kunziitti
Vieras
|
|
« : 17.04.2007 19:36:15 » |
|
Aloitetaanpa tämä aihe uudestaan, koska se kasvoi ohitse jälleen totuudesta. Siis otan vastaan teidän näkemyksiänne ja tuntemuksia, siis nimenomaan tämän aiheen tiimoilta. Otan mielelläni kantaa ja kuuntelen, luen ja kommunikoin, nou problemo. Kasvaminen käsittää, sisäisiä tuntemuksia ja aivan kaikkea ihmiseen liittyviä asioita. Kinaaminen ei kasvata ihmistä, paitsi jos se on rakentavaa. Kiitos jo etukäteen vastauksista, rakkaat ihmiset
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 23:16:20 kirjoittanut Taivas Rajana »
|
tallennettu
|
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 17.04.2007 19:53:29 » |
|
Ehkäpä on aikakin tyhjyyden kuvaamme astua, että pääsemme kasvamaan tämän vaiheen yli, jos kerran eivät sanamme olekaan sellaisia, joita odotit, TR. Sillä ihmisten suorasanaisuus onkin joskus niin "koskettavaa", ettemme itsekään pääse sen yli ja sen takia luovutamme liiankin helpolla. Vaikka sanommekin olevamme sellaisia siis itsekin. Joten ehkäpä tässäkin vain toimimme peilinä sille, mitenkä saisimme teoillamme sellaisia suorasukaisuuksia sanottua, jolla voisimme tehdä samoin kuin sinäkin eli olla rehllisesti. mitä olemmekin eli totuuden puhujia. Olipas ihana lukea tekstisi, oivalsit asian ensimmäisenä, joten se kuvaa syvää viisautta. Mutta minähän näinkin sydämesi jo aikaisemmin ja INTUITIIVISESTI. Halauksia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
monikakson
Kanta-astroilija
Look thru' the light
|
|
« Vastaus #2 : 17.04.2007 22:12:05 » |
|
Vaikka olen asunut Ateenassa tammikuusta lähtien, niin parin viime päivän aikana olen pysähdellyt parvekkeelleni ja katsellut yli kaupungin, valkoista talomerta, ja ajatellut, että tässä minä nyt olen. Se on jollain tavalla hämmentävää, mutta myös jännittävää. Sitä katsoo itseensä, itsensä läpi. Erakon vuoteni loppuu kohta, sitä se on ollut, vaikka löysin ihmisen elämääni - juuri ennen lähtöä.
En tiedä, en osaa nyt sanoa mitään tähän mutta tunnistan nuo kolme sanaa
Sanoin, että minun täytyy lähteä tänne kasvamaan jälleen eheäksi.
|
|
|
tallennettu
|
Feel the life in you and you want to live
|
|
|
Iskariot
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 17.04.2007 23:18:47 » |
|
Hm, siis en saa puhua kasvamisesta? Saat. Saanhan yhtenä meistä antaa sinulle: Oi saat, oi saat, oi saathan luvan puhua siitä, mistä on puute kutsua sisään! Hmmm... olla puute kutsua jotakin sisään: valitsemalla ensin tyhjiökokemuksen ihmiselle suodaan täyttämisen tilaisuus. Hänen kauttaan toimittuu tilaus. Eli me muut sinussa tulemme sinua itsessämme puolitiehen vastaan. Kun emme enää näköjään edes tiedä, mitä kasvu on, tilauksemme aika koittaa. Ja totuuden virsi on kaunis, koska ilman kenen hyvänsä ja kaikkien yhdessä toimittamaa sanaa se olisi joiku vainen. Vaik´ei turha sellaisenaankaan. Meissähän on kussakin se - tietäjä iänikuinen. Säästänkö sanani kuten leijonamieli sanoi, mitä niitä tuhlaan? Sijoita ne - laita multiin kasuamaan, kiitos! * heiluttaa varpaitaan, jotta erottuu mullan seasta * Ehtoolla autoin maan matosta pääsemään takaisin multiin ennen kuin pakkasyö korjaa satoaan. Se on: pysähtyminen yön ajaksi turvaan, ennen kuin aamu lämmittää maan matosen jatkamaan eloaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 17.04.2007 23:36:57 » |
|
Vaikka olen asunut Ateenassa tammikuusta lähtien, niin parin viime päivän aikana olen pysähdellyt parvekkeelleni ja katsellut yli kaupungin, valkoista talomerta, ja ajatellut, että tässä minä nyt olen. Se on jollain tavalla hämmentävää, mutta myös jännittävää. Sitä katsoo itseensä, itsensä läpi. Erakon vuoteni loppuu kohta, sitä se on ollut, vaikka löysin ihmisen elämääni - juuri ennen lähtöä.
En tiedä, en osaa nyt sanoa mitään tähän mutta tunnistan nuo kolme sanaa
Sanoin, että minun täytyy lähteä tänne kasvamaan jälleen eheäksi.
Tekstisi oli todella pysäyttävä, koska tunsin vapautesi ja läsnäolosi. Haaveeni, on joskus päästä matkustamaan ulkomaille, mutta tiedän, että se toteutuu aikanaan. Kun luin, näin sinut todella istumassa parvekkeella, sellainen ihanan lämmin tuulahdus, siveli sinua ja se tuntui tänne asti. Niin hassulta, kuin se kuulostaakin, olen voimakas tunneihminen ja peili kaikessa, kun kohtaan ihmisen täällä, tai realistisessa elämässä. Rakkautta sinulle ja kumppanillesi, sillä JUMALA kohtelee teitä hyvin, niin minulle kerrottiin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 18.04.2007 06:26:06 » |
|
Kasvamaan laittaminen kuulostaa hyvältä, ettei energiaansa tuhlaa. Tämä on minulle hyvin selvä asia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 06:50:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
monikakson
Kanta-astroilija
Look thru' the light
|
|
« Vastaus #6 : 18.04.2007 15:01:55 » |
|
Tekstisi oli todella pysäyttävä, koska tunsin vapautesi ja läsnäolosi. Haaveeni, on joskus päästä matkustamaan ulkomaille, mutta tiedän, että se toteutuu aikanaan. Kun luin, näin sinut todella istumassa parvekkeella, sellainen ihanan lämmin tuulahdus, siveli sinua ja se tuntui tänne asti. Niin hassulta, kuin se kuulostaakin, olen voimakas tunneihminen ja peili kaikessa, kun kohtaan ihmisen täällä, tai realistisessa elämässä. Rakkautta sinulle ja kumppanillesi, sillä JUMALA kohtelee teitä hyvin, niin minulle kerrottiin Uih, kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Feel the life in you and you want to live
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 24.04.2007 00:18:34 » |
|
Niinhän se on, ettei ymmärrystään voikaan koskaan lisätä, ellei näe sanojen merkityksiä oikein. Vaan ehkäpä ne eivät olleetkaan tarkoitetut sinulle, Kotkansilmä ja sen tähden et sinä sanomaa näe. : Se näkee, jonka SYDÄN on avoin ja tarkoitettu näkemään isompi kokonaisuus ja se on ELÄMÄ. KAARINA, ei sinulla hätää ole, näen sen mikä sinun rinnassasi takoo, rakkauden sanomaa. Eletään ihmiset käsi kädessä, vain silloin voimme tuntea VALTAVIRRAN, jota rakkaudeksi kutsutaan. Sydämeni leiskuaa, teille ilosanomaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #8 : 24.04.2007 08:24:29 » |
|
Missä sydän, siellä voima, missä rakkaus, siellä kotimaa. Missä sydän, siellä voima, vaan missä me nyt kuljetaan.
Huomenna poltan vaatteeni, heitän yksitellen tuleen, huomenna unohdan nimeni, vaikka kuinka se sattuu, käyn yössä iho ylläni ja siivet levitettyinä, merkitsen ja kirjoitan, nöyrryn ja nöyryytän.
Se tunteitasi rakastaa ja hengittää keuhkoissasi, se silmiesi takaa katselee, se, rakastaja kaaoksen. Olen saatanantaja, enkelintäjä, aineenvaihtaja, sielustaja, alkuteos ja sanojen kirja, standardimallinukke, olen kaariminuutti, isoympyrä, tapahtumahorisontti, puoliintumisaikalainen, hiukkasten autere, tyven ja sees
CMX: Suojelusperkele san. A.W.Yrjänä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #9 : 24.04.2007 18:35:06 » |
|
Lapset ovat viisaita, koska he osaavat nähdä sydämellään Jos voisit tänään laittaa kasvamaan haaveesi, mikä se olisi? : Laitan kasvamaan haaveen siitä, että oppisin vihdoinkin kuuntelemaan omaa sisäistä lastani ja jakamaan myös muille sitä kaunista ja hyvää, jonka olen Jumalalta lahjaksi saanut. Toivon viisautta löytää se lähde, josta ammentaa... rohkeutta tehdä oikeita ratkaisuja... kärsivällisyyttä kuunnella sydämen ääntä... nöyryyttä ottaa vastaan lapsen aitous ja viattomuus... rakkautta välittää muista, itsestänikin... sekä voimia vastoinkäymisten edessä. Siinä minun haaveeni siemen
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 07.07.2007 11:15:48 » |
|
Kuinkas voitte ihmiset, itsellä SATURNUS painaa kovasti lepoon. Sanotaan, että SATURNUS jakson aikana, ei ole varaa ruveta ylittämään voimiaan, sillä henkisellä polulla kulkevat ihmiset, kokevat kaiken voimakkaammin kuin muut. Tämän oppiläksyn aikana, on parempi olla nöyrä, eikä kohlottaa joka suuntaan. Hyvää kesänjatkoa kaikille ja palataan taas .
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 11:25:10 kirjoittanut Taivas Rajana »
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #11 : 07.07.2007 13:25:25 » |
|
Minulla on myöskin ollut samanlainen -kausi... Siellähän se seilaa edestakaisin tehden oppositiota syntymäkarttani :oon... Odotan kovasti :n siirtymistä :een, sillä kiinteissä merkeissä on aina myllertänyt elämääni jollain tavalla. Samoin akseleilla. Olen vasta nyt alkanut tutkia asiaa, ja ihmetellytkin, miksi koen :n niin voimakkaana. Tuossapa taisi tulla vastaus Taivas Rajana, mukava nähdä sinua täällä taas
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #12 : 07.07.2007 13:34:54 » |
|
Tämä on pakko kirjata tähän, koska tuli suoraan 8-vuotiaan tyttäreni suusta eilen illalla, kun hän meni sänkyyn.(neiti on , , , , , ) " Äiti, 1+1 ei ole 2" Kuinka niin?? minä kysyin." vaan jos tarkkaan laskee, niin pieni voi olla suuri, suuri voi olla pieni, heikko voi olla vahva." Suuri ja vahva ei uskalla sanoa, että ei uskalla tapella." "Tää on sitä Jumalan matematiikkaa..." Kyllä mä olin äitinä äimän käkenä hmmm..kuka kasvattikaan ketä : Ihana! Eläköön lapsen aito viisaus! Ja kiitos äidille, että osaa kysyä ja kuunnella!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 02.11.2007 18:30:32 » |
|
Kuinkas täällä menee ihmiset, itse olen hävittänyt lähes kaiken materian, joka estää henkistä kehitystäni. Nyt kirjoittelen emännän koneella ja enkelit kanssanne, sekä JEESUS sydämessä. Hyvää syksyn jatkoa .
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.11.2007 18:32:27 kirjoittanut Taivas Rajana »
|
tallennettu
|
|
|
|
|