Moikka
Kertokaapa Te viisaat astrolijat, milloin oikeastaan nousumerkin vaikutus alkaa. Luin vuosia sitten jostakin, että Nousevilla Ravuilla se itsenäinen ja perhekeskeinen elämä alkaisi vasta 3-kympin tienoilla. Huolehtivana Neitsyt-naisena elämäni on kuitenkin ollut aina hyvin perhekeskeinen, vaikkei omista lapsista ole ollut tietoakaan. Muuten kyllä ystävien kesken, etenkin kakslahkeisten porukoissa olen ollut se huolehtiva "äitihahmo"
Tosiaan kavereita minulla on monia, mutta tosi ystävien joukossa on kuitenkin enemmän niitä kaksilahkeisia. Olenko kenties joku äidillinen mangneetti, kun seurustelu tuntuu aina lopahtavan, kun luonteestani tulvahtaa tämä huolehtijan rooli päälle? Juuri tällä hetkellä verkossani on ihanan herkkä Kalat-mies, joka on myös Nousu Rapu. Onko mitään mahkuja siis onnistua? Toisinaan nimittäin tunnen, että tämä herra on jokseenkin hämillään minusta ja tekemisistäni, eikä oikein tiedä, kuinka lähestyisi minua.
Siispä osaako kukaan tulkita karttani perusteella tätä omistautumistani tälle huolehtimiselle ja jokseenkin kompastelevalle rakkaudelle
Jos joltakulta liikenee vinkkiä, niin kertokaa!! Kiitos.
Aurinko - Neitsyt
Kuu - Kalat
AC - Rapu
Merkurius, Venus, Mars, Pluto - Vaaka
Jupiter - Kaksoset
Saturnus - Leijona
Uranus - Skorpioni
Neptunus - Jousimies