Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarjosin Jack Nicholsonille palkankorotusta  (Luettu 3627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 07.10.2007 09:52:20 »

Tämä viime yönä nähty uni oli niin hauska, että se pitää kertoa.

Olin esimiehenä työpaikallani ja alaisenani työskenteli näyttelijä Jack Nicholson, tosin ei näyttelijänä vaan hanttihommissa. Jack tuli luokseni pyytämään palkankorotusta. Katsoin hänen työsopimustaan ja palkkaansa. Hän sai 1750 euroa kuussa.  Sanoin että "kuule Jack, eipä tuo palkkasi kovin kummoinen ole, mutta eipä ole työpanoksesikaan. Jos haluat lisää palkkaa, niin sinun täytyy myös paiskia töitä sen eteen. "

Tein hänelle ehdotuksen: "Saat lisää palkkaa, 1800 euroa kuussa, jos suostut minun seuralaisekseni edustustilaisuuksiin. Ajat mersua ja olet tummassa puvussa ja seurustelet tyylikkäästi. Miten olis? "

Jack suostui.  Grin

Sen jäkeen menin pikkasen lähemmäksi häntä ja sanoin: "Kuule Jack, jos kaikki menee hyvin, niin ensi vuonna voisit olla seuralaiseni myös yksityiselämässä, jolloin saisit 1900 euroa kuussa."

Jack suostui siihenkin.

2funny
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.10.2007 11:45:14 »

..että rahalla saa ja hevosella pääsee..edes unissansa
eikun raitille rallattamaan:"kaksi lensi yli käenpesän,minä sekä hän,
joka HÄKISTÄNSÄ ulos hätisti,oli siivet sillä maassa mutta näin sen
ELÄVÄN.."
kuinka yhdistää oma luovuus/minuus/elämästä nauttiminen,älynkäyttö haaveisiinsa,kun bisnekset rajoittavat ja vievät ajan,
mistä luopua ja mistä saada vähän lisää potkua?
 aurinko, neptunus, merkurius, saturnus ja mars mars matkaan..
kerro transiitti,marsin oppositio?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 07.10.2007 12:06:26 »

Tarkka  mars  aspect_tri  mars .

Hih, olin kyllä unessa energinen, myös avoimen seksuaalinen ja uskalsin tehdä Jackille ehdotuksen joka innosti myös minua...

(no empä ole tosielämässä ikinä sillalailla Nicholsonia ajatellut, hyvä näyttelijä kyllä mutta siinä se)

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 07.10.2007 15:15:26 »

Onkohan tuo jotain sellaista että.. ajatteletko että sinun pitäisi olla kuuluisa saadaksesi töissä tasoistasi palkkaa ja arvostusta? Ehkä saatkin palkkaa muttei arvostusta?

Tai sitten jos on töissään tarpeeksi hyvä, siitähän voisi seurata kuuluisuus. Vai epäiletkö että silloinkaan ei saisi?

Näyttelijän kautta tilanteen käsittely oli oivaltavaa unessa.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: