Hyvä kun laitatte viesteihin viittaukset omaan karttaanne myös, tai arveluja mistä synkkaus voisi johtua, niin valaisee paljon.
Itse tein pikapikatutkimuksen, ja tosiaan 11. huone sekä kuu noissa naispuolisissa ystävyyksissä näkyy monissa. Sen lisäksi huomasin, että akseleista löytyy niin ikään tuttuutta ja myös tuo dissolven mainitsema Chiron on esillä. Esimerkkejä:
Ystävä 1:
oman 11. huoneeni kärjellä,
minun
,
minun
,
minun
Ystävä 2:
minun 11. huoneessani (myös minun kuuni hänen 11. huoneessaan),
minun IC eli akseleissa samat merkit,
minun
Ystävä 3:
&
minun
Ystävä 4:
minun
Ystävä 5:
minun
,
minun
,
minun
Ystävä 6:
minun
,
minun
Kiinnitin huomiota erityisesti siihen, että näistä tutkailemistani peräti kolmen Jupiter ja yhden Venus osuu Chironilleni.
Olisivatko kyseessä erityisen hyvät suhteet oman eheytymiseni kannalta..? Ainakin kyseessä ovat pitkäaikaiset, erittäin hyvät ystävät. Samoin kiinnitin huomiota Jupiterin ja kuunsolmujen kontakteihin - voi hyvinkin olla niin, että tuo ystävä jonka Jupiter on yläsolmullani, toimii jonkinlaisena opettajanani ja minä taas tälle toiselle, jonka yläsolmulle oma Jupiterini osuu. Tai sitten toisinpäin. :
Seiskahuone mainittiin myös ja ehkä koska itselläni se on erittäin suuri (Placiduksella), huomasin useita "osumia" sinne. Esim. avomieheni
, IC ja
, kahdeksasta ystävästä neljän ystävän
, kolmen ystävän
, kolmen ystävän
, kolmen ystävän DC, kahden ystävän
, kahden ystävän
, yhden
, yhden IC ja yhden
.