Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: silmät  (Luettu 3118 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
a-jellona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Jaksan tänään.


Profiili
« : 12.11.2007 21:27:23 »

 Cheesy
mietein unessa laitanko piilolinssit vai enkö.ja yht äkkiä mähän näin ilman laseja..
ja kuin taikaiskusta mun työkaveri tuli siihen hymyssä suin ja puhui mulle jotain pehmeällä äänellä.
liekö se siihen että olen muutenkin miettinyt tästä kys. tyypistä että voinko luottaa häneen, kun joku sisäinen vaisto varoittaa muo puhumasta tälle henkilölle mitään yksityistä muutenkaan..
ja muutenkin olen aatellut että onkohan kellään samanlaista tunnetta kuin mulla ,kun tapaan jonkun uuden  tyypin, niin vaisto varoittaa mua heti ,jos jollain ei ole puhtaat jauhot pussissa...
 idiot2
tallennettu

a-jellona
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 13.11.2007 01:22:56 »

Koska sinulla on tullut epämiellyttävä tunne tästä työtoverista valve-elämässä, uni kehottaa sinua ottamaan lasit pois silmiltäsi ja katsomaan omilla silmilläsi. Toisin sanoen kuuntelemaan sillä intuitiolla, joka varoittaa sinua siitä, ettei henkilöllä ole puhtaat jauhot pussissa. Pidä katseesi tiukkana, vaikka henkilö tulisi läpisemään sinulle pehmeitä lempeällä äänellä. Usko siihen mitä näet ilman lasejasi.
tallennettu
a-jellona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Jaksan tänään.


Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2007 11:56:01 »

 :tickedoff:juuhhh mä Arvasin !!!!!se kiero akka oli puhunut musta työkavereille pahaa.

voi kumpa oisin entisajan noita ja osaisin taikoa tolle muijalle sellaset oltavat.... knuppel2
sittenpähän varmana kaduttaisi Grin
kiitos atha,tulkintasi taas meni jälleen nappiin.
tallennettu

a-jellona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: