Ehkä vähän hassua kirjoittaa että olisin tehnyt suuren puhdistautumiskuurin tms., mutta olen ollut pari viikkoa sokeritta ja lähes lihattakin. Oli pakko jotta olo kohenisi, marras- ja joulukuun olen syönyt niin väärin että ihan hävettää ja olo oli sen mukainen
.
No nyt myös tuli vuoden ekat kuukautisetkin, ja nämä ovat täysin erilaiset kuin aiemmin. Kirkasta verta tulee enemmän ja on suuria limakalvonkappaleita. Jonkun toisen mittapuulla nämä voisivat olla vielä niukat, mutta minulle nämä ovat runsaat. Tai no tänään vasta eka kunnon vuotopäivä, joten seuraavista päivistä/yöstä en vielä tiedä.
Heti vain tuli mieleen kuin kroppanikin haluaisi uusiutua symbolisesti uuden vuoden kunniaksi, olenhan tehnyt energiasiivousta kotonanikin, ja uudenvuoden aattona minulla tuli tunne että on pakko uusia korunikin! Aivan yhtäkkiä siis suihkun jälkeen tuli fiilis että nyt vanhat vuosia pidetyt korvakorut kaapiin ja "uudet" tilalle, korurasiastani kaivoinkin kauniit nappikorvikset joissa kirkas kivi, lasia varmaankin
mutta symbolisesti ne olivat minulle erittäin kirkkaat ja kauniit. Kaulaani laitoin ruusukvartsiriipuksen hopeaketjussa.
Tai sitten vanhuus ei tule yksin ja naistenvaivat vaan pahenevat kun ikää tulee lisää...