoksen sinipunaista valoa säteilevää mahtavaa arkkienkeli Zadkielia tuomaan auraani sinipunaista hehkua. Vapauta ja sulata kaikki kielteisyyteni ja korvaa se ilolla, hienotunteisuudella ja suvaitsevaisuudella  ~ Kiitos"
   
      Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Zadkiel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.
(http://mariusfineart.com/jpegs2/Zadkiel2Sm.jpg)

Aurasi on nyt täytetty arkkienkeleiden energioilla ja olet yhteydessä mahtavaan Minä olen-olemukseesi. Ole siunattu.


- Diana Cooper/ Ihanat enkelit- anna valon muuttaa elämäsi-
************************************

(http://www.orgsites.com/fl/daughters/native_woman_with_fawns.jpg)
AAVIISUINEN



« Viimeksi muokattu: 30.08.2007 14:48:58 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.2007 14:47:13 »

Kiitos vastausista. Sain paljon ajateltavaa  smitten taidan kirjottaa näitä puuta heinää ajatuksia tähänkin..

Tajusin, että olen koko elämäni saanut näitä "lähetyksiä", mutta vasta kun aloin rukoilla enkeleitä ja suuremman apua käydessäni pohjalla, on se on ollut jotenkin selvempää ettei tunteet ole omia ja paljon voimakkaampiakin ovat nyt.
Eli muuttaako rukoilu omaa taajuutta noin rajusti  Shocked

Kai se on niin että vastaavuus täytyy itsestä poistaa, niin helpottaa..mutta miksi ihmeessä ei hyvät fiilikset, onni ja rakkaus tule läpi? Onkohan ne eri taajuudella?
Vai onko tää nyt taas sitä että kärsimällä oppii parhaiten..
Ja jos se on kaksoisliekki, niin oisko mahdollista, että toinen ei ehkä pysty käsittelemään sitä jotain tunnetta, ja siksi lähettää osan toiselle..siis varaventtiili meininkiä tms?
Anteeksi, että tää on taas tätä, rankka yö takana. Sain säpsyjä ja kaikkea kivaa, unetkin on sellasia että huh huh.. Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5 : 26.08.2007 15:31:55 »

Kaarina Niro, tarkoitatko, että kun saan jonkun tunteen, jossa on pienen ihmisen/lapsen tunne (leima), se onkin omani jonka olen piilottanut, mutta nyt sen käsittelemällä voin jotenkin auttaa jotain toista lasta? Ei ymmärrä.. Huh
En vain ymmärrä mitä sellaista olisi voinut lapsuudessani tapahtua, mitä vasta nyt voin käydä läpi..sillä muistan lapsuuteni todella nuoresta erittäin hyvin ja tarkasti (jopa ne kamalat asiat).
Miksi tämä on tarpeellista, ja tuleeko tämä kaikille (mulla on kyselyikä menossa smitten)?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2007 16:55:15 »

ilmeisesti tunnen vaan nuo negatiiviset kaukaa Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 26.08.2007 18:21:54 »

Kaksoisliekkien energia tuntuu molempiin suuntiin ihan tiedostamattomanakin. Et sinä varmaan ajattele, että "huh, tuntuupa pahalle, laitanpa vähän Kaksoisliekilleni tätä negatiivista energiaa, ettei tarvitse yksin sitä kantaa" Cheesy Siitä huolimatta Kaksoisliekki tuntee varmaan jollain tasolla selittämätöntä "pahaa oloa" tai muuta vastaavaa.

negatiivinen eli matala energia kulkee eri värähtelytaajuudella kuin positiivinen eli korkea energia. Jos on virittäytynyt matalalle, saattavat korkeat energiat tuntua pahalle ja jos on virittäytynyt korkealle, saattavat matalat energian tuntua pahalle. Vastaavasti samanvahvuinen vetää puoleensa samanvahvuista. Jos taajuus on luvuissa vaikkapa numero 10 (noin leikisti, taajuusnumeroita ei oikeasti ole), se vetää puoleensa eniten tajuutta numerolla 10.

Allekirjoitan tuon mitä Kaarina tässä jo sanoi, että kyseessä voi olla myös omien suljettujen negaatioiden purkautuminen pinnalle ja tietoisuuteen. Jossain vaiheessa ne nousevat kuitenkin pintaan. Mitä pidempään niitä on torjunut ja painanut pinnan alle, sen kovempia oireita ne aiheuttavat nousteessaan tietoisuuteen.

Tällaiset herätykset ovat kuitenkin tarpeellisia ja ne voi kääntää pelkäksi voitoksi jo ymmärtää, että ne eivät tee kiusaa vaan toimivat meidän parhaaksemme, jotta tiedostaisimme mitä oikeasti tahdomme, olemme ja tunnemme emmekä enää kieltäisi Itseämme.
tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #8 : 26.08.2007 18:55:13 »

Mulla nuo jutut on toisinpäin Cheesy... Ahdistaa (ihan syystäkin), mutta sitten on välillä ihmeen raukea olo. Olen aina ollut aika arvaamaton/tempperamenttinen ja sylkenyt suustani suutuspäissäni mitä sattuu... ja sitten katunut. Olen aina reagoinut tunteilla pienimpiinkin asioihin ja voimakkaasti. Tämän vuoden aikana mulle on tapahtunut paljon asioita ja koen niiden asioiden vuoksi ahdistusta, vihaa jne.. mutta nyt olen alkanut tuntea myös jotakin erilaista, rauhallisuutta (mikä mulle ihan uutta) ja jotakin mitä en osaa selittää. smitten Eli mulla toimii tämä homma varmaan toisinpäin.. angel Ja toivottavasti tuo rauhallisuus nyt vaan lisääntyisi!!Ja toivottavasti tuo minun saama rauha ei ole muilta pois!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 26.08.2007 19:58:24 »

Ai niin! Unohdin sanoa, että Kaksoisliekkejä on VAIN yksi kappale. kaksoisliekki on sielumme toinen osa, noin lyhyesti sanottuna. Ihmiset, joiden kanssa meillä on läheiset sielunyhteydet ovat yleensä parisieluja, jotka ovat sielutason hyviä ystäviä ja sieluja, joiden kanssa olemme taittaneet monta elämää yhdessä. Näitä ei pidä sekoittaa keskenään, koska se vastaa sitä, jos sekoittaisi munan kanaksi ja kanan munaksi  Cheesy
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #10 : 27.08.2007 19:37:22 »

Kerronma oman tarinani:
Viime viikolla eräänä iltana minulle iski valtava surun/ itkunpuuska, ihan tuosta noin vain.
Tiedostin, että se energia, joka tuli, ei ollut "omaani"se tuli "muualta", ja oli luopumisen tuskaa.

(Tässä vaiheessa kerron, että itselläni on meneillään "luopumisen tuskan oppi", sillä Isälläni on todettu luusyöpä viime kesänä, joka on levinnyt koko kehoon...nyttemmin viimeisin pesäke tämän viikon loppuna löytyi silmän takaa luusta, joka painoi hermoa aiheuttane kovat päänsäryt)

Koska tunsin selvästi,ettei tuo itkunpuuska ollut oman energiani tuotos, vaan se tarttui minuun, koska minussa oli "kiinnittymiskohtaa" oman isäni tilanteen vuoksi.
Itkin vapaasti tuskaani pois.. ja luulen että se auttoi muitakin.
Seuraavana päivänä oli talomme lippu puolitangossa. Alakerran vanha mies oli lähtenyt edellis iltana..silloin kun oma itkuni minut yllätti.
Mikä on johtopäätökseni?
Mitään energiaa ei ole ulkopuolelta tulevaksi, ellei minussa ole energialle tarttumapintaa..ja silloinkin se "tarttumapinta" on minussani siksi, että puhdistan samalla muitakin, koska olemme se yksi.
Miksi sitten suojautuisin ja keneltä?

Joten olen taas Kaarinan ja MM kanssa samaa mieltä, että suojautumalla "lakaisen" omia negatioita/tuskia jne piiloon itseltäni, vaan aina jokin sitten ne sieltä tuo käsiteltäväksi. Wink
 smitten
« Viimeksi muokattu: 27.08.2007 19:39:46 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #11 : 27.08.2007 21:22:05 »

Vielä lisään edelliseen, tai selvennän sitä että kaikki siis tulee minusta itsestäni. Jollei itsessäni ole jonkin "läpivirtaavan" energian tarttumisen pintaa, se menee läpi, ei kiinnity.
Vaan kun minussa sisälläni sellainen kiinnittymisen kohta on, resonoi se läpivirtaaviin energioihin nostattaen reaktion minun sisälläni. Siten kaikki mikä ilmenee ulkopuolelleni on sisäistä "maailmaa", eli siksi se on tullut ulkoisesti havaittavaksi, jotta käsittelen sen itsessäni.Kun enää ei kiinnittymiskohtia ole, tuo energia(-at) joita virtaa ulkopuolellani, ei aiheuta minun sisälläni reagointeja. Voin kyllä tuntea ja tiedostaa niitä, mutta ne eivät aiheuta tunteisiini, tyyneyteeni tai läsnäolooni muutoksia.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12 : 29.08.2007 19:52:08 »

Paljon pohtimista, kiitos tuhannesti kaikille  smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: