Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä olen-verkkokauppa  (Luettu 4943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
synt
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 23.08.2007 16:47:45 »

Moi!

Täällä kirjoittelee foorumille(kin) uusi tulokas, hei vaan!  :Smiley

Jo ensimmäiseksi pyydän, että älkää rankaisko minua jos tämän satun väärään paikkaan laittamaan, mutta..
Tällaisen nettikaupan löysin (www.minaolen.com) eräs päivä ja sivuja selatessa törmäsin mm. kehoa kaikelta sähkömagneettisilta säteilyltä yms. suojaaviin http://www.minaolen.com/mo_kauppa2/products.php?p=8b1c0c riipuksiin. Okei, näyttää simppeliltä hintaansa nähden. En vain tavallaan huomio koko asiaa, vaan koen jotenkin että tuollainen minun täytyisi saada. Samana yönä pyysin "taivaalta" opastusta uniin ja voimia seuraavaan päivään. Aamulla herätessä muistin nähneeni unta, jossa minulla oli tunne ja tarve ostaa tämä riipus.

Tunnen niin edelleen, mutta asiasta toisaalle kertoessa sain vastaukseksi lähinnä tuota "katsohan nyt hintaa", "etsi jostain muualta halvempaa?", "kivet on halvempia" tjs. Ei tietenkään noin töykeästi, mutta kuitenkin sai (luulen että pinnallisen, maallisen egoni) miettimään että onko se nyt sen arvoista, joten ajattelin nyt kuitenkin täältä vielä kysyä, että olenko vain hölmö joka on menossa lankaan vai voiko ja onko tässä jotain takanakin?  Embarrassed
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #1 : 23.08.2007 18:23:06 »

Mitä ihmettä välität siitä, mitä mieltä muut ovat? Jos sinä olet saanut unessa viestin ja tunnet, että tarvitset tuon korun ja sinulla on siihen varaa, niin unohda muiden kommentit.
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 23.08.2007 20:51:44 »

Ei näyttänyt minusta ainakaan hullummalta tuo koru, voisin itsekin pitää sellaista enkä taatusti yskisi hintaa jos mieluisan löytäisin, etenkin noin vahvoilla viesteillä saatellun.  Smiley
Ei kukaan tietäisi saako mistään taskukalenteria vastaavilla aiheilla kuin noilla sivuilla oli pöytäkalentereita? Tai astrologista taskukalenteria tai tarot/riimuaiheista....?!?
vai onko taas tyytyminen tavlliseen Cronoon.  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #3 : 23.08.2007 21:13:34 »

Jospa tekisitkin SEn korun itse  coolsmiley

Tervetuloa foorumille  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 28.08.2007 22:36:47 »

Jos vilpittömästi haluat mielipiteen korusta, voisi olla parempi tapa kopsata sen kuva tänne. Muutoin ainakin minulle tulee tunne, että tässä on yhdenlainen tapa markkinoida tuotteita, näinhän sitä toimitaan. Kun ensin saa mahdolliset asiakkaat kurkistamaan sivuille, voivat he samalla tutkia muitakin tuotteita jne.

Anteeksi hurjasti, jos tulkitsin väärin.
Minun intuitioni on joskus vahva, mutta olen myös erehtyväinen. Ainakin joskus  crazy2

Jos sattuisi, ettei tuo olekkaan mainontaa  Cool
niin eihän sillä toki ole väliä millä hinnalla ostat tuotteen, jos raha ei ratkaise ja tuote on itsellesi tärkeä.
Minä en sijoittaisi tuohon noin paljon vaikka olisin saanut millaisen enteen. Ehei, vaah tekisin Ippuskan ehdotuksen mukaisesti korun itse.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
synt
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 04.09.2007 12:35:37 »

Tibetan, täytyy kyllä sanoa että ymmärsit täysin väärin  Grin Ymmärrettävää tottakai, mutta kuten sanoin jo ensikertalaisena foorumilla, ei ehkä tule tuollaiset asiat ensimmäisenä viestejä kirjottaessa mieleen. Tein, kuten sen osasin tehdä.

Mietin myös tuota itse tekemistä, mutta silti jokin sanoi että se täytyisi käydä ostamassa. Eikä niitä "sanomisia" voi oikein järjellä alkaa miettimään, koska sen tarkoitustahan et (lue: en) voi koskaan (lue: tässä elämäntilanteessa) etukäteen tietää. Tai sitten tulkitsin väärin.

Joka tapauksessa, soitin pomolleni että myöhästyn töistä ja kävin liikkeessä paikan päällä. Täytyy sanoa että voi autuas mikä tyyneys, rauhallinen olo ja mielihyvä pamahti kun hetken liikkeessä edes takas kävelin ja katselin mihin silmä milloinkin tarttui. Koru roikkuu nyt kaulassa ja erityisesti riipusta kädessä pitäen, solar plexukseen painaen on riipuksen voima tunnettavissa. Hyvä ostos, vaikka rahaa ei yhtään ylinmääräistä ollut / olekaan Smiley

Kiitos rohkaisusta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: