Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko alanvaihtoa näkyvissä?  (Luettu 3380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 22.10.2007 14:44:14 »

Olen jo pitkään miettinyt uutta työpaikkaa ja jopa alan vaihtoa, mutta vasta vuosien pähkäämisen tuloksena keksin itselleni nykyistä sopivamman työn. Aikaisemmin olen heitellyt verkkoja tietäen, että jossakin mättää, että oikeasti en ehkä haluakaan kyseistä työtä - ovat olleet suurimmaksi osaksi vastaavia kuin nykyinen työ, johon on pitkä koulutus.

Tämä oivallus uudesta alasta räjäytti tajunnan lukkoja ja niinpä hain kahta avointa paikkaa ja laitoin kuusi avointa hakemusta. Näkyisiköhän muutosta kartalla? Saturnus on ainakin jättänyt minut rauhaan, mutta en osaa kunnolla katsoa omaa karttaani, ehkä joku ystävällinen katsoisi? 12.08.1969 klo 2:00 Helsinki.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2007 16:53:09 »

Olen jo pitkään miettinyt uutta työpaikkaa ja jopa alan vaihtoa, mutta vasta vuosien pähkäämisen tuloksena keksin itselleni nykyistä sopivamman työn. .... Näkyisiköhän muutosta kartalla? Saturnus on ainakin jättänyt minut rauhaan, mutta en osaa kunnolla katsoa omaa karttaani, ehkä joku ystävällinen katsoisi? 12.08.1969 klo 2:00 Helsinki.

Hei "sireeni"

Laitan AP-karttasi tähän näkyville

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2007 14:33:01 »

Minulla olisi ihan samanlainen kysymys paitsi vaihtoehtoja ei ole heitetty kehiin minulle.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2007 15:36:26 »

Olen jo pitkään miettinyt uutta työpaikkaa ja jopa alan vaihtoa, mutta vasta vuosien pähkäämisen tuloksena keksin itselleni nykyistä sopivamman työn. .... Näkyisiköhän muutosta kartalla?

Hei "sireeni"

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20236.msg169878#msg169878
Uranus 1.huoneessa, vaikuttaako opiskeluun/ammattiin?

uranus Uranus  DC 7-huoneen kärjelle,
puoliso pistetään kierrätykseen.

Olipa niin tai näin - Uranus tuo muutoksia !

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2007 16:32:03 »

Uranus _____________________________ Neliö Keskitaivas   17.4.2008

Tälläinen löytyi transsiitti listalta sieltäkö pitää katsoa.

Uranus _____________________________ Kvinkunssi Aurinko   6.2.2008

Ja tuollainen transiittilista katsonkohan väärästä paikasta.

Mitäköhän nämä meinaa
Kiitos vaan .
« Viimeksi muokattu: 28.10.2007 16:34:53 kirjoittanut belle » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: