Moi!
Täällä kirjoittelee foorumille(kin) uusi tulokas, hei vaan! :
Jo ensimmäiseksi pyydän, että älkää rankaisko minua jos tämän satun väärään paikkaan laittamaan, mutta..
Tällaisen nettikaupan löysin (
www.minaolen.com) eräs päivä ja sivuja selatessa törmäsin mm. kehoa kaikelta sähkömagneettisilta säteilyltä yms. suojaaviin
http://www.minaolen.com/mo_kauppa2/products.php?p=8b1c0c riipuksiin. Okei, näyttää simppeliltä hintaansa nähden. En vain tavallaan huomio koko asiaa, vaan koen jotenkin että tuollainen minun täytyisi saada. Samana yönä pyysin "taivaalta" opastusta uniin ja voimia seuraavaan päivään. Aamulla herätessä muistin nähneeni unta, jossa minulla oli tunne ja tarve ostaa tämä riipus.
Tunnen niin edelleen, mutta asiasta toisaalle kertoessa sain vastaukseksi lähinnä tuota "katsohan nyt hintaa", "etsi jostain muualta halvempaa?", "kivet on halvempia" tjs. Ei tietenkään noin töykeästi, mutta kuitenkin sai (luulen että pinnallisen, maallisen egoni) miettimään että onko se nyt sen arvoista, joten ajattelin nyt kuitenkin täältä vielä kysyä, että olenko vain hölmö joka on menossa lankaan vai voiko ja onko tässä jotain takanakin?