Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotteko näihin?  (Luettu 3236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 31.08.2007 13:24:07 »

Siinä kysymys! Mun uskoni alkaa kyllä hiipua Cry. Onko kellään antaa mitään konkreettista esimerkkiä mitä astrologia luvannut ja niin on sitten tapahtunut? Taitaa tuo mun vuosihoroskooppikin joutaa roskiin---> asiat pitäisi parantua, mutta pas..at.! Cry tickedoff Kuinka moni on jonkin kriisin jälkeen turvautunut näihin juttuihin? Eli onko nää vähän kuin hukkuvalle orjenkorsi? Mun kohdalla tosin sekään ei toimi! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff uglystupid2 uglystupid2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 crazy2 crazy2
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 31.08.2007 14:19:49 »

ON, Seppo Tanhua esim. kirjoitti minulle ihan vain transiittien vaikutuksista  lokakuu 2005
"Nyt se on menoa, eika meinaamista" jotain Jupiterin vaikutuksesta-ja todella kaikki kavi nappiin elamani parhaimmissa myynneissa-josta jopa sain paljon mainetta ja muuta hyvaa...en ole unohtanut-kiitos Sepolle
Toisella kertaa tana vuonna toukokuussa Richard Lewin(amerik. astrologi) luomisvoimani konkreettisesta naytosta ja tarkalleen samana paivana sain ilmoituksen runojeni julkaisusta ulkomailla ja monta muuta esim. jopa erikoisista unista tismalleen sanottuun aikaan.
Mina uskon 100% astrologiaan ja planeettojen vaikutukseen!!!
Mutta opi ymmartamaan sisaisia viesteja jota jokainen planeetta edustaa...
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 31.08.2007 21:04:51 »

Mä olen lopettanut lukemasta horoskooppeja sanatarkasti ja koitan aistia vaan tunnelmia ja soveltaa niitä sitten jokseenkin luovasti ja hakea viitteitä omaan elämään. Kaikki ei avaudu heti, vaan joskus kaukaa näkee paremmin.

Usko vastoinkäymisten kasvattavaan vaikutukseen on itsellä joskus koetuksella.

Jakseluja  smitten Joskus on ihan hyvä jättää horoskooppien lueskelu hetkeksi ja keskittyä olennaisempaan.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.2007 21:29:59 »

Juuri nain pitaakin, keskity itseesi ja ymmarra, miksi kaikki on niinkuin on!!!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: