Milelenkiintoista tosiaan.
Itse en omaa tälläista kykyä, vaikka uskonkin sen olemassa oloon. Käytämme tosiaan vain erittäin pinen osan aivokapasiteetistämme. Sekin on mielenkiintoista, olen joksus käynyt siitä keskusteluja erään naisen kansssa....
Hänellä oli mielenkiintoisia kokemuksia/näkemyksiä, mutta en osaa kuvailla niitä saatikka pukea sanoiksi.
Esim. kasvatusteiteessä /lastenhoidossa /varaiskasvatuksessa ja kehityspsykologiassa puhutaan paljon siitä, että kosketus on erittäin tärkeää (siis ihan olennaista lapsen henkiinjäämiseen). En tiedä miksi tämä asia nyt putkahti mieleen, mutta sanoimpa silti.
Tuo koira juttu oli loistava siihen väliin Jaspis! Saipa vähän mietittävää siihen, miten sitä omaa hauvaansa silittää.
Takaisin siihen aiheeseen, josta lähdettiin.
Kuten jo sanoin olen huono arvaamaan mikä kortti on kyseessä tai en näe seinän toiselle puolelle, vaikka kuinka mahtavaa se olisikin. Eiköhän se oli niin, että kaikki sisimmisään haluaisi olla joku sarjakuvahahmo, joka omaa maagisia kykyjä? Edes päivän tai pari...
Se, että näkee hämärässä tai pimeässä....sepä ihmeellistä.
No:
Ajoittain kun menen nukkumaan ja suljen silmät mulle avautuu sellainen ....ikään kuin videopätkä. Näen siis ihan selvästi kaikenlaisia ihme juttuja vaikka silmät ovat kiinni. Ensin ajattelin, että nämä ovat nyt niitä myrkyllisiä mainoksia, jotka ovat tarrautuneet alitajuntaani päivän aikana ja nyt sitten pyrkivät väkisin näyttäytymään...
En oikeen ole varma siitä...
Olen yrittänyt miettiä, mihin ne asiat liittyisi, mutta siinä ei ole päätä eikä häntää. Joskus näen ihmisiä torilla ja kuulen (vaikka TÄMÄKIN outoa- sillä en varsinaisesti kuule vaan näen, että kuulen!!) hulinaa. Toisinaan silmien ohi vilisee tekstiä, sanoja kuvioita....ymym.
En koe, että tämä on millään tavalla pelottavaa, vaan outoa.
Tässä mä nyt istun hieman hölmistyneenä ja ajattelen: Jaaahas, onkohan sitä sitten tullut hulluksi?
No, sellasia kokemuksia mulla....
Olisi mukava kuulla mitä ajattelette tai vielä mukavempaa, jos jollain olisi jonkilanien selitys tähän.
A