Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kheiron transiitti  (Luettu 3246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helinä
Vieras
« : 13.08.2006 19:24:29 »

Jotenkin olen taas perusasioiden kimpussa....

Kheiron syntymäkartalla on tajuntani mukaan tiettyjen rajoituksien hyväksymistä, Saturnuksen ja Uranuksen tasapainotuksessa. Siis tämän oon jotenkin oivaltanut. Huone ja merkki antaa vinkkejä, joo.

Mutta Entä kun Kheiron  chiron on transiittina?

Vasta vähän aikaa on Kheiron kulkenut vesimiehessä  vesimies .
Miten tätä sitten tulkitaan?
Täähän on meillä kaikilla nyt päällä??

Mulla  chiron ensin vesimies huone 4 ja sitten huone 5  ?

Saa auttaa!
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #1 : 13.08.2006 19:40:57 »

Vesimiehessä 
Ongelmana on olla suosittu, toisten ympäröimä, vastakohta Chironille Kauriissa. Korkein tietoisuus, Uranus ei voi ilmetä ilman Saturnuksen muotoa ja ruumista.
Vesimiehessä esille nousee ekologinen kriisi; eläin/ ihminen , maa/ taivas , ruumis/ sielu , kaiken olevan ekologinen kehitys ja sen ankkurointi muotoon.
Sähköinen Vesimies edustaa idealismia parhaillaan ja tämä idealismin lahja tulisi tuoda kulttuurin osaksi.
Heidän tulee kuitenkin olla varovaisia, kiinnittyä kulttuuriin ja maahan, tulla realistisiksi. Vasta sitten he voivat käyttää suurta potentiaalia.

No tämä löytyi: http://aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
-sivustoilta...

Ei millään pahalla, mutta arkisemmin selitetty auttais ehkä mulle tämän jutun avautumista paremmin..
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 19:56:34 kirjoittanut helinä » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2007 22:16:15 »

Huh  Etsiskelin Kheiron-ketjua ja tämän löysin  :Smiley
En nyt uuttakaan viitsi avata, joten tähän laitan oman  chiron transiittini Oma Astrostani:
Lainaus
Chiron oppositio Uranus

Tarkka: 21.11.2007
Alkaa: 21.10.2007 Päättyy: 5.12.2007
Mikäli yksilöllisyytesi tai vapautesi on asetettu millään tavalla kyseenalaiseksi, niin tämän jakson aikana tulet löytämään tärkeän vahvistuksen minuudellesi. Kohtaat sellaisia ihmisiä, jotka koet omaan heimoosi kuuluviksi ja joiden antaman tuen turvin tempaiset itsesi vapaaksi muiden asettamista rajoituksista. Ryhmähenki on kunniassaan, vaikka kukaan muu kuin sinä, ei tietäisi mitään koko ryhmästä. Kysymyksessä on usein joukko hajallaan olevia ihmisiä, jotka koet omiksesi.
Cheesy Aika hauskasti Seppo tuota kuvaa - ja NIIN osuvasti  Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: