Osaakohan joku kertoa mitä seuraavat unet tarkoittavat:
Jossakin vaiheessa kun minulla oli aika paljon mieli maassa näin unta, että keskustelin jonkinlaisen usvan keskellä henkilöiden kanssa. Ne henkilöt olivat jotenkin korkeaarvoisia, enkä muista nähneeni heitä kunnolla. Etenkin yksi henkilö antoi joitakin neuvoja minulle, mutta en muista niitä herättyäni. Oloni oli tämän unen jälkeen hyvä ja energinen.
Toisella kertaa näin unessa, kuinka heräsin,mutta makasin sängyssä. Joku hymyilevä henkilö pyysi minua tuleman mukaan. Hän pyysi minua nousemaan luokseen johonkin valoisaan mikä oli yläpuolellani. Muistan pelänneeni unessa, vaikka henkilö oli rauhallinen ja turvallisen oloinen. Käänsin kylkeä ja yritin unessa nukkua uudelleen. Tämä henkilö (ulkonäköä en muista) hyväksyi sen ja jotenkin ilmoitti minulle, että tulen ehkä sitten mukaan kun sen aika on. Tuo uni sai minut jotenkin pelästymään. Olen lukenut noita juttuja, kun ihmiset ovat kertoneen tuntojaan kun ovat olleet kuolemassa ---> irtautuneet ruumistaan, jonkin mukaan. Eli mitäköhän tu uni tarkoitti?